ماهان شبکه ایرانیان

بهترین و ارزان‌ترین خطوط هوایی جهان در سال ۲۰۱۶

چگونه می‌توانیم در زندگیمان هیجان ایجاد کنیم وقتی زندگی ما به هزینه ماهانه گره‌خورده است؟ شما به دنبال ارزان‌ترین خطوط هوایی هستید اما شاید کلمه ارزان این تصور را در ذهن شما ایجاد کند که این خط هوایی خوب نیست

چگونه می‌توانیم در زندگیمان هیجان ایجاد کنیم وقتی زندگی ما به هزینه ماهانه گره‌خورده است؟ شما به دنبال ارزان‌ترین خطوط هوایی هستید اما شاید کلمه ارزان این تصور را در ذهن شما ایجاد کند که این خط هوایی خوب نیست. در اینجا به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید در تورهای سراسر جهان شرکت کنید و هنوز هم در مورد هزینه آن‌ها خوشحال باشید. با بنیتا همراه باشید تا با 10 مورد از بهترین و ارزان‌ترین خطوط هوایی جهان در سال 2016 آشنا شوید. همچنین می‌توانید از مقاله اسامی برندگان جایزه بهترین خطوط هواپیمایی سال 2016 نیز دیدن کنید.

 

10- ایندیاگو ایرویز

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

هواپیمایی ایندیاگو ایرویز جایزه بهترین حمل‌ونقل هوایی LCC(حمل‌ونقل کم‌هزینه) را از مرکز حمل‌ونقل هوایی آسیا و اقیانوسیه (2015) دریافت کرده است، این هواپیمایی سفرهای داخلی هند و برخی پروازهای بین‌المللی را فراهم می‌کند و همچنین باقیمت بسیار مناسب و کارکنان بسیار خوش‌مشربش شمارا به‌موقع به مقصدتان خواهد رساند. 

 

9- ایرایژیا ایکس ایرویز

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

ادعاشده که ایرایژیا ایکس ایرویز "بهترین خطوط هوایی کم‌هزینه در جهان" هستند. این خطوط هوایی بودجه کمی از شما می‌گیرند و مواد غذایی که شما از قبل سفارش داده‌اید را فراهم می‌کنند (مانند بقیه خطوط هوایی که از قبل سفارش می‌دهید و مقدار اضافی هم می‌توانید شارژ کنید)، اما منتقدان ادعا می‌کنند غذایی که سفارش می‌دهید فقط "خوب" است. بنابراین اگر با یک لگ روم خوب کنار می‌آیید، بهترین گزینه همین خطوط است. همچنین رفتار کارکنان ایرایژیا ایکس ایرویز زیاد دوستانه نیست.

 

8- واو ایر 

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

این خطوط هوایی مخصوص مسافت‌های طولانی است، ممکن است برای هر چیزی در این هواپیما نیاز به شارژ داشته باشید، اما زمانی که می‌گویند 99 دلار یعنی دقیقاً همین مقدار را باید بدهید، این هواپیمایی کم‌هزینه است و هزینه‌های پشت پرده و نامحسوس مانند خطوط هوایی دیگر که جیب شمارا خالی می‌کنند، ندارد. همچنین کارکنان پرواز این هواپیمایی از نقطه‌ای که وارد می‌شوید تا نقطه‌ای که خارج می‌شوید به شما لبخند می‌زنند، مثلاً صدای بوقی را در سراسر هواپیما پخش می‌کنند تا شمارا تشویق به غذا خوردن کنند. 

 

7- جت استار ایژیا

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

 جت استار ایژیا از سنگاپور به حدود 25 مقصد در سراسر جهان پرواز می‌کند، این شرکت هواپیمایی کم‌هزینه یک یا دو پنی را برای شما ذخیره می‌کند تا شما بتوانید لگ رومی راحت را برخلاف خطوط هوایی دیگر داشته باشید، بااین‌حال ممکن است کمی برای چمدان‌ها و وسایل سفرتان انتظار بکشید و حتی بحث کنید، اما حداقل خوابی راحت با سرگرمی‌های خوب را خواهید داشت.

 

6- رایان‌ایر

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

رایان‌ایر یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌هایی بین‌المللی در سال 2013 است. این شرکت هواپیمایی کم‌هزینه در دوبلین ایرلند مستقر است و به 34 مقصد در اروپا، آفریقا و خاورمیانه سفر می‌کند. رایان‌ایر واقعاً کم‌هزینه است اما باید مراقب قوانین و مقررات بسیار سخت آن‌ها باشید و اگر شما این قوانین را دنبال نکنید مجبور به پرداخت هزینه اضافی خواهید شد، مثلاً اگر پرینت کارت پرواز خود را از قبل نگرفته باشید، 40 یورو باید پرداخت کنید. علاوه بر این شما باید برای به دست آوردن صندلی خود بجنگید، در غیر این صورت مجبورید صندلی‌ای را انتخاب کنید که دوست ندارید.

 

5- ویرجین آمریکا

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

اگر می‌خواهید سفری جذاب داشته باشید، شرکت هواپیمایی ویرجین آمریکا را انتخاب کنید. این هواپیما با چراغ‌های ارغوانی‌اش قطعاً احساس و تأثیر متفاوتی را  دارد. از مزایای ویرجین آمریکا سفارش صندلی، حمام‌های مدرن، و همچنین مشکلات کم خدمات است. بااین‌حال شما باید وعده غذایی خود را به همراه داشته باشید، چون شاید خطوط هوایی دیگر تنقلات رایگان را در اختیارتان بگذارند، اما ویرجین امریکا این کار را نمی‌کند و حتی انتخاب نوشیدنی‌هایتان نیز محدود است.

 

 4- جت بلو

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

پنجمین شرکت بزرگ هواپیمایی در ایالات‌متحده، و رقیب نزدیک ویرجین امریکا، جت بلو است. این شرکت هواپیمایی در پرواز سرگرمی‌های شخصی رایگان را همراه با لگ روم‌های زیاد برایتان فراهم می‌کند. در سراسر پرواز تنقلات نامحدود رایگان وجود دارد. جت بلو برنامه آگهی تروبلو(Trueblue) دارد که با آن به‌طور منظم می‌توانید تخفیف و امتیاز برای پروازهای آینده دریافت کنید، اما گاهی اوقات این هواپیمایی تأخیر آنلاین به‌اضافه‌ی هزینه اضافی برای بار دارد، بنابراین اگر شما سفر به ایالات‌متحده را فقط با یک چمدان دوست دارید جت بلو می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

 

3- نروژین ایرلاینز

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

نروژین ایرلاینز به نام نروژین ایر شاتل ASA نیز شناخته‌شده است، این شرکت هواپیمایی کم‌هزینه برای سفر در داخل اروپا و خارج از اروپا - مکان‌هایی مانند لندن، نیویورک، بانکوک و غیره – عالی است. جای تعجب نیست که نهمین حمل‌ونقل بزرگ است که وقتی برای پرواز به آن مراجعه می‌کنیم، در هر بررسی‌ای که چک می‌شوید، از خدمات مشتریان و کارکنان صمیمی آن راضی خواهید بود. این کارکنان به شما سخت نمی‌گیرند و حتی زمانی که پرواز تأخیر دارد، هنوز هم با مشکل شما به‌خوبی برخورد می‌کنند.

 

2- ایزی جت ایرویز

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

 اروپا مقصد بسیار محبوبی برای بسیاری از مسافران است. هیچ شکی نیست که اروپایی‌ها بهترین خدمات کم‌هزینه حمل‌ونقل را عرضه می‌کنند. ایزی جت چهره جدیدی به‌عنوان "بهترین هواپیمایی کم‌هزینه" در اروپا، برای ارائه پروازهای داخلی و بین‌المللی از لندن، نیست. هرچند شما مجبورید برای تمام خدمات اضافی و مواد غذایی هزینه پرداخت کنید، اما نکته مثبت این هواپیمایی ارتباط با هتل‌ها (هتل‌ها و تعطیلات ایزی جت) است، به‌طوری‌که می‌توانید محل اقامتی ارزان مانند پروازتان را پیدا کنید.

 

1- ایر ایژیا

خطوط هوایی ارزان

Credit: toptenscentral

جوایز جهانی هواپیمایی برای سومین بار به ایر ایژیا جایزه‌ی "بهترین حمل‌ونقل کم‌هزینه" جهان را اعطا کرده است. این هواپیمایی ازلحاظ تمیزی، کابین خدمه، خدمات به مشتریان و اختصاص صندلی قبل از پرواز بسیار خوب است و مشکلات بار و چک این(اعلام حضور) ندارد. ازلحاظ ارزان بودن ممکن است بهتر از این هواپیمایی را پیدا نکنید. هرچند ایر ایژیا گاهی اوقات مشکل لگ روم دارد و برای بازپرداخت سختگیر است، اما چون بدون هیچ زحمتی سوار می‌شوید، لبخندی روی لبانتان نقش می‌بندد که همه‌ی مشکلات را فراموش می‌کنید. 

 

البته قبل از هر چیز با خواندن مقاله چند نکته مهم که هر مسافر باهوشی باید بداند، اطلاعات خود را در مورد سفر بالا ببرید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان