با تصمیم شورای صنفی نمایش

بلیت سینماها به مدت ۲۰ روز نیم بها شد

شورای صنفی اکران به پاس روز ملی سینما و رشادت‌های مدافعین وطن کلیه سینماها را از تاریخ ۱۹ شهریورماه تا پایان هفته دفاع مقدس نیم بها اعلام کرد.

بلیت سینماها به مدت 20 روز نیم بها شد

به گزارش سینماپرس، شورای صنفی اکران تصمیم گرفت به مناسبت روز ملی سینما و رشادت‌های مدافعین وطن کلیه سینماها از تاریخ 19 شهریورماه تا پایان هفته دفاع مقدس جشنواره «نیم بها» برگزار کند.  

در بیانیه شورا صنفی اکران آمده است: سینما زنده است به دیده شدن. زنده است به ارتباط تنگاتنگ با همه مردم، به منظور ارج نهادن به حضور و تکریم مخاطب با هدف ایجاد شرایطی برای پیوند قوی‌تر مردم با هنر هفتم.  

نظر به این مهم با اتفاق حداکثری آراء، در شورای صنفی نمایش مصوب و مقرر گردید به مناسبت «روز ملی سینما» با هدف ایجاد بستر و شرایطی مطلوب برای همه اقشار جامعه «جشنواره سراسری بلیت نیم بهاء»  در تمام سینماهای کشور برگزار شود. این جشنواره به یمن روز ملی سینما، از نوزدهم شهریورماه جاری آغاز و به پاس رشادت‌های مدافعین وطن در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت. این اقدام بزرگ عزمی ملی و همه جانبه را مطالبه خواهد داشت. به این طریق از تمامی رسانه‌های محترم می‌خواهیم در خصوص اطلاع رسانی و در این اقدام ملی برای سینما و برای مردم ما را همراهی نمایند.  

پیشاپیش قدردان همگامی صمیمانه یکایکتان هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان