بازیگرانی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر

شاید هم داستان هایی در مورد دوستی های استوار برخی از این افراد مشهور به گوشتان خورده باشد. اما باید بدانید که تعدادی از این افراد مشهور با هم نسبت های خانوادگی دارند که بدون شک برایتان جالب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران: شاید شما تاکنون در مورد دوقلوهای اولسون (ماری و اشلی اولسون) و خواهرشان الیزابت، دَیو و جیمز فرانکو و همچنین لوک و اوون ویلسون شنیده باشید. شاید هم داستان هایی در مورد دوستی های استوار برخی از این افراد مشهور به گوشتان خورده باشد. اما باید بدانید که تعدادی از این افراد مشهور با هم نسبت های خانوادگی دارند که بدون شک برایتان جالب خواهد بود.

در ادامه شما را با 41 چهره ی مشهوری که نمی دانستید با هم نسبت خانوادگی دارند آشنا خواهیم کرد.

جسیکا کَپشاو بازیگر سریال های آمریکایی دختر خوانده ی استیون اسپیلبرگ است

 ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر


جسیکا کپشاو و استیون اسپیلبرگ در سال 2012

اگر چه این بازیگر سریال «آناتومی گرَی» (Grey’s Anatomy) در واقع در خانه ی استیون اسپیلبرگ بزرگ نشده اما از آن جایی که مادر وی در سال 1991 با اسپیلبرگ ازدواج کرده است آن ها به نحوی پدر و دختر محسوب می شوند. شاید فکر کنید که با چنین ناپدری مشهوری وی به راحتی وارد دنیای سینما شده اما جسیکا این موضوع را قویاً رد کرده است.

وی در مصاحبه با روزنامه ی یو اس ای تودی (USA Today) در این باره چنین گفته است: ” از بسیاری از جوانب داشتن والدین مشهور به شما کمک نخواهد کرد زیرا سرشت انسانی افراد دوست ندارد که یک دختری با چنین شرایطی موفق شود. شما ترجیح می دهید که یک دختر توسری خور موفق شود، دختری که آخرین دو دلاری خود را صرف خرید بلیط اتوبوس می کند”.

لیلی خواننده آمریکایی و اَلفی آلن بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» خواهر و برادر هستند

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
لیلی و اَلفی آلن در سال 2007

استعداد در این خانواده موج می زند. لیلی (Lily) به یک خواننده ی مشهور تبدیل شده و اَلفی نیز در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) نقش محوری ثیون گریجوی را بر عهده دارد.

لیلی یک بار آهنگی برای برادرش نوشت که به کار نیاز دارد و چند سال بعد وی برای بازی در این سریال فراخوانده شد. همچنین اَلفی ادعا کرده که از لیلی برای بازی در نقش خواهر ثیون گریجوی دعوت شده بود که به دلیل صحنه های نامناسب وی بازی در این نقش را رد کرد. البته بعدها وی این موضوع را رد کرد.

اَلفی در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت: ” تنها چیزی که می خواهم بگویم این است که این موضوع اصلا صحت ندارد. و این که از ابتدا نیز جِما والن [Gemma Whalen] برای این نقش در نظر گرفته شده بود. و او واقعا فوق العاده است. و این تنها چیزی خواهد بود که در این مورد می خواهم بگویم”.

از آن زمان تاکنون وی از خواهرش خواسته که در مورد این قضیه با کسی صحبت نکند.

جِنی و ملیسا مک کارتی دخترعمو هستند

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
جنی مک کارتی (راست) و ملیسا مک کارتی(چپ)

شاید این دو بر اساس اسم فامیل خود مرتبط به نظر می رسیدند اما کمتر کسی فکر می کرد آن ها تا این حد به هم نزدیک باشند. جنی تاکنون هیچ عکسی از دوران کودکی اش همراه با ملیسا را منتشر نکرده است.

اگر چه این دو در یک حوزه فعالیت دارند اما آن ها تاکنون با هم همبازی نشده اند و به نظر می رسد روابط نزدیکی نیز با هم ندارند. برای مثال در سال 2014 ملیسا در مراسم عروسی جنی شرکت نداشت. شاید دلیل این دلخوری اظهار نظر جنی در مورد ملیسا مبنی بر لزوم کاستن از وزن برای موفقیت در دنیای هالیوود بوده باشد که البته جنی این موضوع را رد کرده است.

جنی در این مورد گفته است:” این یک داستان ساختگی است که من یک بار به دخترعمویم، ملیسا، گفته ام که برای موفقیت در روی صحنه باید وزن خود را کاهش دهد. این تمام واقعیت است”.

اَل روکر و لنی کراویتز نسبت فامیلی دوری با هم دارند

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
اَل روکر (چپ) و لنی کراویتز (راست)

اَل روکر (مجری تلویزیونی) و لنی کراویتز (خواننده) در یک مصاحبه اعلام کرده اند که این دو ژن مشترک روکر در خود دارند. این موضوع باعث شد که روکر تحقیقات بیشتری در این مورد انجام دهد و او بعدها اعلام کرد که پدربزرگ های این دو در واقع پسرعمو بوده اند.

روکر در یکی از برنامه های خود در این مورد چنین گفت: ” تمام چیزی که می دانم این است که با این موضوع مشکلی ندارم. بچه هایم فکر می کنند که این موضوع جالب است”.

جوآن و جان کیوزاک خواهر و برادر هستند

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
جان و جوان کیوزاک

جان و جوان کیوزاک برای خود در دنیای هالیوود اعتباری کسب کرده اند و در 10 فیلم نیز با هم همبازی بوده اند اما کمتر کسی می داند که این دو خواهر و برادر هستند. جوان همیشه از برادرش به خاطر حمایت ها و تشویق هایش در دنیای پر فراز و نشیب هالیوود تشکر کرده است.

وی در مصاحبه ای در مورد برادرش چنین می گوید: ” به نظر من آشنایی با یک شخص دیگر در این صنعت کمک زیادی به شما خواهد کرد زیرا همه چیز به یک رویا شبیه است، پس بسیار عالی خواهد بود اگر بتوانید ادامه دهید، اوه خدای من! در واقع همین طور است! یا در واقعیت این اتفاقی است که می افتد. می دانید، چون هیچ کس چیزی در مورد آن نمی داند. البته الان فکر می کنم که به طور کلی افراد بیشتر از قبل در این مورد می دانند. از این رو داشتن همدیگر بسیار کمک بزرگی بود”.

رَی جَی و برَندی خواهر و برادر هستند و با اسنوپ داگ نیز نسبت فامیلی بسیار نزدیکی دارند

 

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
رَی جَی (چپ) و برَندی (وسط) و پسرعمویشان اسنوپ داگ (راست)

این دو خواننده ی نسبتا معروف رابطه ی خواهر و برادری خود را همه جا عیان کرده اند . آن ها نیز مانند خواهر و برادرهای دیگر عکس های یکدیگر را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند، با هم به روی فرش قرمز می روند یا حتی در برخی موارد نیز در توئیتر با هم بحث می کنند.

این دو رابطه ی نزدیکی با پسرعمویشان اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، خواننده ی معروف سبک رپ، دارند. وی همکاری هایی با برندی داشته و از او در یکی از موزیک ویدیوهای خود نیز استفاده کرده است.

همچنین اسنوپ داگ در برنامه ی زنده ی خود در یوتیوب میزبان رَ ی جَی بود و او را با عنوان "پسرعمویم، خانواده ام و خانواده ام [به زبان اسپانیایی]” معرفی کرد.

وارن بیتی و شرلی مک کلین نیز خواهر و برادر هستند

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
وران بیتی (چپ) و شرلی مک کلین (راست)

این دو بازیگر نام خانوادگی یکسانی ندارند زیرا شرلی از اسم میانی خود (مک کلین) استفاده می کندو همچنین آن ها تاکنون در هیچ فیلمی همبازی نبوده اند و اخیراً شرلی تصریح کرده که ممکن است این اتفاق هیچگاه رخ ندهد.

وی در این مورد گفته است:” اوه، فکر نمی کنم ما تیم خوبی باشیم”. اما نظر وران بیتی در این مورد کمی متفاوت است. وی در یکی از مصاحبه های خود خاطر نشان کرده که : "ایده ی بدی نیست. فقط به یک شرط. ما نباید نقش زن و شوهر را بازی کنیم”.

هَیلی و جسی آیزنبرگ خواهر و برادر هستند

 

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
هیلی و جسی آیزنبرگ

هیلی آیزنبرگ یکی از شاخص ترین چهره های دنیای تجارت در دهه ی 1990 به شمار می آمد و علاوه بر حضور دائمی در تبلیغات کمپانی پپسی، در فیلم های «مرد دویست ساله» (Bicentennial Man) و «معجزه گر» (The Miracle Worker) نیز نقش های کلیدی بر عهده داشت. وی از آن زمان تاکنون از دنیای بازیگری فاصله گرفته است اما برادر بزرگ ترش، جسی آیزنبرگ، باعث شده که اسم این خانواده همچنان در هالیوود آشنا بماند. وی یک بار نامزد دریافت جایزه ی اسکار شده و به خاطر بازی در چند فیلم مشهور مانند «بتمن علیه سوپرمن» (Batman v Superman) و «شبکه ی اجتماعی» (The Social Network) به شهرت زیادی دست یافته است.

جسی اخیراً اذعان کرده که وی همراه با خواهرش زندگی می کند. جیمی فالون مجری برنامه ی زنده ی "The Tonight Show” از او در مورد نامزد خواهرش، اوون دانوف، که در فصل یازدهم سری رقابت تلویزیونی "The Voice” که برای رسیدن به شهرت تلاش می کند پرسید و جسی در جواب گفت که آن ها هر سه با همه زندگی می کنند.

او در این باره چنین گفت:” او نامزد خواهر من و البته هم خانه ای من نیز هست. چون، منظورم این است که آن ها با من زندگی می کنند. ما اتاق های جداگانه ای داریم اما در واقع هم خانه ای هستیم”.

مارتین شین پدر چارلی شین و امیلیو استیوز است

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
امیلیو استیوز (چپ)، چارلی شین (وسط) و مارتین شین (راست) در سال 1996

تقریباً همه می دانند که چارلی شین پسر مارتین شین است زیرا آن ها داری اسم خانوادگی یکسانی هستند و از لحاظ ظاهری نیز شباهت زیادی به هم دارند. اما بیشتر علاقمندان به این پدر و پسر نمی دانند که امیلیو استیوز هم متعلق به همین خانواده است.

سه مرد خانواده ی شین فراز و نشیب های زیادی را در زندگی خود تجربه کرده اند حتی برخی ادعا کرده اند که بین هر دو برادر مشکلاتی وجود دارد اما مارتین اعلام کرده که به هر دو پسر خود افتخار می کند.

وی بعد از این که چارلی اعلام کرد که به ویروس اچ آی وی مبتلا شده است در مصاحبه ای عنوان کرد: ” امروز صبح وقتی که او را تنها دیدم که عمیق ترین و تاریک ترین رازش را فاش می کرد، نمی توانستم میزان شجاعتی که می دیدم را باور کنم و این پسر من بود. من برای او یک پیغام گذاشتم و به او گفتم اگر من نیز به اندازه ی او شجاعت داشتم می توانستم دنیا را تغییر بدهم”.

وی همچنین در سال 2010 در فیلم «راه» (The Way) با امیلیو استیوز همبازی شد و تصریح کرد که هرگز همکاری به این خوبی با کسی نداشته است. او در مصاحبه با روزنامه ی گاردین در این مورد گفت: "از دید من از این بهتر نمی شد. من باقی عمرم را خالصانه با او کار خواهم کرد”.

استلان اسکارسگارد پدر الکساندر اسکارسگارد است

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
الکساندر اسکارسگارد (چپ) و استلان اسکارسگارد (راست)

استلان اسکارسگارد، بازیگر سوئدی، در چندین فیلم معروف بازی کرده است از جمله «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting) و «ماما میا!» (Mamma Mia!) و همچنین «ثور» (Thor) و «انتقام جویان» (Avengers). البته پسرش الکساندر نیز رقابت سختی با وی دارد. وی با بازی در فیلم های «خون حقیقی» (True Blood)، «بخشنده» (The Giver) و سریال «دروغ های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) محصول شبکه ی اچ بی او به شهرت رسید.

علاوه بر این در تعطیلات ماه جولای سال 2016 آن ها در گیشه نیز با هم رقابت داشتند زیرا فیلم «خائنی مانند ما» (Our Kind of Traitor) با بازی استلان اسکارسگارد و فیلم «افسانه ی تارزان» (The Legend of Tarzan) با بازی الکساندر اسکارسگارد تقریبا به طور همزمان اکران شدند.

بلَیک و رابین لایولی خواهران ناتنی هستند

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
بلیک (چپ) و رابین (راست)

بلیک لایولی (Blake Lively)، بازیگر نقش سرنا وَن در وودسن در سریال «دختر سخن چین» (Gossip Girl) و رابین لاویلی (Robyn Lively) بازیگر قسمت سوم فیلم «پسر کاراته باز» (The Karate Kid) خواهر ناتنی هستند. آن ها معمولا در مراسم اهدای جوایز سینمایی یا شوهای مدو لباس با هم حضور پیدا می کنند و در واقع رابین مادرخوانده ی فزرندان بلیک به شمار می آید.

آن ها حتی در مورد بچه هایشان نیز با هم شوخی می کنند. رابین در مصاحبه ای در مورد رابطه ی خود و خواهرش چنین گفته است:” او مادر بچه های من و من مادر بچه های او هستم و ما مثل هم هستیم، او بعضی اوقات می گوید نه آن ها بچه های من هستند، نه بچه های تو مال من هستن. ما همیشه به خاطر این موضوع با هم درگیری داریم. او فوق العاده است”.

کاترین واترسون دختر سم واترسون است

 

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
کاترین واترسون و پدرش سم واترسون

شاید سم واترسون را به خاطر بازی در سریال های «نظم و قانون» (Law & Order) و «اتاق خبر» (The Newsroom) بشناسید. دختر او نیز بازیگر بوده و اخیراً در اسپین آف فیلم «هری پاتر» با عنوان «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» (Fantastic Beasts and Where To Find Them) نقش تینا گلدشتاین را بازی کرده است.

علی رغم بازی در این فیلم معروف، مسیر بازیگری او حتی با داشتن چنین پدر معروفی نیز هموار نبوده است. کاترین در یکی از مصاحبه های خود در این مورد چنین گفته است: "وقتی شما فرزند یک بازیگر هستید همه ی دنیا پذیرای شما خواهند بود. همه با تو مهربان هستند. همه موهای تو را نوازش کرده و با تو بازی می کنند و حتی برخی برای عروسک هایت لباس می دوزند. واقعا فریبنده است چون وقتی به سمت کار بازیگری می روی می فهمی که آن ها آن طور که فکر می کردی دوستانه رفتار نمی کنند”.

حتی وی نتوانست در سریال «نظم و قانون» که پدرش یکی از بازیگران اصلی آن بود و هر بازیگری در نیویورک می توانست برای بازی در آن تست بدهد نیز حضور داشته باشد.

تام کروز و ویلیام ماپوتر پسر عموی همدیگر هستند

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
تام کروز و ویلیام ماپوتر

تام کروز یکی از بزرگ ترین بازیگران بین المللی به شمار می رود اما او تنها بازیگر خانواده نیست. پسر عموی او ویلیام ماپوتر نیز در سریال های «روانکاو» (The Mentalist) و «گمشده » (Lost) بازی کرده است. همچنین ماپوتر نقش های کوتاهی را در 5 فیلم تام کروز بر عهده داشت. متاسفانه ماپوتر معمولا در مورد پسرعموی مشهور خود صحبت نمی کند.

او دو سال پیش چنین گفته بود: "من به هیچ سوالی در مورد او پاسخ نمی دهم زیرا به این نتیجه رسیده ام که هر چه درباره ی او بگویم یا بنویسم سوء تعبیر خواهد شد. پس بهتر است در مورد او چیزی نگویم”.

آنتونیو باندراس قبلا پدرخوانده ی داکوتا جانسون بوده است

 

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
داکوتا جانسون (چپ) و آنتونیو باندراس (راست) در کنار خانواده اش

داکوتا جانسون بازیگر فیلم «پنجاه طیف خاکستری» (Fifty Shades of Grey) تازه وارد دنیای هالیوود شده است. وی سال های زیادی را با آنتونیو باندراس پذرانده زیرا در زمان کودکی داکوتا، باندراس با مادر او (ملانی گریفیث) ازدواج کرده بود. پدر اصلی او دان جانسون است. با چنین خانواده ای سخت خواهد بود که وارد دنیای هالیوود نشوید.

باندراس و گریفیث تا سال 2015 با هم بودند اما از هم جدا شدند و از آن زمان تاکنون همواره دختر خوانده ی سابق خود را مورد ستایش قرار داده است. وی در یک برنامه ی زنده تلویزیونی در مورد داکوتا چنین گفت: "داکوتا به کمک ما نیازی نداشت. هر بار که برای بازی در یک فیلم از وی دعوت می شد او می گفت که نمی خواهد ما آن جا باشیم و نمی خواست که کسی بداند ما پدر و مادرش هستیم ، یا حتی پدر واقعی او کیست، پدر بیولوژیکی اش را می گویم، دان. او کمک ما را نمی خواست. او از این بابت بسیار صادقانه رفتار می کرد”.

کریستین بَیل فرزند خوانده ی یک فمینیست مشهور به نام گلوریا استانیم است

 

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
کریستین بَیل و گلوریا استاینم فعال مشهور حقوق زنان

بَیل یک بازیگر معروف است که شایعه شده نمی تواند خشم خود را کنترل کند و گلوریا نیز یک فعال حقوق زنان و یک اسطوره در این حوزه به شمار می رود. شاید شما حدس نزده باشید که این دو با هم ارتباطی داشته اند اما در واقع گلوریا مادر خوانده ی کریستین بَیل است.

وقتی که بَیل 20 ساله بود گلوریا استاینم با پدر وی (دیوید بَیل) ازدواج کرد. در زمان مرگ دیوید در سال 2003 در واقع 3 سال از ازدواج آن دو گذشته بود. با این وجود گلوریا هنوز هم با عشق در مورد کریستین صحبت می کند. وی در یک مصاحبه در مورد کریستین چنین گفته است: "او پسر بسیار خوبی است، عاشق حیوانات است و البته یک بازیگر با استعداد. او ازدواج کرده و دو فرزند دارد و در کالیفرنیا زندگی می کند. زیاد او را نمی بینم اما هرازگاهی سراغی از همدیگر می گیریم”.

جولیا رابرتز در واقع عمه ی اِما رابرتز است

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
جولیا رابرتز (چپ) و اِما رابرتز (راست)

این دو بازیگر سرشناس در مورد نسبت خانوادگی خود حساس نبوده اند. آن ها در مصاحبه هایشان در مورد همدیگر صحبت کرده، عکس های یکدیگر را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و به گفته ی جولیا مقدار زیادی از وقت خود را با هم می گذرانند.

وی در طی یک مصاحبه در مورد برادرزاده اش چنین گفت: ” او واقعا دوست داشتنی است. ما اوقات زیادی را با هم می گذرانیم. او یک دختر فوق العاده است”.

اگر چه آن ها وقت زیادی را با هم می گذرانند اما جولیا یک کار را هیچ وقت نخواهد کرد: بازی کردن در سریال «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) یا تماشای بازی اِما در این فیلم.

وی در این باره نیز گفته است: ” من حتی نمی توانم تیزرهای تبلیغاتی این فیلم را نگاه کنم. من خیلی ترسو هستم. وقتی که اولین قسمت از این سریال پخش شد، اولین پوستر سریال یادتان هست؟ من به رایان مورفی [سازنده ی سریال] گفتم لعنت بر تو. من پشت چراغ قرمز ایستادم و به آن بیلبورد نگاه کردم. با خود گفتم این دیگر چیست؟ چه شده؟ تو چکار کردی؟”.

برایس دالاس هاوارد دختر ران هاوارد معروف است

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
برایس دالاس هاوارد در کنار پدرش ران هاوارد

شاید چهره ی ران هاوارد این روزها به اندازه ی چهره ی دخترش شناخته شده نباشد و آن هم تنها به این دلیل که او بر خلاف دخترش بیشتر وقت خود را پشت دوریبن سپری می کند نه جلوی آن. ران بعد از بازی در سریال های «برنامه ی تلویزیونی اندی گریفیث» (The Andy Griffith Show) و «روزهای خوش» (Happy Days) وارد دنیای کارگردانی شد. برخی از آثار قابل توجه او عبارتند از : «آپولو 13» (Apollo 13)، «یک ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) و «رمز داوینچی» (The Da Vinci Code).

دختر او نیز وارد حرفه ی خانوادگی اش شده اما در مسیری متفاوت. وی در فیلم های «دهکده» (The Village) و «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) بازی کرده و با وجود تفاوت های کاری، تحسین پدرش را برانگیخته است. برایس در یک مصاحبه در مورد پدرش چنین گفته است: "او برای من یک پدر است و همچنین یک شخصیت بسیار تاثیرگذار. من برای او احترام زیادی قائلم. این یک هدیه ی فوق العاده است که چنین رابطه ی زیبایی را با پدرم دارم”.

لیو و پابلو شرایبر برادرهای ناتنی هستند

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
لیو (چپ) و پابلو (راست) در سال 2006

پابلو نقش مندز را در سریال «پرتقالی یک سیاه تازه است» (Orange is the New Black) بازی کرده و در واقع برادر ناتنی لیو شرایبر است. از فیلم های معروف لیو شرایبر می توان به «مقاومت» (Defiance) و «خاستگاه مردان ایکس: وولورین» (X-Men Origins: Wolverine) نام برد.

آن ها تنها در یک فیلم با هم بازی کرده اند اما در خارج از دنیای هالیوود وقت بیشتری را با هم می گذرانند.

کاپولاها و شوارتزمن ها همه با نیکلاس کیج نسبت خانوادگی دارند

 

ستاره هایی که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند +تصاویر
فرانسیس فورد کاپولا (چپ)، جیسون شوارتزمن (وسط) و نیکلاس کیج (راست)

یک خانواده ی بسیار معروف دیگر در دنیای هالیوود وجود دارد. فرانسیس فورد کاپولا کارگردان مشهور سری فیلم های «پدر خوانده» (The Godfather) و بسیاری فیلم های دیگر دایی جیسون شواتزمن است. جیسون شهرت خود را بازی در فیلم های «راشمور» (Rushmore) و «قلمرو طلوع ماه» (Moonrise Kingdom) به دست آورد. برادر کوچکتر او، رابرت شواتزمن، نیز در فیلم «خاطرات شاهزاده» (The Princess Diaries) بازی کرده ولی از آن زمان تاکنون از دنیای بازیگری فاصله گرفته است.

فرانسیس پدر سوفیا کاپولا نیز هست که فیلم های «گمشده در ترجمه» (Lost in Translation) و «حلقه ی بلینگ» (The Bling Ring) را در کارنامه ی کارگردانی خود دارد.

تمامی این افراد با نیکلاس کیج، بازیگر معروف هالیوودی، نیز نسبت خانوادگی دارند که اسم خانوادگی خود را تغییر داده است تا باعث سو استفاده در دنیای هالیوود نشود. فرانسیس در واقع عموی نیکلاس است و بدین ترتیب شوارتزمن ها نیز پسرعمه های نیکلاس کیج محسوب می شوند.

نیکلاس کیج در مصاحبه با روزنامه ی ایندیپندنت در این باره گفته است: "من خانواده ام را دوست دارم و به افتخاراتشان نیز افتخار می کنم. من برای هر کدام از آن ها احترام خاصی قائلم. موضوع این است که برای من به عنوان یک بازیگر جوان، دستیابی به ان چه که استحقاقش را داشتم برایم مهم بود. هنگامی که برای تست بازیگری می رفتم روی من فشار زیادی بود. به محض این که با اسم خانوادگی جدیدم به بازی پرداختم و آن ها نمی دانستند که من با این خانواده ارتباط دارم من به آن چه که استحقاقش را داشتم رسیدم و احساس آزاد بودن کردم”.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان