کتک زدن حاجی قطری توسط سعودی‌ها جنجال بپا کرد

انتشار فیلمی در فضای مجازی که رسانه های وابسته به قطر مدعی شده اند در آن یک حاجی قطری در منطقه ای بیابانی مورد ضرب و شتم چند جوان عربستانی قرار گرفته، جنجال تازه ای میان رسانه های دو طرف به راه انداخته است.

العالم: بر اساس گزارش پایگاه وطن، فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که ظاهرا  ضرب و شتم یک حاجی قطر توسط چند جوان سعودی را به تصویر می کشد.

بر اساس گزارش این پایگاه حامی قطر، در این فیلم یک حاجی قطری با دستان بسته، در یک منطقه بیابانی توسط چند جوان عربستانی متهم به توهین به سعودی ها می شود اما این حاجی قطری اهانت و دشنام به سعودی ها را رد و تاکید می کند که به عنوان یک شهروند قطری با سیاست کاری ندارد و به سعودی ها دشنام نداده است.

این در حالی است که چند جوان سعودی به حاجی قطری می گویند: تو خائن و فرزند موزه(مادر امیر قطر) یا پسر تمیم (امیر قطر) هستی.

از سوی دیگر حاجی قطری در پاسخ به این فرد سعودی می گوید: تمیم و موزه باشرف تر از تو هستند.

در این شرایط، سعودی ها اقدام به زدن حاجی قطری کرده و در صدد خفه کردن وی بر می آیند.

اما پایگاه ارم نیوز وابسته به امارات با رد ادعای مطرح شده در این ویدیو نوشت رسانه های سعودی آن را یک فیلم ساختگی دانسته اند.

ارم نیوز افزود رسانه های سعودی مدعی شده اند که دستگاه اطلاعاتی قطر این ویدیو رو تهیه کرده و کسانی که آن حاجی قطری را ضرب و شتم کرده اند نیروهای اطلاعاتی قطری بوده اند.

در عین حال، تا کنون هیچ واکنش رسمی از سوی دولت عربستان نسبت به این ویدیو منتشر نشده است.

شبکۀ العالم نمی تواند موضع هیچ یک از طرفین را تایید یا تکذیب کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان