شما با این رفتارها به فردی غیر اجتماعی تبدیل می‌شوید

هر فردی دوست دارد تا خود را انسانی بزرگ، مهربان، دلسوز و همدرد جلوه دهد؛ اما برخی از افراد، همواره این خصوصیات را ندارند

هر فردی دوست دارد تا خود را انسانی بزرگ، مهربان، دلسوز و همدرد جلوه دهد؛ اما برخی از افراد، همواره این خصوصیات را ندارند. بسیاری از رفتارها و یا عادات بد وجود دارد که ما را غیر جذاب، آزاردهنده و غیر دوست‌داشتنی می‌کند. به همین خاطر بنیتا به سراغ برخی از این خصایص مضر رفته تا شما را از وجود آن‌ها آگاه کند. اگر احساس می‌کنید که وجود شما با این ویژگی‌ها احاطه شده، از همین حالا شروع به تغییر عادات بد خود کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

1. شما خودشیفته هستید

خودشیفتگی

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

بسیاری از افراد بدون اینکه آگاه باشند، دارای این خصوصیت هستند. شما با داشتن این عادت تنها به خود توجه کرده و فقط از خودتان صحبت می‌کنید. شما اغلب اهمیتی به صحبت‌های اطرافیان خود نمی‌دهید. شما تصور می‌کنید که فقط خودتان هستید که اهمیت دارید. اگر چنین احساسی دارید، وقت آن رسیده تا خود را تغییر دهید. هیچ‌کسی تمایل ندارد تا با چنین فردی که فقط به خود اهمیت می‌دهد دوست شود.

2. شما به زیبایی بیرونی اهمیت داده و درون خود را فراموش می‌کنید

توجه به زیبایی بیرونی

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

زیبایی واقعی، به‌طور شگفت‌انگیزی، از درون قلب، بدن و روح شما نشات می‌گیرد. ظاهر فیزیکی تنها عامل مهم زندگی شما نیست؛ اما متأسفانه افرادی با رفتارهای نادرست تصور می‌کنند که زیبایی بیرونی همه‌چیز آن‌هاست. نگاهی به آینه بیندازید. عمیقاً به درون خود توجه کرده و ببینید که ظاهر شما پوسته‌ای دروغین از درون شما را به نمایش گذاشته است. تفکر خود را تغییر دهید.

3. شما همواره در رقابت هستید

رقابت پیوسته با دوستان

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

آیا شما از آن دسته افراد هستید که دوست دارند بهتر از دیگران باشند؟ اگر چنین است، شما یک انسان غیر جذاب هستید. شما باید به دوستان خود اهمیت بیشتری داده و زمان بیشتری را به آن‌ها اختصاص دهید. اگر دوستان شما توانسته‌اند به ترس خود از ارتفاع غلبه کنند و از یک بلندی بالا بروند، نگویید «این‌که چیزی نیست من می‌توانم از این هم بالاتر بروم». بلکه به‌جای آن بگویید: «این خیلی معرکه است! من واقعاً به شما افتخار می‌کنم.»

4. شما دوستان خود را به‌مانند دشمن می‌بینید

دشمن تصور کردن دوستان

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

افرادی که فاقد جذابیت هستند معمولاً در حال ستیز و دشمنی با دوستان خود هستند. به‌جای دشمنی با دوستان، آن‌ها را دوست داشته باشید. دوستان شما دشمنانتان نیستند. آن‌ها متحد شما هستند.

5. شما از دیگران می‌خواهید تا شما را مهم بدانند

توجه دائم به خود

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

شما با این پرسش که چرا دیگران من را فرد مهمی نمی‌دانند، جذابیت خود را در مقابل دوستانتان به زیر پا می‌گذارید. برای مثال، دوستانتان بدون شما به‌جایی رفته‌اند. این موضوع برای آن‌ها مهم نیست، اما برای شما خیلی مهم است. دست از این کار بردارید. آن‌ها همچنان دوست شما هستند. به‌علاوه قرار نیست زندگی آن‌ها بدون شما به پایان برسد.

6. شما دارای رفتار ریاست گونه هستید

رفتارهای ریاست گونه و تحکم آمیز

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

در یک گروه دوستانه، همه‌ی افراد باید در یک سطح باشند. اگر شما همواره اقدام به تصمیم‌گیری می‌کنید و یا اینکه سعی دارید بقیه‌ی افراد را کنترل کنید، شما در حال انجام یک رفتار غیردوستانه و غیر جذاب هستید.

7. شما متقلب هستید

خصیصه ی تقلب در وجود فرد

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

زمانی که صحبت از یک دوستی محکم و پایدار می‌شود، همه به دنبال فردی مطمئن و صادق هستند. بسیاری از افراد با رفتارهای ناشایست معمولاً متقلب بوده، دروغ می‌گویند، همیشه از هر چیزی سؤال می‌کنند و معمولاً دارای حسی متفاوت از هر چیزی هستند. بله، صداقت بهترین سیاست است.

8. شما بی‌ادب هستید

رفتار بی ادبانه

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

اگر شما از آن دسته افراد هستید که مرتباً بی‌ادبی کرده، پرخاشگر بوده و باعث خجالت دوستانشان در جمع می‌شوند، دست از این کار بردارید. شما کسی هستید که افراد دوستتان ندارند. مخالفت با فردی دیگر یک مقوله‌ی جداگانه است، اما بی‌احترامی به او بسیار ناشایست خواهد بود. شما با این کار همه‌ی افراد را از خود می‌رنجانید. چگونه انتقاد کنیم مقاله‌ای ارزشمند برای آموختن نحوه‌ی صحیح مخالفت با دوستان است.

9. شما غیرقابل‌اعتماد بوده و هنوز به دیگران وابسته هستید

بی اعتمادی و وابستگی به دیگران

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

آیا شما به هنگام کمک خواستن دوستان در دسترس آن‌ها هستید؟ یا اینکه هر وقت به کمکتان نیاز دارند مشغله دارید؟ اگر شخصی هستید که کسی نمی‌تواند روی شما حساب باز کند، بهتر است تا این خصیصه‌ی بد را از خود دور کنید. همین‌طور اگر همواره به دوستانتان زنگ می‌زنید و طلب کمک می‌کنید، اما هرگز دست آن‌ها را نمی‌گیرید، باید بدانید که یک صفت بد دیگر هم در خودتان دارید.

10. شما همواره منفی‌باف هستید

منفی بافی

CREDIT: Ouch via Shots of Insight

بدبینی یک خصیصه‌ی غیر جذاب است. اگر مرتباً به همه‌چیز شک داشته و به هر چیز از دید منفی آن نگاه می‌کنید، بهتر است تا دست به تغییر خود بزنید. هیچ‌کسی علاقه ندارد تا با یک فرد منفی‌باف دوست شود.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان