با وجود همکاریهای که بین افراد مشهور و برندهای زیبایی وجود دارد ما شاهد این هستیم که طرفداران گاهی هفتهها و ماهها به خاطر عرضه این محصولات صبر میکنند و کلی ناراحتی را تحمل میکنند. حالا فرقی نمیکند یک پست ناگهانی در اینستاگرام باشد یا یک اعلان رسمی ما علاقه داریم قبل از اینکه دستمان به محصول برسد، همه چیز را در مورد آنها بدانیم.
در حالی که همکاری بین ویکتوریا بکهام و برند استی لادر در ماه آوریل اعلام شده بود ما نمیدانستیم حاصل این همکاری چه محصولی خواهد بود. اما به لطفی ویدئویی که مجله ووگ از ویکتوریا بکهام منتشر کرده حالا میدانیم با چه محصولی طرف هستیم.
در این ویدئو ما ویکتوریا را میبینیم که پنج دقیقه روی ظاهر عصرانه خود وقت میگذارد. نتیجه نهایی چشمانی فوقالعاده دودی و لبهایی بسیار جذاب است. نمیخواهیم چیزی را لو بدهیم فقط میخواهم بگویم که ارزش تماشا کردن را دارد.
اجازه بدهید به جزئیات محصولات استفاده شده بپردازیم. در این کلیپ ویکتوریا از قبل پایه روی صورتش داشته و کمی هم روی چشمانش کار کرده است (ریمیل مژه و ابرو و کمی خط چشم) اما با 5 دقیقه وقت گذاشتن قصد داشته تا یک کار سطح بالا را ارائه دهد.
برای اینکه چشمانش را دودی و لبانش را جذاب کند (که او آن را ظاهر لندنی میخواند) این طراح و خواننده سابق از 6 محصول استفاده کرده است. او از سایه چشمهایی استفاده میکند که به نام بلوند زیره و سیاه جوز هندی شناخته میشوند. او سایه اول را در ابتدای پلک قرار میدهد و سپس به نرمی مژگان خودش را خط میدهد و خط چشمش با محصول دومی مخلوط میشود که باعث تیرهتر شدن هر دو میشود.
او در ادامه برای قسمت زیرین پلک خودش از یک خط چشم به نام گریامبر استفاده میکند. بعد از آن به سرعت او از خط لب خود و رژ لبش با یک رنگ خنثی استفاده میکند تا یک ظاهر جذاب را ایجاد کند. در نهایت او یک روشنکننده به نام مدرن مرکوری را استفاده میکند تا یک ظاهر درخشان طبیعی را ایجاد کند و سپس روی آن از یک کرم صبحگاهی به نام آئورا استفاده میکند تا پوست را صاف کند و به آن آبرسانی کرده باشد.
در این ویدئو از این محصولات استفاده شده: رنگ چشم استی لادر ویکتوریا بکهام، مداد لب استی لادر ویکتوریا بکهام، رژ لب استی لادر ویکتوریا بکهام در رنگ برزیلی خنثی، روشنکننده مدرن مرکوری استی لادر ویکتوریا بکهام و کرم صبح روشنکننده آئورا استی لادر ویکتوریا بکهام.
در مصاحبهای که با مجله ووگ داشته او اشاره میکند که این مجموعه در 14 کپسول و 4 مجموعهی کوچک به نامهای نیویورک، لندن، لوس انجلس و پاریس عرضه خواهند شد.
او میافزاید: این مجموعه یک سری محصولات است که من خودم هم دلم میخواهد از آنها استفاده کنم و با نگاه به آنها متوجه میشوید که شما هم دلتان میخواهد از آن استفاده کنید.
ما اطلاعات بیشتری را در رابطه با این محصولات منتشر خواهیم کرد. این محصول در 13 سپتامبر امسال عرضه شد.
شما در مورد این مجموعه چه فکری میکنید؟ آیا آن را میخرید؟