شخصیت شناسی بر اساس رنگ لاک-قسمت اول

من هم دوست دارم به طور مرتب رنگ لاک ناخنم را عوض کنم اما مثل همه اولویت‌هایی برای انتخاب رنگ‌ها دارم. روانشناسان معتقدند که رنگ لاک محبوب شما می‌تواند شخصیت شما را توصیف کند. اما چگونه؟

لاک

من هم دوست دارم به طور مرتب رنگ لاک ناخنم را عوض کنم اما مثل همه اولویت‌هایی برای انتخاب رنگ‌ها دارم. روانشناسان معتقدند که رنگ لاک محبوب شما می‌تواند شخصیت شما را توصیف کند. اما چگونه؟

لاک قرمز

لاک قرمز در مورد دختری که آن را روی ناخن خود دارد چه می‌گوید؟ قرمز رنگ عشق، احساسات و اشتیاق است. این رنگ از چشم پنهان نمی‌ماند و دختری که آن را به ناخن‌اش می‌زند از این موضوع به خوبی آگاه است. او عاشق متمایز شدن در میان یک جمع است، او رمانتیک و درخشان است و شیفته جلب توجه و دلبری کردن. عشق اولویت اصلی زندگی اوست.

لاک شرابی

این رنگ بیانگر زیبایی پیچیده و شیک و مدرن است. دختری که این رنگ را ترجیح می‌دهد شخصیتی معماگونه و متنوع دارد، می‌تواند به طور مداوم جالب و جذاب باشد و شخصیت واقعی‌اش فقط با گذشت زمان است که کشف می‌شود. 

لاک سیاه

این جا در مورد لاک سیاه نمی‌شود به ویژگی‌های گوتیک عاشقان خون‌آشام‌ها اشاره کرد. رنگ مشکی همواره یک ویژگی کلاسیک دارد. دختری که به لاک ناخن سیاه علاقه دارد می‌داند که چه می‌خواهد. او هدف را تعیین می‌کند و به آن می‌رسد، عاشق قدرت است و از موانع ترسی ندارد. این رنگ لاک ناخن روی ناخن‌های کوتاه با نوک گرد یا مربع بهتر جلوه می‌کند.

لاک

لاک صورتی روشن

دختری که این رنگ را برای لاک ناخن خودش انتخاب می‌کند شیک و اهل مد، با اعتماد به نفس و جسور است و عاشق جلب توجه، چون می‌داند این رنگ لاک ناخن از چشم کسی پنهان نمی‌ماند. او شخصیتی مثبت و خوش‌بین دارد و صد در صد در مورد ظاهر خودش مطمئن است. او بدون هیچ نگرانی زندگی می‌کند.

لاک طلایی

دختری که لاک طلایی روی ناخن خود دارد، خوش برخورد و معاشرتی است، در مرکز توجه قرار دارد، مهربان است و احتمالا در مورد مد اطلاعات بسیار زیادی دارد. درخشش و جلا همیشه مد روز است و دختری که لاک براق به ناخن‌هایش می‌زند کمی‌هم شخصیتی عجیب و مشتاق به امتحان کردن دارد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر