ماهان شبکه ایرانیان

۸ محصول آرایشی گران قیمت حاوی رتینول که پوست شما را متحول می‌کنند

.محصولات مراقبتی پوست درست مثل گوشی‌های آیفون به محض اینکه چشم هم بر می‌گذارید، آپدیت دریافت می‌کنند. اما ترکیب ضدپیری به نام رتینول وجود دارد که هرگز از مد نمی‌افتد. این ترکیب که یک نوع از ویتامین A است ابتدا در دهه 70 درون کرم‌ها برای جوان‌سازی پوست به کار گرفته شد. اَن چاپاس یک متخصص زیبایی از نیویورک می‌گوید: رتینول بدن شما را وادار می‌کند کلاژن تولید کند و سلول‌های جدید برای یک پوست نرم‌‌تر را بسازد در عین حال جلوی عارضه هیپرپیگمانتاسیون و بسته شدن منافذ پوست را می‌گیرد. البته این ترکیب قدرتمند مضرات خود را نیز دارد می‌تواند مخصوصاً در ماه‌های سرد سال باعث خشکی و حساسیت پوست بشود و در حضور اکسیژن و نور خورشید اثرگذاری آن کمتر نیز می‌شود. 

البته این موضوع تا الان صدق می‌کرد. فرمول جدید رتینول از یک سری تکنولوژی‌ها بهره می‌برد، مثل: زمان‌بندی هوشمند آزادسازی، ضد حساسیت، دوباره‌بازسازی رطوبت پوست و حتی در حضور هوا نیز فرایند فعال‌سازی صورت می‌گیرد. حالا فرقی نمی‌کند از یک قرص، سرم نرم‌کننده یا کرم چشم جوان‌ساز حاوی رتینول استفاده می‌کنید این ماده جز اصلی هر برنامه ضدپیری چه برای پوست‌های آکنه‌دار و یا حساس است. از این ماده باید حدود یکسال، هفته‌ای 1-2 بار استفاده کنید تا شاهد جوان شدن دوباره پوست خود باشید.

 

سرم ضد پیری naturabisse

Credit: Courtesy of naturabisse.com

این محصول سبک و مایع به سرعت جذب پوست می‌شود که حاوی یک ترکیب موثر مرطوب‌کننده یک روزه است. درون این بسته آمینو اسید‌های پیچیده وجود دارد که پوست را دوباره قدرتمند و فعال می‌سازند.

قیمت: 105 دلار

سرم ضد پیری zoskinhealth

Credit: Courtesy of zoskinhealth.com

این محصول که درونش از آب استفاده نشده است حاوی 1٪ رتینول است که آن را به یک محصول ضدپیری تمام عیار تبدیل می‌کند. برای دریافت بهترین نتیجه باید آن را قبل از خواب استفاده کنید.

قیمت: 170 دلار

سرم ضد پیری colbertmd

Credit: Courtesy of colbertmd.com

ترکیب درخشش یک روغن آب‌رسان به پوست با مزیت‌های جوان‌سازی پوست رتینول و آنتی‌اکسیدان‌ها، این محصول از شرکت کولبرت را به یک کسپول قدرتمند تبدیل کرده است که می‌تواند به عمق پوست شما نفوذ کند.

قیمت: 140 دلار

سرم ضد پیری Sephora

Credit: Courtesy of sephora.com

یک کرم چشم تمام عیار و چند کاره که ترکیبی از رتینول، پپتیدها و اسید هیالورونیک برای آب‌رسانی به پوست، کاهش تورم پوست و خطوط تیره  است. 

قیمت: 85 دلار

سرم ضد پیری Sephora

Credit: Courtesy of sephora.com

این محصول حاوی سه ترکیب فعال (رتینول سریع‌العمل، زمان‌دار هوشمند و تقویت‌کننده رتینول) است تا به آرامی اثر خطوط روی پوست را از بین ببرد و به طور کلی بافت پوست را روشن‌تر بکند.

قیمت: 88 دلار

سرم ضد پیری aveneusa

Credit: Courtesy of aveneusa.com

بسته‌بندی شده در یک قوطی پمپ شده قابل اسپری، حاوی رتینالدهاید (نوعی از ویتامین A) که باعث تحریک سلول‌ها و سنتز کلاژن پوست می‌شود. این محصول فرانسوی برای پوست‌های حساس اثر ضد حساسیتی دارد.

قیمت: 69 دلار

سرم ضد پیری lancerskincare

Credit: Courtesy of lancerskincare.com

برای افرادی که رتینول برای آنها مشکل‌ساز است این سرم فرمولی را فراهم کرده است تا بتوانید از قدرت رتینول بدون عوارض جانبی آن بهره ببرید و باعث می‌شود تا بدن شما سلول‌ها و کلاژن جدید درست کند. پپتیدها در این فرمول باعث آرام شدن حساسیت می‌شود در حالی که اسید هیالورونیک باعث مرطوب شدن پوست می‌شود.

قیمت: 275 دلار

سرم ضد پیری sephora

Credit: Courtesy of sephora.com

این محصول خانگی حاوی رتینول، اسید فرولیک و بابونه برای تسکین‌دهندگی است تا بتواند هرچه سریع‌تر به پوست شما آنتی‌اکسیدان‌های لازم برای محاظفت از پوست در حین خواب را بدهد.

قیمت: 88دلار

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان