دختر بچه‌ هری پاتری

مادر ایلینویزی (شهری در کانادا) علاقه خودش و کودک چندماهه‌اش را به هری پاتر به‌گونه‌ای عجیب و جادویی نشان داده است

مادر ایلینویزی (شهری در کانادا) علاقه خودش و کودک چندماهه‌اش را به هری پاتر به‌گونه‌ای عجیب و جادویی نشان داده است. کایلا گلاور (Kayla Glover) که یک عکاس است، یک سری عکس در ستایش هری پاتر در قالب دختر خودش بانام لورلای گریس (Lorelai Grace) گرفته و در شبکه‌های مجازی آن‌ها را منتشر کرده است که مورد استقبال بسیاری قرارگرفته است. همراه بنیتا و این مادر و دختر باشید.

هری پاتر

کایلا در مصاحبه خودش می‌گوید که از ده‌سالگی عاشق رمان‌های هری پاتر بوده است و من همیشه دوست داشتم این کتاب را به کودکانم در دوران نوجوانی معرفی کنم تا آن‌ها هم این کتاب را مطالعه کنند. زمانی که لورلای 3 ماه بود، مادر علایق خودش به دنیای رمان هری پاتر و جادو و سحر، بر روی او پیاده کرد و از شروع به عکاسی از دخترش در لباس‌های مبدل کتاب هری پاتر کرد. کایلا می‌گوید که دوست داشتم کتاب‌هایی که من داشتم همگی در عکس‌هایم حضورداشته باشند، زیرا که همگی آن‌ها جزئی از کودکی و خاطرات من هستند.

هری پاتر

برای عکاسی، عکاس سوژه‌هایی همانند کتاب‌های هری پاتر، دکوراسیون مخصوص هالووین، دیگ به همراه شال گریفیندور و جفت عینک شیشه گرد که به هری پاتر بودن و یادآوری صورت پاتر کمک زیادی می‌کند. گلور به ما می‌گوید که هیچ مشکلی با دخترم در حین عکاسی نداشتم و او همیشه با من در عکاسی همراهی می‌کرد تا تمام عکس‌هایم را بگیرم و غالباً به من لبخندهای شیرین می‌داد. او از هر فرصتی برای خوردن چوب‌دستی جادویی که دست داشت استفاده می‌کرد، صورت کوچک او با افتادن عینک به پایین بینیش کمی ساده‌لوحانه و جذاب‌تر هم می‌شد. به گفته کایلا این آغازی برای طرفداران هری پاتر است. امیدوار است که روزی دخترش بتواند این کتاب‌ها را بخواند و از دیدن عکس‌هایش خوشحال شود. مادر می‌گوید که او از ده‌سالگی شروع به خواندن کتاب‌های هری پاتر برای دخترش خواهد کرد، سنی که خودش شروع به خواندن این کتاب‌ها کرد و جرقه علاقه‌اش شکل گرفت. در زمان او فیلم نبود، او می‌گوید که مسلماً از فیلم‌ها هم استفاده خواهم کرد تا دخترم تصورات خوبی از داستان داشته باشد.

هری پاتر

کایلا می‌گوید که باگذشت زمان او بیشتر به هری پاتر می‌شود، مخصوصاً حالا که موهایش قرمز هم شده است و این حالت خوبی برای ایجاد فرمی به شکل هری پاتر درست می‌کند. عکاس، عکس‌های خودش را در فیس‌بوک منتشر کرد که باعث استقبال شدید مردم از کارهای او و همچنین عکس‌العمل‌های مثبتی از سوی طرفداران هری پاتر و عکاسی شده است.

هری پاتر

حرف پایانی کایلا این بود: درزمانی که تمام شبکه‌های اجتماعی پر از کارها و آثار بی‌اندازه بی‌مفهوم شده است، توانستم با استفاده از زیبایی دختر و همچنین زنده نگه‌داشتن نقش هری پاتر به‌عنوان یک خاطره مشترک در بین بیشتر مردم و نماد انسان‌دوستی، پشتکار و قدرت است، نقشی مثبت داشته باشم. بر اساس گفته آلبوس دومبردور یکی از شخصیت‌های اصلی هری پاتر: شادی را در سخت و تاریک‌ترین لحظه‌ها هم می‌توان یافت اگر کسی باشد که به شما یادآوری کند می‌توانید چراغی روشن کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان