ماهان شبکه ایرانیان

به این دلایل پاییز پادشاه فصل ها است

نمی‌دانم چرا هرگاه سخن از بهشت به میان می‌آید ناخودآگاه همه به بهار و سرسبزی می‌اندیشند

نمی‌دانم چرا هرگاه سخن از بهشت به میان می‌آید ناخودآگاه همه به بهار و سرسبزی می‌اندیشند. به راستی چرا؟ شاید تنها یک دلیل داشته باشد و آن اینکه هنوز زیبایی پاییز را با تمام وجود ندیده و درک نکرده باشند. آری پاییز زیبایی بهار را با همه سرسبزیش به چالش می‌کشاند. به راستی کاش بهشت نیز پاییز گونه باشد.شما اگر با من هم اندیشه نیستید در ادامه با بنیتا همراه باشید تا این حقیقت را برایتان روشن کنیم.

هنگامی که صحبت از فصول به میان می‌آید، هر فصل صفات برجسته و محبوب خود را به رخ می‌کشد. اما اگر مجبور به انتخاب بهترین فصل باشیم، قطعاً پاییز سزاوار بهترین جایگاه است. پاییز به سادگی بهترین فصل است. علاوه بر شاخ و برگ‌ها با رنگی روشن، رطوبت تابستان از بین رفته است، و به طور کلی هوای اینستاگرامی حاکم است. از مدهای باحال تا مواد غذایی گرم و دلپذیر، از سردی زمستان تا گرمای تابستان همگی دلیل پادشاهی پاییز هستند. در ادامه دلایل این پادشاهی را با هم می‌خوانیم:

 

1 - پاییز فصل تماشای تلویزیون است

پاییز

تابستان فصل فعالیت است. ماه‌های گرم تابستان جان می‌دهند برای پیاده‌روی و خوردن یک میان وعده خارج از خانه اما آب و هوای پاییز جان می‌دهد برای لم دادن و گرفتن یک جای دنج در مقابل تلویزیون و دیدن فیلم‌های برتر سال. چیزی جز دیدن فیلم در فصل پاییز حال نمی‌دهد. و با بازگشت سارا جسیکا پارکر در یک کمدی جدید در مورد طلاق و دختران گیلمور، و همچنین اتفاقات خاص مانند سری شش قسمتی وودی آلن با بازی مایلی سایرس در آمازون، دیگر کسی از منزل بیرون می‌زند؟ اگر دوست دارید از منزل بیرون بروید، مستقیم به سینما بروید چون که همیشه فیلم‌های پاییزی بزرگی اکران می‌شوند.

2 - پاییز فصل مدپوشی ارزان است

مد

گوش کنید! بدون شک پاییز یکی از هیجان انگیزترین فصل‌ها برای مد است. مدهای ارزان هفتگی در سراسر جهان، زمان آن رسیده است که برای ایجاد یک تیپ کاملاً جدید الهام بگیرید. کفش‌های شیک بسته و لباس‌های تنگ مخصوص دماهای پایین‌تر به بازار می‌آیند یعنی اینکه زمان کمتری را روی صندلی پدیکور می‌نشینید و فشار کمتری روی ساق پا نسبت به زمانی که دامن تابستانی پوشیده‌اید به شما وارد می‌شود. شب‌های ملاقات آرامش‌بخش هستند، همه روی چکمه‌های تا زانو، جین پوشیده‌اند. پس در روزهای باحال پاییزی استایل باکلاسی برگزینید.

3 - پاییز فصل شروع غذاهای ساده است

غذا

ما عاشق انواع سالادها هستیم. اما زمانی که برگ‌ها می‌افتند و دما کاهش پیدا می‌کند، هیچ چیز بهتر از خوردن خورراکی‌های خوشمزه نیست. می‌توان پاییز را فصل سوپ نامید چون سوپ‌هایی مثل خورش‌های رنگین یا دستور غذای نیواورلئان یا حتی راحتی در پاک‌سازی مواد غذایی مزایای پاییز هستند که در تابستان گرم و زمستان سرد دردسر ساز هستندو البته در پاییز شکرگزاری داریم و یک روز تعطیل اختصاص داده شده به غذاهای ساده که دلیل قوی برای نامگذاری این بهترین فصل به عنوان پادشاه فصل‌ها است.

4 - پاییز فصل انواع آرایش‌های جدید است

آرایش

درست مثل مد، انواع آرایش‌ها در پاییز وجود دارد. تابستان با حرارت و رطوبت خود لذت آرایش را ازبین می‍‌برد. اما پاییز فرصت بیشتری برای استفاده از لوازم آرایشی بدون ترس از آب شدن فوری آنها به ما می‌دهد. سهولت در استفاده از مواد آرایشی با یک رژ لب پاییزی زیبایی خاصی به شما می‌دهد (یا احساس روزهای مدرسه را به شما می‌دهد.) آیا شما هنوز فصل زردی را درنیافته‌اید؟ فصل بوته‌ها را با این محصولات زیبایی در آغوش بگیرید.

اگر از این ماجرا لذت بردید می توانید یکسری هم به "10 استایل جین برای پاییز و زمستان" بزنید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان