مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان:

کردستان به همت شهدا در دفاع مقدس یک وجب از خاکش تصرف نشد

سنندج - مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان گفت: تمام ایران به کردستان افتخار می کند که در هشت سال دفاع مقدس به همت شهدا دشمن نتوانست یک وجب از خاک غرب کشور را تصرف کند.

کردستان به همت شهدا در دفاع مقدس یک وجب از خاکش تصرف نشد

به گزارش خبرنگار مهر، ابولقاسم امان الهی شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما مراکز استانها که در سالن آمفی تئاتر صدا و سیما مرکز کردستان برگزار شد، گفت: به کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش سرزمینی که زیر آسمان کبود مردمانش به کار و فعالیت مشغولند خوش آمدید.

مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان عنوان کرد: کردستان اولین ها را در خود جای داده و دارای اولین قوم آریایی و پیوند ناگسستنی با ایران اسلامی دارد.

وی افزود: کردستان سرزمین آب و آیینه اولین دریا دار ایران را در خود جای داده است و به همین دلیل باید به کردستان و کردستانی افتخار کرد.

امان الهی گفت:‌ تمام ایران به کردستان افتخار می کند که در هشت سال دفاع مقدس دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشور را تصرف کند.

مدیر کل صدا و سیمای کردستان اظهار کرد: اینجا خاکش مشک تر و یادگار خون شهیدانی چون حاج همت، احمد متوسلیان، جمیل شهسواری و 5400 شهید کرد استان است.

امان الهی  بابیان اینکه در کردستان مجاهدت هایی صورت گرفته که قابل وصف نیست، افزود: خیلی زحمت ها برای این استان کشیده شد که باید همواره قدردان این رشادت ها باشیم.

وی گفت: شاید افرادی ندانند که چه تلاش هایی در این استان کشیده شده است اما امید است در این چند روز بتوانیم شایسته مهمانان در خدمتشان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان