ماهان شبکه ایرانیان

مهرداد صدیقیان و سعید اقاخانی در پردیس کوروش/اکران عمومی اروند با حضور عوامل فیلم [گزارش اختصاصی بنیتا]

دیشب پردیس سینمایی «کوروش» میزبان بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «اروند» بود. این فیلم جدیدترین ساخته‌ی «پوریا آذربایجانی»، کارگردان جوان سینما است. در این فیلم بازیگرانی چون «سعید آقاخانی»، «پانته‌آ پناهی‌ها»، «طناز طباطبایی»، «مهرداد صدیقیان»، «حسین سلیمانی» و «علی شادمان» نقش‌آفرینی می‌کنند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

دیشب پردیس سینمایی «کوروش» میزبان بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «اروند» بود. این فیلم جدیدترین ساخته‌ی «پوریا آذربایجانی»، کارگردان جوان سینما است. در این فیلم بازیگرانی چون «سعید آقاخانی»، «پانته‌آ پناهی‌ها»، «طناز طباطبایی»، «مهرداد صدیقیان»، «حسین سلیمانی» و «علی شادمان» نقش‌آفرینی می‌کنند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

این اولین بار نیست که پردیس کوروش میزبان سینماگران است. معمولاً بازیگران و عوامل فیلم‌ها در این پردیس حضور می‌یابند تا در کنار مردم به تماشای فیلم‌هایشان بنشینند، صحبتی با آن‌ها داشته باشند و عکس یادگاری با آن‌ها بگیرند. پیش از این نیز امیر جدیدی بازیگر فیلم من برای اکران این فیلم در کوروش حضور داشت و استقبال زیادی از او شده بود. می‌توانید این مطلب را در بنیتا بخوانید.

اروند سومین اثر بلند سینمایی پوریا آذربایجانی در مقام کارگردان است. دو فیلم قبلی او «تجریش ناتمام» با بازی «محمدرضا فروتن» و «شقایق فراهانی» و فیلم دیگرش «روایت‌های ناتمام» با بازی «هنگامه قاضیانی» و «ستاره پسیانی» است. اروند روایت گر داستانی در مورد جنگ است. یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس، حالا بیست‌وهفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم‌رزمانش روزگار می‌گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه‌ای را در این جریان سیال ذهن وارد می‌کند.

حسین سلیمانی در پردیس کوروش

حسین سلیمانی

حدود ساعت 7:30 دقیقه بود که حسین سلیمانی یکی از بازیگران فیلم اروند میان هوادارانش آمد. به همراه او کاظم سیاحی، و پوریا آذربایجانی کارگردان فیلم نیز آمدند. طبق معمول عکس های یادگار بود که با آنان گرفته می‌شد. بیشتر کسانی که در پردیس کوروش بودند، دختران کم سن و سال بودند. بعد از ازدحام و شلوغی اولیه و گرفتن عکس در مقابل بنر فیلم، جمعیت کم‌کم پراکنده شدند.

ملانی

ملانی

در این میان «ملانی»، خواننده‌ی زن زیرزمینی نیز در پردیس کوروش دیده شد. جمعیت زیادی برای گرفتن عکس با او شاید چند کلمه‌ای صحبت به سمتش هجوم بردند. او نیز با بردباری و صبر به ابراز احساسات علاقه‌مندانش با لبخند و عکس سلفی با آن‌ها پاسخ گفت. بازیگر دیگر فیلم اروند، علی شادمان بود. او با وجود کم سن و سالی بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت. در بخشی از این مراسم هم عوامل حاضر جلوی بنر بزرگ فیلم ایستادند و رو به دوربین‌ها لبخند زدند.

بازیگران فیلم اروند

اما بیشترین هیاهو و هیجان برای مهرداد صدیقیان بود که دیرتر از بقیه در پردیس کوروش حاضر شد. او در میان استقبال پرشور طرفدارانش به سختی وارد سالن نمایش فیلم شد. بعد از چند دقیقه صحبت در سالن میان جمعیت آمد. سیل هوادارانش به سوی او سرازیر شد. هرکسی گوشی موبایل به دست خواهان یک عکس سلفی از او بود. بیشترین عکس‌ها هم از او و با او گرفته شد.

مهرداد صدقیان در پردیس کوروش

مهرداد صدیقیان

بار دیگر عوامل فیلم دورهم در مقابل بنر فیلم ایستادند تا عکاسان عکس آن‌ها را ثبت کنند. حدود ساعت 9 بود که بازیگر دیگر فیلم آمد. سعید آقاخانی هم به جمع عوامل فیلم پیوست و دوباره همان داستان عکس یادگار و سلفی گرفتن‌ها تکرار شد. یکی از صحنه‌های جالب این رویداد، عکس سلفی بود که سعید آقاخانی، مهرداد صدیقیان و حسین سلیمانی باهم دیگر و با گوشی سعید آقاخانی گرفتند. طناز طباطبایی دیگر بازیگر فیلم بود که قرار بود همراه دیگر بازیگران در این اکران عمومی حاضر باشد. اما دیرتر از همه و حدوداً ساعت 22 بود که میان علاقه‌مندانش حضور پیدا کرد. این فیلم در دو سانس اکران شد. یکی در ساعت 19:30 و دیگری 22.

عکس‌ها و گزارش این رویداد توسط امین نعمتی خبرنگار اختصاصی بنیتا تهیه شده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان