۱۰ استراحتگاه بی‌ نظیر شخصی سلبریتی ها

این سوال برای بسیاری از افراد پیش آمده که افراد معروف تعطیلات را در کجا می‌گذرانند. اگر فکر می‌کنید سلبریتی‌ها جزیره‌ی خصوصی دارند یا در اقامتگاه‌هایی مخفی و دور از چشم مردم اوقات فراغتشان را سپری می‌کنند، اشتباه نکرده‌اید. برای آشنا شدن با ده استراحتگاه بی‌نظیر شخصی سلبریتی‌ها، با بنیتا همراه شوید.

این سوال برای بسیاری از افراد پیش آمده که افراد معروف تعطیلات را در کجا می‌گذرانند. اگر فکر می‌کنید سلبریتی‌ها جزیره‌ی خصوصی دارند یا در اقامتگاه‌هایی مخفی و دور از چشم مردم اوقات فراغتشان را سپری می‌کنند، اشتباه نکرده‌اید. برای آشنا شدن با ده استراحتگاه بی‌نظیر شخصی سلبریتی‌ها، با بنیتا همراه شوید.

1. مارلون براندو

جزیره شخصی مارلون براندو در اقیانوس آرامCredit: Cntraveler

 روح افسانه‌ای بازیگر، کارگردان و حامی محیط زیست، مارلون براندو در تِتیاروآ (Tetiaroa)، جزیر‌ه‌ی مرجانی شخصی‌اش در پولینزیای فرانسه (French Polynesia) در اقیانوس آرام جاودانه شده است. این جزیره اکنون به اقامتگاهی 35 ویلایی سازگار با محیط زیست (و در عین حال فوق لوکس) تبدیل شده و یکی از سبزترین پروژه‌‌های هتل‌سازی در اقیانوس آرام تا به امروز بوده است.

2. کریس بلک‌ول

مجموعه هتل کریس بلک ول در جامائیکاCredit: Cntraveler

 کریس بِلَک‌وِل نه فقط به خاطر ساختن موسیقی برای باب مارلی  و گروه یو‌تو، بلکه برای مجموعه هتل جزیره‌ای دورافتاده‌اش در جامائیکا معروف است. این مجموعه هتل شامل استراحتگاهی در کنار آب و ایده‌پردازی از خانه‌ی سابق یان فلمینگ، نویسنده‌ی مشهور انگلیسی و خالق داستان‌های جیمز باند است. مجموعه هتل کریس بلک‌ول در بهار 2016 به 26 کلبه‌ی ساحلی جدید توسعه یافت.

3. فرانسیس فورد کاپولا

خانه فرانسیس فورد کاپولا در گوآتمالاCredit: Cntraveler

 خانه‌‌ی زیبای فرانسیس فورد کاپولا کارگردان مشهور هالیوود، با چشم‌اندازی به رودخانه‌ی لاگو پتن ایتزا (Lago Peten Itza) ترکیبی از همه چیز است و شامل غذاهای گوآتمالایی اصیل تا پارچه‌ها و مبلمانی با رنگ‌های گوناگون است. این خانه مکانی فوق‌العاده در ارتفاعات جنگل‌های بارانی داشته و فاصله‌ی بسیار کمی تا یکی از خاص‌ترین مکان‌های باستانی قوم مایا یعنی تیکال (Tikal) دارد.

4. سر جانسون برنسون

کمپ سافاری سر جانسون برنسون در کنیاCredit: Cntraveler

 دارایی انحصاری سِر جانسون برنسون، سرمایه‌گذار معروف بریتانیایی، با نام ویرجین لیمیتد ادیشن (Virgin Limited Edition) شامل یک کمپ سافاری لوکس 12 چادره است که در جنگل‌هایی خصوصی در حومه‌ی منطقه‌ی اعیان‌نشین ماسای مارا (Masai Mara) در کنیا قرار دارد.

5. بروس ویلیس، کیت ریچادرز و دونا کاران

مجموعه جزایر بروس ویلیس، کیت ریچاردز و دونا کارانCredit: Cntraveler

 تعدادی از صاحبان ویلاها و املاک در این استراحتگاه جزیره‌ای خصوصی، افراد معروف هستند. مثلا اقامتگاه بروس ویلیس منطقه‌ای کنار ساحل با خانه‌ی اصلی 5 خوابه و 2 ویلای مهمان 3 خوابه است. خواننده‌ی راک، کیت ریچاردز ویلایی سه خوابه با نام راکی پوینت (Rocky Point) دارد؛ همچنین، مخفی‌گاه بسیار عظیم دونا کاران (Donna Karan)، طراح مد آمریکایی، ملکی 40هزار متری با خانه‌ی اصلی 2000 متری و ویلاهای مخصوص مهمان با 4 اتاق خواب است.

6. اولیویا نیوتون جان

استراحتگاه اولیویا نیوتون جانسون در استرالیاCredit: Cntraveler

 اولیویا نیوتون جان، خواننده و بازیگر انگلیسی-استرالیایی، این استراحتگاه مخصوص سلامت ذهنی و فیزیکی با 100هزار متر وسعت را در نزدیکی شهر بیرون بی (Byron Bay) در استرالیا با شرکایش ساخته است. در اینجا می‌توان تجدید قوا و از بین بردن استرس از طریق بدنسازی، معالجات اسپا، غذاهای سالم و در ناز و نعمت بودن را تجربه کرد.

7. رابرت ردفورد

اقامتگاه کوهستانی رابرت ردفورد در آمریکاCredit: Cntraveler

 بازیگر و کارگردان سرشناس، رابرت ردفورد مالک این اقامتگاه کوهستانی 20هزار متری در نزدیکی پروو (Provo) در ایالت یوتا در آمریکا است. این اقامتگاه هم برای خانواده‌هایی که عاشق تفریحات بیرونی مثل اسکی، ماهیگیری، کوه‌پیمایی،‌ قایقرانی و اسب‌سواری هستند و هم خانواده‌‌های هنری که برای جشنواره‌ی فیلم ساندنس (Sundance) و برنامه‌های هنری مثل فیلم، موسیقی و تئاتر در موسسه‌ی ساندس به اینجا می‌آیند، جذاب است.

8. دوریس دی

ملک دوریس دی در کالیفرنیاCredit: Cntraveler

 این ملک 44 خوابه‌ی شیک در نزدیکی دریا در کالیفرنیا، برترین خانه‌ی مناسب برای حیوانات در آمریکا شناخته شده است و متعلق به بازیگر و خواننده‌ی افسانه‌ای، دوریس دِی و شرکایش است. این بازیگر بخش قابل توجهی از زندگی‌اش را صرف رفاه حیوانات کرده و انواع حیوانات از گونه‌های مختلف را به خانه‌ی مشهورش که در 1929 ساخته شده، راه داده است (این خانه در سال 2013 بازسازی شده تا زیبایی معماری مراکشی را بیشتر نشان دهد).

9. ریچارد گیر

ملک ریچارد گیر در نیویورکCredit: Cntraveler

 ریچارد گِیِر، بازیگر سرشناس هالیوود صاحب این ملک 8 خوابه به نام ریلِز و شَتو (Relais & Chateaux) است که در 65 کیلومتری شمال شرق منهتن و در شهر زیبای بدفورد در ایالت نیویورک قرار دارد. این ملک متعلق به دهه‌ی 1860 بوده و به خاطر مرتاض‌های هندی و غذاهای خوشمزه‌اش معروف است. در حال حاضر روزانه کلاس‌ها و کارگاه‌های یوگا در اینجا برگزار می‌شود و دو رستوران فوق‌العاده در آن، بارن (Barn) و کمپاگا (Campaga) نام دارند.

10. فرانسیس فورد کاپولا

هتل فرانسیس فورد کاپولا در بلیزCredit: Cntraveler

 فرانسیس فورد کاپولا در زمان فیلمبرداری فیلم «اینک آخرالزمان» در سال 1979 عاشق طبیعت زیبای بلیز (Belize) در آمریکای مرکزی شد و از آن زمان تاکنون در این کشور به عنوان هتلدار سرمایه‌گذاری کرده است. آخرین پروژه‌ی هتل‌سازی وی در جولای 2016 آغاز شد که استراحتگاهی جزیره‌ای و شخصی شامل دو کلبه‌ی روستایی می‌شود که 12 کیلومتر از ساحل پلاسنسیا پنینسولا و خانه‌ی دیگر کاپولا به نام لاک‌پشت فاصله دارد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر