ناشناخته‌های اروپا را کشف کنید _ قسمت اول

اغلب گردشگران در سفر به اروپا به دیدن آن شهر‌ها و مکان‌های دیدنی می‌روند که شهرت جهانی دارند

 قلب نقشه

اغلب گردشگران در سفر به اروپا به دیدن آن شهر‌ها و مکان‌های دیدنی می‌روند که شهرت جهانی دارند. در همین سفر‌ها آن‌ها معمولاً از کنار دیدنی‌های فوق‌العاده‌ اما کمتر شناخته شده، بدون توجه عبور می‌کنند. درست است که بعضی از این آثار شهرت جهانی ندارند یا شاید شهر‌های بزرگی نباشند، اما ارزش بازدید و گردش‌های یک روزه را دارند؛ چرا که اغلب آن‌ها با جاذبه‌های اصلی توریستی تنها چند کیلومتر فاصله دارند و پیشنهاد می‌شود که این مکان‌های جذاب را در باید‌های سفر خود قرار دهید.

در این‌جا ١٠ شهر کوچک و زیبا را برای شما آورده‌ایم که دیدن آن‌ها به هر شخص علاقه‌مندی به سفر توصیه می‌شود. با سفر به این شهر‌ها، شما شروع به شناخت واقعی مردم، فرهنگ و سبک زندگی آن‌ها می کنید، و از ویترین‌ها و ظواهری که برای توریست‌ها ساخته شده، فاصله می‌گیرید و سفر کاملی را تجربه می‌کنید.

جزیره مالت

مارساشلُک، مالت

اگر تا به حال به جزیره مالت سفر نکرده‌اید، آن را در فهرست سفر‌های آینده خود بگنجانید و زمانی که به آنجا سفر کردید، بازدید از شهر زیبای مارساشلُک، حتی برای گردشی چند ساعته را فراموش نکنید. این شهر کوچک، زیبایی و بافت قدیمی خود را حفظ کرده و در آن اثری از هنر‌های مدرن نمی‌بینید. بافت این شهر و سبک معماری ساختمان‌ها به حدود نهصد سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد.

آلبارسان اسپانیا

آلباراسان، اسپانیا

آلباراسان یکی از زیبا‌ترین نقاط باستانی اروپا است که حتما باید آن را ببینید. این شهر برای خانه‌های صورتی‌اش که نیمی از آن‌ها ساخته شده از سنگ و چوب است، شهرت یافته است. آلباراسان بر دیواره شیب‌دار یک تپه سنگی بلند ساخته شده است و با وجود آن که به خاطر زیبایی‌اش توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند، هنوز آرامش و جذابیت خود را حفظ کرده است.

آنسی در فرانسه

آنِسی، فرانسه

آنسی از دیگر شهر‌های زیبایی است که باید در اروپا ببینید. این شهر حدود قرن چهاردهم در دوره ملوک‌الطوایفی ساخته شده است. آنسی توسط کوه‌های آلپ فرانسه در بر گرفته شده که از این مکان، منظره‌ای فوق‌العاده ساخته است.

خانه‌های رنگی و زیبای این شهر در خیابان‌های پیچ در پیچ در ردیف‌های باریک صف بسته‌اند، گویی باد با گذر از این شهر به آن نظمی طبیعی بخشیده است. با گشت و گذار بی‌هدف و بدون مقصد مشخصی در این شهر، لذت سفری پر آرامش و خواستنی را تجربه می‌کنید و می‌توانید در یکی از کافه‌های زیبای آن استراحت کوتاهی داشته باشید و از مناظر آن لذت ببرید.

 ایرلند

پورتماگی، ایرلند

در ساحل جنوب غربی ایرلند، می‌توانید شهری به نام پورتماگی را ببینید که زیبایی آن به اندازه یک کارت پستال خیره‌کننده است. در این شهر می‌توانید از مهمان‌نوازی ایرلندی‌ها لذت ببرید. هم‌چنین می‌توانید به دهکده‌های زیبا و سرسبز در جزایر ماهیگیری سر بزنید و از زیبایی و طبیعت بکر آن‌ها استفاده کنید.

گرین لند

ایتوکورتورمیت، گرین‌لند

این شهر با جمعیتی کمتر از پانصد نفر، در گرین‌لند واقع شده است و از دیگر مکان‌های فوق‌العاده برای گشت و گذار در اروپا است. ایتوکورتورمیت مقصدی است که می‌توانید به معنای واقعی در آن به آرامش برسید، از سکوت آن لذت ببرید و از دغدغه‌ها و شلوغی‌های روزانه به دور باشید. تنها راه برای رسیدن به این شهر کوچک، پرواز از ایسلند است که در ادامه آن برای رفتن به داخل شهر باید یک پرواز کوتاه با هلیکوپتر داشته باشید.

زمانی که به آن جا می‌رسید، می‌بینید که رشته کوهی که این شهر را در بر گرفته، آن را از هرگونه شلوغی و آلودگی‌های شهر‌های بزرگ به دور داشته است. سفر به آن را از دست ندهید، چرا که قطعاً از دیدن مناظر یخ‌زده اطراف و کوه‌ها شگفت‌زده خواهید شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر