این خبر به روز رسانی می شود؛

افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا وسیما آغاز شد

سنندج - مراسم افتتاحییه بیستمین جشنواره سراسری تولیدات صدا و سیمای مراکز استانها در سنندج آغاز به کار کرد.

افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا وسیما آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، از دقایقی قبل مراسم افتتاحیه بیستمین جشنواره سراسری تولیدات رادیو و تلویزیونی مراکز استانهای صدا و سیمای کشور در سالن آمفی تئاتر شبکه کردستان واقع در شهر سنندج آغاز شد.

در این مراسم که جمع زیادی از هنرمندان برجسته استانی و کشوری حضور دارند، قرار است که معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما نیز سخنرانی داشته باشد.

در این مراسم همچنین جمع زیادی از مدیران و مسئولان استان کردستان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

دو کردستانی مجری مراسم افتتاحیه جشنواره بیستم

دو مجری کردستانی با پوشیدن لباس کردی اجرای مراسم افتتاحیه بیستمن جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیما را بر عهده دارند.

حسین پناهی و کلوندی دو گوینده و مجری شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان هستند که با مقدمه ای از نام بردن استانهای مختلف کشور مراسم را آغاز کردند.

خیرمقدم مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان

ابوالقاسم امان الهی مدیرکل شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان که لباس کردی پوشیده بود نیز در جایگاه سخنرانی قرار گرفت و به حاضران در این جشنواره خیرمقدم گفت.

وی به سه زبان فارسی، کردی و ترکی و با خواندن شعری به تمامی مدیران رسانه ملی، مسئولان استانی و همچنین هنرمندان شاخص کشوری خیرمقدم گفت.

وی با نام بردن از اسامی شماری از شهدای شاخص کردستان عنوان کرد: کردستان سرزمین آب و آئینه است و به خود می بالد که امروز میزبان هنرمندان شاخص کشوری است.

سخنرانی نماینده ولی فقیه در مراسم افتتاحیه

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان سخنران بعدی مراسم افتتاحیه بود و در سخنانی با اشاره به ویژگی های استان کردستان، گفت: همه چی کردستان 20 است و خیلی خوشحالیم که میزان بیستمین جشنواره سراسری رسانه ملی شده است.

وی ادامه داد: کردستان به راستی که سرزمین فرهنگ و هنر است و خیلی مفتخریم که این عنوان مهم با کلام نورانی مقام معظم رهبری به عنوان یک مدال به استان کردستان هدیه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان