ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ رنگ موی برتر برای پاییز ۲۰۱۶

تغییر فصل نیز همانند یک جشن تولد قریب‌الوقوع، بهانه بسیار خوبی برای عوض کردن ظاهرتان است

تغییر فصل نیز همانند یک جشن تولد قریب‌الوقوع، بهانه بسیار خوبی برای عوض کردن ظاهرتان است. این کار را با یک رنگ موی درخشان و جدید انجام دهید. در فصل تابستان هایلایت‌های کره‌ای با سایه روشن کاراملی مد شده بودند اما پاییز می‌خواهد رنگ‌های گرم‌تر و تیره‌تر را برگرداند. پس چه رنگ پایه موهایتان بلوند باشد، قرمز یا خرمایی با بنتیا همراه باشید تا 10 رنگ مویی که به راحتی موهای تابستانی شما را به رنگ جدید مد پاییز امسال در می‌آورند با هم مرور کنیم.

مشکی پر کلاغی

مشکی پر کلاغیCredit: Getty

درست است که مشکی کردن رنگ موها ممکن است دلهره آور باشد، اما جالب‌ترین تغییری است که یک نفر می‌تواند پاییز امسال در ظاهرش به وجود آورد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر رنگ موهایتان بلوند است، تغییر به رنگ مشکی می‌تواند کمی مشکل ساز شود مخصوصا اگر رنگ ابروهایتان را هماهنگ با رنگ موهایتان یعنی مشکی نکنید.

هایلایت کاراملی

هایلایت کاراملیCredit: Getty

شاید عجیب به نظرتان برسد که بخواهید پاییز امسال موهایتان را هایلایت کنید، اما این طور نیست. هایلایت به ظاهر شما گرما می‌بخشد مخصوصا اگر رنگ زمینه موهایتان تیره باشد مانند موهای گابریل یونین (Gabriel Union). این ترکیب برای هر رنگ پوستی مناسب است پس اگر رنگ پوست روشنی دارید نگران این موضوع نباشید.

رز گلد

رز گلدCredit: Getty

اگر رنگ موهایتان قرمز است و می‌خواهید آن را عوض کنید، رز گلد رنگ مناسب برای شماست. به جای اینکه هر سال رنگ موهایی در زمینه قرمز را تکرار کنید، مانند جسیکا چستین (Jessica Chastain) می‌توانید از رنگ رز گلد استفاده کنید.

بلوند

بلوندCredit: Getty

پاییز بهترین زمان برای تغییر از ظاهر سبزه به بلوند است. قرار گرفتن در معرض آفتاب تابستان رنگ موها را کمرنگ و سفید می‌کند. و بهترین زمان است که رنگ آن را با کمی رنگ طلایی تازه کنید. حتی اگر هم رنگ موهای خودتان بلوند است باز هم به یک آرایشگاه مراجعه کنید تا کمی رنگ تیره به آن اضافه کند با این کار هم رنگ موهای جدید و پاییزی دارید و هم موهایتان را براق و زیباتر کرده‌اید. نگران از بین رفتن رنگ آن نباشید زیرا زمانی که موها رشد می‌کنند این رنگ طلایی با رنگ موی پایه شما به زیبایی ترکیب شده و شروع خوبی را برای فصل زمستان خواهند داشت.

قهوه‌ای مایل به قرمز

قهوه‌ای مایل به قرمز Credit: Getty

در نگاه اول رنگ موهای بری لارسون (‌Brie Larson) قهوه‌ای به نظر می‌رسند اما اگردقیق‌تر و زیر نور مناسب نگاه کنید، متوجه کمی قرمزی داخل موهای او می‌شوید. سایه خاکی رنگ به زیبایی با رنگ روشن ترکیب شده و انسان را به یاد افتادن برگ‌های پاییزی از درخت می‌اندازد. رنگ قرمز نیاز به نگهداری دارد پس اگر می‌خواهید این رنگ مو را داشته باشید باید حواستان باشد که هر چند وقت یک بار به رنگ قرمز آن رسیدگی کنید.

ریشه‌های متضاد

ریشه‌های متضادCredit: Getty

هر شخصی که تا به حال موهایش را رنگ کرده باشد می‌داند که در آمدن ریشه مو چقدر عذاب آور است مخصوصا برای رنگ موی بلوند. اما پاپانیکولاس (George Papanikolas) متخصص رنگ موی سلبریتی‌ها می‌گوید ریشه‌های تیره، پاییز امسال به کارتان می‌آیند و نیازی نیست که به آرایشگاه مراجعه کرده و آن‌ها را مجددا رنگ کنید. هیلی بالدوین (Hailey Baldwin) ثابت کرده است که طرفدار این مدل رنگ مو است. بهترین مزیت این مدل چیست؟ اینکه نیازی به نگهداری ندارد، به سادگی اجازه دهید تا موهایتان به طور طبیعی رشد کنند، ریشه موهایتان با دنباله بلوند آن ترکیب شده و ظاهر زیبایی را به وجود می‌آورند.  

قهوه‌ای شکلاتی

قهوه‌ای شکلاتیCredit: Getty

رنگ موهای قهوه‌ای شکلاتی همیشه زیبا هستند مانند موهای بلا حدید (‌Bella Hadid). جوئل وارن (Joel Warren) می‌گوید این رنگ مو برای پاییز عالی است زیرا هیچوقت از مد نمی‌افتد. از همه بهتر اینکه خودتان هم در منزل می‌توانید آن را درست کنید و نیازی نیست به آرایشگاه مراجعه کنید. فقط کافیست قبل از اقدام کردن مطمئن شوید که دستور العمل انجام آن را کامل مطالعه کرده باشید. اگر می‌خواید خودتان در منزل موهایتان را رنگ کنید مطالعه مقاله "16 نکته برای رنگ کردن موهای خود در خانه" برایتان مفید خواهد بود.

بژ ماسه ای

بژ ماسه ایCredit: Getty

یک خبر خوب برای دوستداران هایلایت‌های بلوند در فصل تابستان داریم و آن این است که با اضافه کردن کمی رنگ بژ به موهایتان، می‌توانید آن‌ها را فوق‌العاده زیبا و براق کنید. اما فراموش نکنید که با استفاده از کمی محصولات براق کننده مو آن‌ها را سالم نگهدارید.

آمبره

آمبرهCredit: Getty

دوره مدل رنگ موهای آمبره به سر نیامده و هنوز هم از آن استفاده می‌شود. وارن می‌گوید با قهوه‌ای کردن موهایتان ظاهر گرم‌تر و مناسب‌تری را در فصل پاییز برای خودتان ایجاد خواهید کرد. به آرایشگرتان بگویید تا رنگ کاراملی را از اواسط موها به سمت پایین مو بزند تا ظاهر سبزه‌تان را طبیعی‌تر نشان دهد. اگر دفعه اولتان است حتما به یک متخصص مراجعه کنید زیرا استفاده از کیت رنگ آمبره در خانه ممکن است موها را نارنجی کند و این اصلا جالب نیست.

مسی طلایی

مسی طلاییCredit: Getty

می‌توان گفت رنگ مسی طلایی حاصل ترکیب دو رنگ رز گلد و قهوه‌ای مایل به قرمز است. این رنگ برای پاییز مناسب است زیرا رنگ‌های پاییزی مانند رنگ کارامل و دارچین را تداعی می‌کند. رنگ مسی مانند موهای اما رابرتس (Emma Roberts) برای ما مانند وارد شدن به قلمرو مو قرمزها است.

در همین رابطه به شما پیشنهاد می‌کنیم ترکیب رنگ مو به همراه عکس و بهترین فرمول های ترکیب رنگ مو را نیز مطالعه کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان