ماهان شبکه ایرانیان

تخت خواب غول پیکر برای هشت سگ

وقتی شما در خانه خودتان ۸ سگ داشته باشید که همگی دوست دارند شب‌ها کنار شما در تخت خواب شما بخوابند باید راه‌حل اساسی برای این مشکل پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما: تخت غول‌پیکر است. همراه بنیتا و این زن و شوهر باشید تا بدانید چگونه از سگ‌های خودشان مراقبت کردند.

وقتی شما در خانه خودتان 8 سگ داشته باشید که همگی دوست دارند شب‌ها کنار شما در تخت خواب شما بخوابند باید راه‌حل اساسی برای این مشکل پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما: تخت غول‌پیکر است. همراه بنیتا و این زن و شوهر باشید تا بدانید چگونه از سگ‌های خودشان مراقبت کردند.

تخت خواب سگCredit: facebook

من و همسرم سرپرستی 8 سگ را برعهده‌گرفته‌ایم، روزهای اول خوب بود. همه سگ‌ها را در آغوش می‌گرفتیم و به خواب می‌رفتیم، ولی بعد از هفته‌ای متوجه شدیم که تخت خواب به‌شدت به هم می‌ریزد و گاهی از شب‌ها مجبور می‌شویم یکی از ما روی زمین بخوابد. یک‌شب همسرم به من گفت باید کاری کنیم. پیشنهاد او، ساختن یک‌تخت بزرگ بود، ابر تخت! مشکل ما حل شد.

میک فورد مبل‌ساز زبده که در پشت‌صحنه ماجرا حضور دارد می‌گوید: این تخت اندازه‌ای در حدود 2٫5 متر در 1٫5 متر دارد. همچنین یک پشتی در اندازه 1٫5 متر هم در کنار آن درست‌شده است. بنا به علت بزرگی تخت من ابتدا طراحی کلی آن را انجام دادم و سپس به طراحی قسمت پشتی و سری تخت پرداختم. به گفته فورد این تخت از مغازه او بیرون نمی‌رفت بنابراین تصمیم گرفتند آن را دوتکه درست کنند و هر تکه را جداگانه از مغازه خارج و در خانه به هم وصل کنند.

تخت خواب سگ

Credit: facebook

آن‌ها برای آسایش سگ‌های پیر خودشان که کمی از شادابی روزها گذشته خودشان دور شده‌اند هم پله‌هایی در نظر گرفته‌اند که آن‌ها به‌راحتی بتوانند از آن بالا بروند. بقیه سگ‌های جوان از همان پایین تخت به بالای تخت می‌پرند. این زن و شوهر ایده خودشان را از جناب آقای مو (Mr. Mo Project) که پروژه‌ای برای نگه‌داری از سگ‌هایی که در خانه صاحبشان پیر شده‌اند و هرلحظه ممکن است خطری جان آن‌ها را تهدید کند برگرفته‌اند. او برای سگ‌های پیر همانند این زن و شوهر خانه‌ای راحت و بدون هیچ خطری تهیه‌کرده است.

اگر به حیوانات خانگی علاقه مند هستید به مطلب حیوانات خارق‌ العاده بزرگ نگاه کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان