چرا باید خانه کوچکمان را دوست داشته باشیم؟

در دنیای امروزی، خانه بسیاری از افراد کوچک است. اما کوچک بودن خانه در کنار معایبی که دارد می‌تواند مزایایی هم داشته باشد که در این مقاله آنها را بررسی می‌کنیم.

 خانه کوچک

در دنیای امروزی، خانه بسیاری از افراد کوچک است. اما کوچک بودن خانه در کنار معایبی که دارد می‌تواند مزایایی هم داشته باشد که در این مقاله آنها را بررسی می‌کنیم.

 تختخواب یک نفره

 

1. خرید کوچک، تاثیر بزرگ

هر قطعه کوچکی که می‌خرید می‌تواند تاثیر بزرگی به جا بگذارد. یک قالیچه می‌تواند کل فضا را پر کند (آن هم قالیچه‌ای کوچک که قیمتش پایین است). این قالیچه می‌تواند اتاقتان را دگرگون سازد. چند قاب عکس می‌تواند یک دیوار خالی را کاملا پر کند. کوسن‌های نقش‌دار می‌تواند سبک مورد علاقه شما را به رخ بکشد. تغییرات کوچک در اتاق‌های کوچک خودشان را به‌شدت نشان می‌دهند.

 

2. خانه کوچک راحت است

وقتی اتاقی کوچک باشد در آن احساس راحتی می‌کنید. سخت بتوان یک اتاق بزرگ را تبدیل به جایی گرم و راحت کرد، اما یک اتاق کوچک این حس را خودش دارد!

 قفسه مرتب

 

3. شلختگی کمتر

در یک اتاق کوچک شما فضای زیادی برای پر کردن در اختیار ندارید و احتمالا مجبورید وسایلتان را سر جایشان بگذارید و تنها آنهایی را دم دست بگذارید که واقعا نیازشان دارید. وسایل کمتر یعنی شلختگی کمتر.

 

4. صرفه‌جویی در پول

همه چیزهای یک خانه کوچک ارزان‌تر هستند. قبض برق کمتر می‌آید. هزینه گرمایش خانه کمتر است. تغییر دکوراسیون اتاق‌های شما ساده‌تر و ارزان‌تر می‌شود. از فضای کوچک خانه خود لذت ببرید چون می‌دانید که هزینه‌هایتان کمتر می‌شود!

آینه گرد

 

5. تمیز کردن سریع

وقتی خانه‌تان کوچک باشد زودتر آن را جارو می‌کنید و وقتتان کمتر تلف می‌شود. یا اگر کابینت آشپزخانه‌تان کوچک باشد شما وقت کمتری برای تمیز کردنش می‌گذارید. همین طور پنجره‌ها و لوازم و ... 

 

6. استفاده از هر سانتی‌متر اتاق

در یک خانه کوچک، فرصتی برای هدر دادن فضا ندارید. در خانه‌های بزرگ ممکن است اصلا اتاق‌هایی داشته باشید که از آنها استفاده نمی‌کنید! اما فضاهای کوچک باعث می‌شوند خلاقانه فکر کنید و کاری کنید که فضا هدر نرود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان