باران کوثری: خدایا برای این همه لطفت ممنون/سالگرد تصادف باران کوثری

۱۶ مهر سال گذشته بود که «باران کوثری» بازیگر سینما از تصادف وحشتناکش جان به در برد. اکنون در سالگرد این حادثه کوثری با انتشار عکسی از این تصادف در اینستاگرامش، خدا را به خاطر زده ماندن و سلامتی‌اش شکرگزار است. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

16 مهر سال گذشته بود که «باران کوثری» بازیگر سینما از تصادف وحشتناکش جان به در برد. اکنون در سالگرد این حادثه کوثری با انتشار عکسی از این تصادف در اینستاگرامش، خدا را به خاطر زده ماندن و سلامتی‌اش شکرگزار است. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

وی ساعت چهار صبح 17 مهر سال گذشته هنگام فیلم‌برداری فیلم «هفت‌ماهگی» به کارگردانی «هاتف علیمردانی» در شهرک آتی‌ساز با یک جرثقیل تصادف کرد و راهی بیمارستان شد. او که رد زخم به جا مانده از این تصادف بر روی صورتش دارد، تصویر صحنه‌ی تصادف را به همراه عکسی از این زخم  منتشر کرده و نوشته است: «امروز یک سال از اون اتفاق وحشتناک می‌گذره. خدا رو شکر که با کمترین آسیب به خیر گذشته. خدایا برای این همه لطفت ممنون.»

اینستاگرام باران کوثری

جدیدترین فیلم باران کوثری «لانتوری» است که در کنار موفقیت‌های داخلی و خارجی‌اش با حاشیه‌ای هم روبرو شده است و آن هم شکایت آمنه بهرامی از سازندگان فیلم لانتوری است. مطلب مربوط به این خبر را می‌توانید در بنیتا بخوانید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان