دیوید بکام و همکاری با کمپین خیریه حمایت از ارتشیان بازمانده جنگ

تعداد زیادی از افراد سرشناس دنیا از ورزشکاران مشهور گرفته تا ستاره های دنیای سینما و موسیقی کمپین خیریه جدیدی را راه اندازی کرده اند و قصد دارند تا این کمپین را به سان کمپین «چالش آب یخ» که دو سال پیش به راه افتاد و هدفش جمع آوری بودجه برای کمک به بیماران اسکلروزیس آمیوتروفیک جانبی (یک بیماری عصبی که درمانی ندارد) بود، جهانی کنند

ورزشی

تعداد زیادی از افراد سرشناس دنیا از ورزشکاران مشهور گرفته تا ستاره های دنیای سینما و موسیقی کمپین خیریه جدیدی را راه اندازی کرده اند و قصد دارند تا این کمپین را به سان کمپین «چالش آب یخ» که دو سال پیش به راه افتاد و هدفش جمع آوری بودجه برای کمک به بیماران اسکلروزیس آمیوتروفیک جانبی (یک بیماری عصبی که درمانی ندارد) بود، جهانی کنند. دو سال پیش بود که افراد سرشناس درسراسر دنیا در چالش آب یخ شرکت کردند و افراد دیگری را برای شرکت دراین کمپین دعوت کردند و استقبال فراوانی از این کمپین به عمل آمد.

حالا کمپین جدیدی به راه افتاده که البته هدف دیگری را دنبال می کند. این کمپین در آمریکا راه اندازی شده و هدف آن اطلاع رسانی در مورد بازنشسته های ارتش و بازماندگان جنگ است که در ماه های اخیر دست به خودکشی می زنند. تا به اینجا 22 نفر از بازماندگان ارتشی جنگی در آمریکا دست به خودکشی زده اند و هدف این کمپین، اطلاع رسانی دراین رابطه است تا مردم دنیا به بازماندگان جنگی افتخار کنند. از همین رو این کمپین، "22 حرکت شنا" نام گرفته و هدفش انجام 22 حرکت متوالی شنا است که برای 22 روز تکرار می شود.

ورزشی

دیوید بکام یکی از افراد سرشناسی است که به این کمپین پیوسته و هر روز درصفحه رسمی اش در اینستاگرام ویدیوی مربوط به 22 شنایش را منتشر می کند. 

او در پیغامی که در سومین روز شرکتش در این کمپین در اینستاگرام منتشر کرده نوشته:« هدف از این کمپین آگاهی رسانی در مورد تاثیرات ویران کننده جنگ بر روی نیروهای ارتش و خانواده های آنهاست. من قصد ندارم تا هر روز این ویدیوها را منتشر کنم تا خسته کننده نشود ولی مطمئن باشید که هر روز این کار را انجام می دهم. این کمپین برای من خیلی مهم است.»

ورزشی

او در پیغام دیگری نیز دراین ارتباط  نوشت:« دوست عزیزم آقای ریچی فیلمساز مرا به این کمپین دعوت کرد. من این کار را که دوستانم آقای ریچی، جیسون اس و چارلی.اچ مشغول انجامش هستند، انجام می دهم و از این کمپین حمایت می کنم و به آن احترام می گذارم و تمام نیروهای ارتش را به خاطر تمام فداکاری هایی که انجام دادند، تحسین می کنم. ما اینجا هستیم تا نور امید را در حمایت از آنها روشن کرده و به نجات دادن زندگی آنها کمک کنیم.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان