۸ مد جدید از هفته مد میلان

سلام بر میلان! ما رسماً سه چهارم از راه مراسم فشن بهار ۲۰۱۷ را طی کرده‌ایم و تا این لحظه چندین تم فراگیر شروع به دیده شدن کرده‌اند، به عنوان مثال: پیژامه‌ها و لباس‌های شاد و باحال

سلام بر میلان! ما رسماً سه چهارم از راه مراسم فشن بهار 2017 را طی کرده‌ایم و تا این لحظه چندین تم فراگیر شروع به دیده شدن کرده‌اند، به عنوان مثال: پیژامه‌ها و لباس‌های شاد و باحال. این موضوع کاملاً شناخته شده است که هیچ‌کس در صنعت مد به اندازه ایتالیایی‌ها عاشق پوچی در طراحی نیستند و این فصل، طراحان میلانی پولک‌دوزی، لوگوها و کمربندهای کیفی را دوباره زنده کرده‌اند. به علاوه ما شاهد یک جریان زیرپوستی در رابطه با البسه ورزشی در هفته مد میلان بودیم که ادعای ما در مورد ثابت ماندن مد ورزشی را به خوبی ثابت کرد. در ادامه با گزارش مدهای هفته میلان در خدمت شما هستیم.

مهمونی زیرشلواری

مهمونی زیرشلواری

Credit: Imaxtree, Courtesy of Bally

اگر شما این پیام را در نیویورک و لندن نگرفته‌اید شوی میلان به خوبی روشن کرده است که لباس خواب یکی از روندهای غالب در بهار 2017 خواهد بود. پیژامه‌های معمولی توسط پرادا و دولچه گابانا با پر تزئین می‌شوند.

تیپ ورزشی

تیپ ورزشی

Credit: Imaxtree

یک فشار عظیم برای استفاده از البسه‌ی ورزشی در میلان وجود داشت خیلی بیشتر از سایر شهرهای دیگری که برای این فصل شو برگزار کردند. دوناتلا ورساچی در خط مقدم این جنبش با استفاده از ساق‌پوش و نیم‌تنه‌های حیوانی گرافیکی ساخته شده از نایلون حضور داشت در حالی که سایر برندها مثل ماکس مارا و (MSGM) این راه را با استفاده از کت‌های ورزشی همراه با وسایل ورزشی ادامه دادند.

پارچه‌های توری

پارچه‌های توری

Credit: Imaxtree

شوی میلان یک دسته لباس شفاف از پارچه‌های باریک چیفون و ابریشمی مثل گاز پانسمان را ارائه کرده است. شما می‌توانید داخل لباس‌های برند فندی، پوچی و بقیه را مشاهده کنید.

لباس‌های پولک‌دوزی شده دیسکو

لباس‌های پولک‌دوزی شده دیسکو

Credit: Imaxtree

شوی میلان درست مثل استودیو 54 (کلاب معروف) شده بود، جایی که دولچه گابانا و الکساندرو میچل از گوچی با ارائه‌ی لباس‌های پولک‌دوزی شده که مثل توپ‌های درخشان دیسکو زیر نور می‌درخشیدند یک بیانیه رسا را اعلام کردند. ما امیدواریم شما آماده گرفتن مهمانی باشید.

کمربندهای کیفی

کمربندهای کیفی

Credit: Imaxtree

دیگر کیف‌های کمری مایه شرمساری نیستند. کمربندهای کیفی شیک‌تر و به معنای واقعی کلمه بزرگ‌تر هستند. نمونه‌های بدون نیاز به استفاده از دست این کیف ها توسط ژیل سندر و تاد ارائه شده‌اند.

لباس‌های لوگو بزرگ

لباس‌های لوگو بزرگ

Credit: Imaxtree

بهترین راه برای ابراز وفاداری به یک برند حداقل آن‌ طوری که در میلان توسط گوچی و موسچینو نمایش داده شد پوشیدن یک لباس همراه با لوگوی شرکت مورد نظر است. ما شاهد نفوذ و حیات مجدد وسواس نسبت به لوگو در میان طراحان برای چندین فصل هستیم و گویا همچنان هم ادامه خواهد داشت.

کت‌های نظامی 

کت‌های نظامی

Credit: Imaxtree

ما متوجه شده بودیم که تعداد زیادی از افرادی که به این شوهای فشن می‌روند ظاهرشان حول و حوش لباس‌های نظامی می‌گردد درست مثل همان‌ چیزی که در شوی امسال دیدیم. در میلان طراحان یک سری ردیف‌های مبتکرانه را روی ژاکت‌های سنتی نظامی قرار داده بودند و آنها را با سردوشی و دکمه‌های طلایی و گلابتون دوزی تزئین کرده بودند.

لباس‌های قلاب‌دوزی شده 

لباس‌های قلاب‌دوزی شده

Credit: Imaxtree

لباس‌های بافتنی به عنوان یک دسته‌بندی اصلی در تمام طول سال برای طراحان باقی ماند و به همین دلیل است که در مراسم میلان اینقدر محبوب بودند. شاخص‌ترین لباس‌ها شامل انواع قلاب‌دوزی شده و دامن‌های کوتاه از برندهایی مثل: میسونی و (MSGM) بود.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان