ماهان شبکه ایرانیان

گلزار در ۴ سال دوری از سینما چه می کرد؟

اگر در ایران سوپراستاری وجود داشته باشد، «محمدرضا گلزار» بی‌شک یکی از آن‌هاست. او از اواخر دهه‌ی هفتاد به یک‌باره مشهور شد و تا امروز هم یکی از محبوب‌ترین‌ها و مشهورترین‌هاست. حتی با وجود حواشی و دور بودن ۴ ساله‌اش از سینما. با بنیتا همراه باشید تا نگاهی به کارهای او در این ۴ سال داشته باشیم.

اگر در ایران سوپراستاری وجود داشته باشد، «محمدرضا گلزار» بی‌شک یکی از آن‌هاست. او از اواخر دهه‌ی هفتاد به یک‌باره مشهور شد و تا امروز هم یکی از محبوب‌ترین‌ها و مشهورترین‌هاست. حتی با وجود حواشی و دور بودن 4 ساله‌اش از سینما. با بنیتا همراه باشید تا نگاهی به کارهای او در این 4 سال داشته باشیم.

محمدرضا گلزار

چهره‌ی گلزار برای اولین بار در سال 1379 در فیلم «سام و نرگس» ساخته‌ی «ایرج قادری» دیده شد. البته او پیش از این در موسیقی فعالیت داشت. وی از سال 76 به عنوان گیتاریست در گروه آریان همکاری داشت. سپس قرار بود که به گروه دارکوب بپیوندد که این اتفاق نیافتاد. اکنون او  یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده است. در مدلینگ هم بسیار فعال است. او در سال 1380 به عنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شد. اما آنچه گلزار به آن مشهور است بازیگری اوست. حضور او در فیلم‌های سینمایی، فروش آن را تضمین می‌کند. اما از آخرین حضور او در سینما 4 سال می‌گذرد و بعد از این سال‌ها با فیلم جدیدش از 7 مهرماه دوباره دیده شد. اما او در این 4 سال چه می‌کرد؟

محمدرضا گلزار با «خشک‌سالی و دروغ» به سینما باز می‌گردد. این تیتری بود که بسیار از سایت‌ها و روزنامه‌ها به مناسبت اکران جدیدترین فیلم گلزار زدند. مطلب مربوط به این خبر را می‌توانید در بنیتا بخوانید.

فیلم «تو و من»، آخرین فیلمی بود که گلزار در آن دیده شد. بعد از آن در فیلم «بانویی از ماه» نقش‌آفرینی کرد. دو سال در هیچ فیلمی بازی نکرد. سپس در فیلم «دلم میخواد» ظاهر شد که آن هم رنگ پرده را ندید. وی در سال 1392 اولین ترانه خود را به صورت حرفه‌ای منتشر کرد. چندی پیش نیز در کیش کنسرت داشت. در سال 1393 در فیلم «مادر قلب اتمی» حضور داشت که آن هم مانند دو فیلم قبلی‌اش رنگ پرده را ندید. او در این سال‌ها علاوه بر بازی در این سه فیلم، در بخش مدلینگ و تبلیغات فعالیت داشت. و البته ضبط چند تک آهنگ موسیقی. او مدتی را هم در هند گذراند و در آنجا نیز در فیلمی همراه با بازیگران سینمای هند، حضور داشت که در ایران هم اکران خواهد شد.

گلزار در فیلم سلام بمبئی

در سال 1394 در فیلم خشک‌سالی و دروغ ساخته‌ی «پدرام علیزاده» نقش‌آفرینی کرد. این فیلم نیز نزدیک بود که به سرنوشت دیگر فیلم‌های گلزار دچار شود. اما بعد از حواشی بسیار این فیلم از 7 مهرماه امسال روی پرده رفت و مخاطبان دوباره گلزار را به عنوان بازیگر دیدند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان