شناسه : ۴۹۰۰۷۷ - جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۳
طرحی کم نقش ولی پرفروش! +تصاویر
یک شرکت وسایل آشپزخانه طرح خود را تغییر کوچک و ارزانی داد ولی محصول خود را به تعداد بیشتری فروخت و از ورشکستگی نجات پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، خیلی از شرکتها هستند که برای فروش محصولات خود از طرحهای زیادی رونمایی میکنند، برای بهتر کردن کیفیت محصول خود تولیدش را به تأخیر میاندازند و یا از طراحیهایی استفاده میکنند که درست کردن آنها خیلی هزینه و زمان میبرد. یک شرکت تولید وسایل آشپزخانه در آمریکا در سال 1957 در حال ورشکسته شدن بود اما یک درایت با استفاده از سیب زمینی پوست کن آنها را از ورشکستگی نجت داد. این شرکت رنگ دستگاه سیب زمینی پوست کن خود را عوض کرد و باعث شد که این دستگاه در بین سیب زمینیها مخفی شود بنابراین فروش آنها بیشتر شد.
![طرحی کم نقش ولی پرفروش! +تصاویر طرحی کم نقش ولی پرفروش! +تصاویر](/Upload/Public/Content/Images/1396/06/17/0103550549.jpg)