۶ رژ لب که برای پاییز به آن نیاز خواهید داشت

رژ لب‌های مات به سرعت جای خود را در کیف‌های آرایشی پیدا کرده‌اند.

رژ لب‌های مات به سرعت جای خود را در کیف‌های آرایشی پیدا کرده‌اند.

همان‌طور که فصل تابستان به پایان رسیده و به فصل پاییز رسیده‌ایم باید جعبه‌ی رنگ‌های آرایشی خود را تغییر بدهیم. ما بدنبال رنگ‌های قدرتمندتر آلویی، برگاندی و رنگ‌های گرم چرمی هستیم. خوشبختانه تولید‌کنندگان قدرتمند رژ لب جواب ما را داده‌اند و این برندها بهترین رنگ‌های ممکن را ارائه کرده‌اند.

 

1.کرم رژ لب مخملی برند ویکتوریا سیکرت

قیمت: 14 دلار

بله بهترین برند لباس زیر زنانه آمریکا اقدام به ارائه مجموعه رژ لب خودش کرده است. 5 کرم لب مخملی به رنگ‌هایی مثل: قرمز و رز خاکی. بنا به گفته مجله (Allure) این مجموعه ماندگاری طولانی دارد و رنگ‌های فوق‌العاده‌ای را دارد. شما می‌توانید یکی از اینها را برای 18 اکتبر در اختیار داشته باشید.

کرم رژ لب مخملی برند ویکتوریا سیکرت

Credit: Instagram

 

2.رژ لب مایع برند کلینیکو

قیمت: 18.5 دلار

ساختار ضخیم و محکم این محصول نشان می‌دهد که هیچ شوخی ندارد. این محصول به شدت ماندگار است و لب‌های شما را به شکل چرم در می‌آورد. 

رژ لب مایع برند کلینیک

Credit: Instagram

 

3.رژ مایع برند هودا

قیمت: 20 دلار

راحت‌ترین رژ لبی است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. ساختار این رژ لب روی لب‌های شما خراب نمی‌شود و بعد از چند ساعت ساختارش روی لب‌ها از بین نمی‌رود. این رژ لب‌ها کمی آبکی هستند و به راحتی از روی لب پاک می‌شوند اما در ادامه پوشش و انعطاف‌پذیری مناسب خود را نشان می‌دهند. 

رژ مایع برند هودا

Credit: Instagram

 

4.رژ لب مایع برند داز

قیمت: 18 دلار

بیانسه (خواننده) به کیفیت این محصول سوگند می‌خورد. رایحه موجود در هر کدام از این شیشه‌ها فوق‌العاده است و رنگ‌ها نیز منحصر به فرد هستند. 

رژ لب مایع برند داز

Credit: Instagram

 

5.مجموعه رژ لب شکلات داغ برند بیوتی بیکری

قیمت: 100 دلار

یکی از محبوب‌ترین رژ لب‌های بی‌رقیب موجود که گویی روی لب‌های شما را تاتو می‌کند. این مجموعه در اول اکتبر به بازار عرضه می‌شود و در آن شما 6 رژ لب را پیدا خواهید کرد از رنگ قهوه‌ای گرفته تا رنگ‌های خنثی دیگر.

مجموعه رژ لب شکلات داغ برند بیوتی بیکری

Credit: Instagram

 

6.مداد لب مخملی برند نارس

قیمت: 26 دلار

در واقع این دو محصول است که با قیمت یک محصول به بازار عرضه شده است. هم یک مداد لب و هم یک رژ لب که به شما کنترل نامحدودی می‌دهد که وقتی می‌خواهید خطوط لب خود را برجسته کنید بسیار ضروری است. این مجموعه به سمت رنگ‌های قرمز، خنثی و یا بنفش تمایل ندارد اما یک درخشش خاصی را به کیف لوازم آرایش شبانه شما هدیه می‌دهند.

مداد لب مخملی برند نارس

Credit: Instagram

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان