۱۰ عادت زوج‌های موفق _ بخش دوم

همان طور که در بخش اول اشاره شد روابط زن و شوهرهای مختلف با هم فرق دارد

روابط زناشویی

همان طور که در بخش اول اشاره شد روابط زن و شوهرهای مختلف با هم فرق دارد. اما در هر صورت، ایجاد رابطه‌ای مثبت و پراعتماد نیاز به زمان و تلاش دارد. چنین رابطه‌ای یک‌شبه حاصل نمی‌شود. برای این که هر رابطه‌ای قوی باشد و قوی بماند، نیاز به تلاش است. در این مقاله که در سه بخش تنظیم شده است، 10 عادتی را می‌خوانید که زوج‌های موفق برای ایجاد رابطه‌ای سالم و شاد دارند.

رابطه سالم

4. زمان دور از هم

کنار هم وقت گذراندن مهم است. اما به همین میزان مهم است که از هم دور باشید. این که بتوانید کارهای خودتان را جدا انجام دهید و مستقل بمانید حیاتی است. وقتی زوجین وقت بیش از حدی را کنار هم می‌گذرانند، وابستگی ناسالمی بینشان به وجود می‌آید. نگه داشتن حد و مرزهای سالم و کمی خودمختاری باعث می‌شود ازدواج شما دوام خوبی داشته باشد.

5. زبان عشق

گری چپمن نوشته که مردان و زنان پنج زبان عشق دارند. افراد در زمینه حس دوست‌داشته‌شدن روش‌های خاص خود را دارند: تعریف‌ و تمجید، دادن هدیه، زمان باکیفیت کنار هم، خدمت دادن به هم و لمس یکدیگر. مهم است ببینید که کدام زبان عشق برای شما مهم است، و برای همسرتان هم همین طور. این که به آنها بگویید که از این پنج کار، کدام کار باعث می‌شود حس کنید که همسرتان عاشق شماست و باعث می‌شود حس خاص بودن به شما به دست بدهد باعث می‌شود هر دو شما بتوانید رابطه خوب خود را حفظ کنید. علاوه بر این، حتما به کاری که باعث می‌شود همسرتان حس کند دوست داشته شده است اهمیت بدهید.

زندگی مشترک

6. قدردانی

اغلب فراموش می‌کنیم که از افرادی که در زندگی‌مان هستند قدردانی کنیم. ما به آن فکر می‌کنیم اما یادمان می‌رود که نشانش بدهیم. این اتفاق در روابط عاشقانه هم روی می‌دهد. به همسرتان نشان دهید که عاشق او هستید. این کار را با حرف، کارت پستال، گل، کارهای مهربانانه و دیگر موارد انجام دهید. به یاد داشته باشید که دادن یک گل در هر روز به همسرتان باعث می‌شود دعواها از زندگی‌تان دور شود. باشد، هر روز نه، اما به هر حال به او گل بدهید!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان