مردان خوش‌پوش هفته اول پاییز / هالیوودی‌ها

با بنیتا همراه باشید تا خوش‌لباس‌ترین هالیوودی‌های هفته اول پاییز را باهم مرور کنیم.

با بنیتا همراه باشید تا خوش‌لباس‌ترین هالیوودی‌های هفته اول پاییز را باهم مرور کنیم.

 

Credit: fashionbeans

نام: جرمی پیون (Jeremy Piven)

مکان: وست هالیوود، لس انجلس (West Hollywood)

اگر شما چهارشانه هستید، اگر شما ژن خانواده سلطنتی تودور(Tudor genes) را در خون خودتان دارید، خوب دقت کنید. همانند لباس پادشاه در قصه معروف، لباسی که جرمی پوشیده است چیزی بین لباس فوق‌العاده تنگ و کیسه بدون شکل است! این لباس مخصوص پادشاهان متکبر و مغرور است که دنبال لباس خاصی هستند.

 

جرمی پیون

Credit: fashionbeans

نام: جویی جوناس (Joe Jonas)

مکان: نیویورک (NYC)

جوناس این روزها همیشه با شلوار و لباس‌های جین همه‌جا دیده می‌شود، و ما از دیدن عکس‌های هرروزه او با جین تعجب نمی‌کنیم. نکته‌ای که در لباس او وجود دارد استفاده از شلوار مشکی است که باعث شده است رنگ‌های روشن بهتر دیده شود ( منظورمان کفش‌های او است). برق کفش‌هایش کمی چشم را اذیت می‌کند.

 

جویی جوناس

Credit: fashionbeans

نام: نیک جوناس (Nick Jonas)

مکان: لس انجلس (LA)

رنگ‌ها دل‌فریبی می‌کنند. برادران جوناس، یکی آبی و دیگری کت‌وشلواری زرشکی به تن کرده‌اند. زرشکی در لباس نیک جایگزین خاکستری، سیاه و کاربنی جویی شده است. لباس نیک در تاریکی کمی محو دیده می‌شود، باید آن‌ها در کنار هم باشند تا یک خانواده خوب تشکیل شود.

 

نیک جوناس

Credit: fashionbeans

نام: جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake)

مکان: لس انجلس (LA)

آقای هنرمند تیمبرلیک با موزیک‌های جدید خودش بازگشته است. بازگشت تیمبرلیک به موسیقی با حرف‌وحدیث‌های زیادی همراه بود. امروز اگر او را در خیابان‌های لس انجلس می‌دیدید یک شلوار کوبا، به همراه پیراهن یقه‌باز به تن کرده بود، می‌توانید بگویید این لباس‌ها قدیمی هستند ولی قبل از اینکه حرفتان تمام شود بهتر است به شما بگوییم که این لباس‌ها ساخته برند لویی ویتن (Louis Vuitton) بوده است. حرفتان را پس می‌گیرید؟

 

جاستین تیمبرلیک

Credit: fashionbeans

نام: رایان رینولدز  (Ryan Reynolds)

مکان: نیویورک (NYC)

معمولاً زیتون بر روی پیتزا خوب است، اما رایان نشان داده است رنگ زیتونی برای لباس هم خوب است. رایان رنولدز به ما نشان داده است که می‌توانیم بارنگ‌های تیره هم تضاد و تفاوت‌های چشم‌گیری در نوع لباس پوشیدن و رنگ‌های لباس‌های خودمان ایجاد کنیم. لباس خوشمزه‌ای شده است، نوش جان (Bon appetite).

 

رایان رینولدز

Credit: fashionbeans

نام: دیوید بکهام  (David Beckham)

مکان: فرودگاه لس انجلس (LA)

دیوید بکهام علاقه‌ای به درست کردن استایل خودش نداد و بازهم یک لباس کلاسیک (کلاه) را به همراه لباس‌های مدرن (ژاکت چرمی مد شده) پوشیده است و آن‌ها را به‌وسیله یکرنگ ساده گره‌زده است. او حتی کفش‌هایش هم مربوط به یک دوره دیگر از تاریخ پوشاک است.

 

دیوید بکهام

Credit: fashionbeans

نام: دیوید اُیلووُ (David Oyelowo)

مکان: نیویورک (NYC)

اگر عاشق سبک‌های عاقلانه و قابل پوشیدن فرش قرمز هستید باید فقط و فقط به سراغ آدم‌هایی همانند دیوید بروید. کت‌وشلوار بنفش با خطوط افقی، به همراه کراوات طرح دار و پیراهن سفید، بیشتر شبیه هیئت‌مدیره‌ای است که از اتاق کنفرانس بیرون زده است تا بازیگر روی فرش قرمز. لباس‌های او کاملاً اتوکشیده و مرتب هستند.

 

دیوید اُیلووُ

Credit: fashionbeans

نام: آرمی هامر  (Armie Hammer)

مکان: لس آنجلس (LA)

درحالی‌که در لس انجلس بعضی از مردم با شلوارهای گشاد و پیراهن‌های تنگ مشغول قدم زدن با تکبر هستند، هامر با تواضع کامل لباس پوشیده است. او به‌جای استفاده از شلوارهای شبیه چتر نجات، از کت‌وشلوار دوخته‌شده به تن خودش استفاده کرده است.

 

آرمی هامر

Credit: fashionbeans



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان