ماهان شبکه ایرانیان

محمدرضا شجریان روی صحنه باز می گردد

در این آشفته‌بازار موسیقی ایران گاهی خبری می‌رسد که لبخند بر لب دوست داران موسیقی می‌نشاند. مخصوصاً اگر این خبر در مورد محمدرضا شجریان باشد. اواخر شهریورماه بود که خبری مسرت‌بخش منتشر شد. محمدرضا شجریان به کشور بازگشت. این خبر موجی از خوشحالی را در جامعه  به وجود آورد. این مطلب را می‌توانید در بنیتا بخوانید.

 

در این آشفته‌بازار موسیقی ایران گاهی خبری می‌رسد که لبخند بر لب دوست داران موسیقی می‌نشاند. مخصوصاً اگر این خبر در مورد محمدرضا شجریان باشد. اواخر شهریورماه بود که خبری مسرت‌بخش منتشر شد. محمدرضا شجریان به کشور بازگشت. این خبر موجی از خوشحالی را در جامعه  به وجود آورد. این مطلب را می‌توانید در بنیتا بخوانید.

اما امروز خبر خوش دیگری در مورد استاد به گوش رسید. حامل این خبر خوش، «رایان» فرزند کوچک‌تر شجریان بود. او که در رسانه‌ها حضور پررنگی ندارد، بعد از پیام نوروزی استاد که با سری تراشیده منتشر شد و در آن شجریان از مهمان 15 ساله سخن گفت، برای همراهی با پدر در روند درمان موهای سرش را تراشید و کم‌کم در رسانه‌ها دیده شد.

محمدرضا شجریان و رایان شجریان

بعد از این‌که شایعات مربوط به وخامت حال استاد از طرف «همایون شجریان» تکذیب شد، خبرهای جسته و گریخته‌ای از روند بهبود حال استاد شنیده می‌شد. تا اینکه رایان شجریان بر این خبرها صحه گذاشت. او عنوان کرد که پدر سلامتی خود را بازیافته است و این خبر شاید بهترین خبری بود که در روزهای ابتدایی آبان از سوی فرزندش اعلام شد. رایان می‌گوید:«باید فقط به خوب شدن پدر فکر کنیم، همان‌طور که ما گاه برای مبارزه با غم‌هایمان به آواز او گوش می‌دهیم. حال پدر خوب است و با معالجاتی که اینجا در حال انجام است، بازهم پدر سلامتی خود را پیداکرده و به‌زودی هم روی صحنه برمی‌گردد.»

اکنون خبر از سرعت گرفتن روند بهبود حال استاد و رخت بربستن مهمان 15 ساله از خانه‌ی تن استاد به گوش می‌رسد. رایان این‌طور ادامه داد:«پدر روحیه بسیار خوبی دارند. بسیار مثبت هستند و مثل همیشه خنده بر لبانشان هست. ما یا بهتر بگوییم عاشقان پدر، باید فقط به خوب شدن پدر فکر کنیم، همان‌طور که ما گاه برای مبارزه با غم‌هایمان به آواز او گوش می‌دهیم.» فرزند استاد شجریان افزوده است:«حالا نوبت ماست که با انرژی مثبت و دعای خیرمان به او روحیه‌ای دو برابر بدهیم. حال پدر خوب است و با معالجاتی که اینجا در حال انجام است، بازهم پدر سلامتی خود را پیدا کرده و به زودی هم روی صحنه برمی‌گردد».

نوروز 95 بود که پیام نوروزی استاد با سری تراشیده همگان را مبهوت کرد و در تشویشی سخت فرو برد. استاد مهمانش را این‌طور معرفی کرد: :«خود من هم با یک مهمان 15 ساله سال‌های سال‌است که آشنا هستم و دوست شدیم با همدیگر و الآن هم من به خاطر همان اینجا ایستاده‌ام و طبق دستور ایشان موهای سرم را هم کوتاه کردم و بچه حرف‌گوش‌کنی شدم و چند وقت دیگر هم در اینجا هستم، چون آرامش خوبی دارم و خیلی راحتم اینجا، برای اینکه با این مهمان بتوانیم به تفاهم برسیم ان‌شاءالله.... به تفاهم که رسیدیم، راه می‌افتم می‌آیم به سراغ شما هم‌میهنان عزیزم و کارهای هنری‌ام را دنبال خواهم کرد.»

در این مدت بسیار از چهره‌های هنری، سیاسی و حتی ورزشی با ارسال پیام‌های محبت‌آمیز، شجریان را قوت قلبی دادند و پیگیر وضعیت درمان و سلامتی او بودند. اکنون جای بسی خوشحالی است که بعد از گذشت 7 ماه از خبر تلخ، بوی بهبود می‌شنویم. امید است که استاد به‌زودی سلامتی کامل خود را بازیابد و بار دیگر او را در صحنه‌ی موسیقی کشور ببینیم.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان