ماهان شبکه ایرانیان

فصل آرایش تیره رسید _ قسمت اول

خبر خوب ما برای آرایش مناسب این فصل، وجود مدل‌های جدید و متنوع برای لب‌ها، چشمان و گونه‌های شما است

 آرایش پاییزه

خبر خوب ما برای آرایش مناسب این فصل، وجود مدل‌های جدید و متنوع برای لب‌ها، چشمان و گونه‌های شما است. همانطور که شما در زمستان و تابستان از لباس‌هایی با رنگ‌ها، جنس‌ها و مدل‌های مختلف استفاده می‌کنید، خوب است بدانید که به عنوان یک خانم واقعی برای شیک به نظر رسیدن در تمام طول سال، آرایش خود را نیز باید متناسب با فصول تغییر دهید. در این مقاله چند مورد از ترفند‌های آرایشی پاییزه را با شما در میان می‌گذاریم:

رژ گونه

گونه‌های سرمازده

البته که استفاده مناسب و ماهرانه از رژ گونه باید در تمام طول سال با شما باشد، اما برای فصل پاییز که هوا خنک‌تر است و رو به سردی می‌گذارد، گونه شما به طور طبیعی به مد این فصل تغییر رنگ می‌دهد و از سرما به خودی خود کمی صورتی می‌شود. کمی بیش‌تر از دیگر فصول از رژ گونه استفاده کنید؛ رنگی را انتخاب کنید که به قرمزی طبیعی گونه‌های شما نزدیک‌تر باشد.

مژه‌های مصنوعی

استفاده از مژه مصنوعی روی مژه‌های بالایی‌تان چشم‌های شما را درشت‌تر نشان می‌دهد و در کل صورت شما را نیز شاداب و سرحال می‌کند. اگر از مژه مصنوعی استفاده می‌کنید، بقیه آرایش صورت‌تان را ملایم و با رنگ‌های خنثی انجام دهید تا هماهنگی زیبا و طبیعی داشته باشند. اگر آرایش شما زیاد باشد، زیبایی چهره‌تان را کم می‌کند و زیبایی چشمان‌تان هم کمتر جلوه خواهد کرد.

خط چشم‌های کسل‌کننده دنباله‌دار

خط چشم‌های گربه‌ای دنباله‌دار هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه زیبا هستند، اما اگر بیرون‌زدگی آن‌ها از چشم بیش‌تر از نیم یا یک سانتی‌متر باشد، می‌تواند زننده و کسل‌کننده به نظر برسد.

برق لب

می‌بینید که این محصول لب کلاسیک اخیراً باز هم وارد مد‌های جدید و مدرن شده و استفاده زیادی از آن می‌شود. (تغییری که در این محصولات نسبت به قبل ایجاد شده، این است که چسبناکی‌اش کم‌تر از قدیمی‌ها است.)

برق لب

سایه‌ای به رنگ مسی 

در کنار سایه زیبای دودی، سایه مد این فصل، رنگ مسی است که برای دخترانی با چشمان قهوه‌ای عالی است و جذابیت چشمان آن‌ها را دو چندان می‌کند.

رژ لب پررنگ روی صورت بدون آرایش

رنگ قرمز یا صورتی پررنگ برای سرحال نشان دادن صورت شما عالی است، به خصوص زمانی که هوا سرد و ابری می‌شود. رژ لب‌های پررنگ روی پوست و صورت ساده با تضاد رنگی که ایجاد می‌کنند، می‌توانند در تمام طول روز صورت شما را بشاش و زیبا نشان دهند.

چشمان براق

بعضی‌ها فکر می‌کنند سایه براق و اکلیلی ممکن است زننده باشد، اما این نوع آرایش در سال 2016 دوباره مد روز شده است. اگر می‌خواهید با استفاده از آن‌ها شیک و زیبا به نظر برسید، در طول پلک بالای خود یک خط با این سایه ایجاد کنید.

سایه دودی با ‌ترکیبی از رنگ‌های درخشان

چشمان دودی همیشه مورد علاقه همه هستند، اما اضافه کردن یک طیف رنگی متفاوت به آن‌ها مانند آبی، سبز یا نیلی جلوه بیش‌تری به چشمان شما می‌بخشد و سایه‌ای از مد و استایل دهه 60 میلادی را به صورت شما اضافه می‌کند.

سایه دودی

رنگ‌های مات و متالیک را با هم‌ ترکیب کنید

رنگ‌های براق یا متالیک از مد‌های اصلی 2016 هستند، اما استفاده بیش از اندازه از آن‌ها می‌تواند اغراق‌آمیز باشد و حالت کلی آرایش شما را درهم بشکند. پس پلک بالای خود را سایه دودی یا مشکی مات بزنید و سایه براق را روی خط مژه‌های پایین بکشید.

سایه قرمز

این مد کاملاً جدید را احتمالاً تا به حال ندیده و نشنیده‌اید. سایه قرمز! حالتی که این سایه به صورت شما می‌دهد، کاملاً متفاوت و جدید است. برای زدن این سایه، خط چشم و ریمل را فراموش کنید و بگذارید سایه قرمز به تنهایی بدرخشد. این رنگ، صورت و آرایش شما را وحشی، زیبا و طبیعی نشان می‌دهد.

سایه چشم

پوست مرطوب

برخی لوازم آرایش‌ و زیرساز‌های پوست دارای مقداری اکلیل یا درصدی روغن هستند، که با استفاده از آن‌ها پوست شما کمی مرطوب به نظر می‌رسد و برای فصل سرد، جذابیت صورت شما را بیش‌تر می‌کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان