فردا در نشست «آن‌ها»؛

منصور ضابطیان درباره تنهایی سخنرانی می‌کند

دومین نشست از سری نشست‌های «آن‌ها» با محور موضوع «تنهایی» فردا دوشنبه ۲۰ شهریور با حضور منصور ضابطیان در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

منصور ضابطیان درباره تنهایی سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست از سری نشست‌های «آن‌ها» با محور موضوع «تنهایی» فردا دوشنبه 20 شهریور با حضور منصور ضابطیان نویسنده و تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود.

برنامه «آن‌ها» با محوریت و تمرکز بر کلمات و گفتگو درباره کلمات منتخب مدعوین در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می‌شود و مارال دوستی، در هر نشست، از یک شاعر، نویسنده یا هنرمند دعوت می‌کند تا در این نشست دوستانه شرکت کند.

این برنامه به دلیل اهمیت کلمات و تاثیری که در زندگی افراد دارد، طراحی شده و قصد دارد شهروندان را نسبت به انتخاب کلماتشان آگاه‌تر و حساس‌تر کند.

ضابطیان که دو سال پی‌درپی جایزه قلم بلورین بهترین گفتگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده، در دومین نشست از سلسله نشست‌های «آن‌ها» درباره کلمه «تنهایی» با مخاطبان گفتگو می‌کند.

این برنامه فردا دوشنبه 20 شهریور از ساعت 18 در فروشگاه مرکزی شهر کتاب واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان