۶ پلیور که شما باید در کمد لباس های پاییز و زمستانی خود داشته باشید

پلیورهای زمستانی فقط لباس نیستند. این لباسی بین فصلی است که می‌توان آن را با سایر لباس‌ها در صورت لزوم پوشید.

پلیورهای زمستانی فقط لباس نیستند. این لباسی بین فصلی است که می‌توان آن را با سایر لباس‌ها در صورت لزوم پوشید.

وقتی هر نوع پلیوری را خریداری می‌کنید باید اندازه بودن و پارچه را در نظر بگیرید. این خریدی است که باید هم در آخر صورت گیرد و هم اینکه از آخرین مدهای روز پیروی شود. دامین پاول مسئول خرید در فروشگاه مچ فشن می‌گوید: اولین و مهم‌ترین پارچه‌ای که پیشنهاد می‌کنم خرید کنید پشم و بعد پشم گوسفند مرینوس و پارچه پشمی جناغی است چرا که ساختار بهتری دارند، پایدارند و راحت‌تر می‌شود با آنها کار کرد.

جیمز لورنس مدیر لباس‌های مردانه از فروشگاه اسوس می‌گوید: اما اگر از طرف دیگر علاقه به چیزی دارید که کمی مد روزتر باشد پارچه‌هایی که برای پاییز و زمستان 2016 پیشنهاد شد را استفاده کنید (مثل: کتان ترکیبی و پارچه موهر). البته در همین حال کاموا نیز دوباره محبوب شده است و در کت‌واک‌های زیادی به نمایش درآمد تا نشان‌دهنده زنده بودن دهه 90 باشد.

از طرف دیگر باید اندازه باشد این باعث خواهد شد یا لباس شما برآمده به نظر بیاید یا اینکه درست به نظر برسد. پاول می‌گوید: مردان بلندتر و لاغرتر می‌توانند استایل‌های چند لایه و بزرگ را تحمل کنند اما من پیشنهاد می‌کنم اگر هیکل متناسبی ندارید سعی کنید لباس را نزدیک به اندازه خود انتخاب کنید. سعی کنید افراطی هم برخورد نکنید و هرگز سراغ پلیوری که بیش از حد تنگ است نروید.

با در نظر گرفتن این اصول اولیه اینها استایل‌هایی هستند که شما باید برای این فصل در نظر بگیرید:

پلیور

پلیور

پلیورهای یقه اسکی

پلیورهای یقه اسکی (یا گردن لاک‌پشتی) برای گرم کردن در زمستان دارای شرایط مناسبی هستند. قسمت گردن آنها حکم یک شال گردن دوم را دارد، امسال این لباس مردانه هم مد شده است.

لورنس می‌گوید: مد دهه هفتادی که همه دیده بودیم دوباره برای این فصل خود را نشان خواهد داد. مخصوصاً در رنگ‌های روشن و در زیر پیراهن‌های یقه گرد ظاهر شما را به صورتی کلاسیک در خواهند آورد.

از طرف دیگر این پلیورها با کتانی‌های ساق کوتاه و شلوارهای گشاد پلیسه‌دار می‌توانند ظرافت مردانه داشته باشند.

مطمئن شوید که روی لباسی سرمایه‌گذاری می‌کنید که سود خود را پس بدهد. از پارچه‌های کاغذی نازک که قیمت ارزانی دارند پرهیز کنید چرا که اینها زود پاره می‌شوند و شما را در زمستان تنها می‌گذارند. چیزی که شما نیاز دارید یک پلیور نیمه‌ سنگین و خیلی محکم بافته شده است تا بتواند سرما را از شما دور نگه دارد. 

پلیور

پلیور

پلیورهای یقه گرد

پلیورهای یقه گرد از زمانی که توسط ماهی‌گیرها استفاده می‌شده به آنها در دور کردن سرما کمک کرده است. پاول می‌گوید: آنها به لطف شیارهای اضافی برای همه سنین و استایل‌ها جواب می‌دهند. 

عایق و پایدار، یک پلیور یقه گرد برای زمستان سرمایه‌گذاری خیلی خوبی است. در حالی که مجموعه لباس‌های 2016 لانوین خیلی وسوسه‌کننده هستند اما برندهای تقریباً ارزانی مثل: سوپردرای و ریس نیز پیشنهادهای خوب و پایداری را در قالب پشم ارائه می‌دهند.

برای یک راه‌حل کاملاً محافظت شده در برابر سرما و یا برای یک پلیور یقه گرد چشمگیر در درجه نخست پارچه را در اولویت قرار بدهید و سراغ برندهای مخصوصی مثل: (S.N.S. Herning) بروید. لورنس می‌گوید: پارچه‌های کرکی می‌توانند پلیورهای یقه گرد را به چیزی تبدیل کنند که مخصوص باشد و بتوان به روش‌های متعددی آن را پوشید.

اما در مورد ست کردن، سعی کنید یک پیراهن دکمه‌دار را زیر پلیور بپوشید و آن را با یک شلوار پارچه‌ای و پوتین چلسی ست کنید.

ژاکت‌کش باف پشمی یقه شال گردنی

ژاکت‌کش باف پشمی یقه شال گردنی

ژاکت‌کش باف پشمی یقه شال گردنی

خیلی جدیدتر نسبت به ژاکت‌کش‌های باف پشمی مرسوم، عملکرد آنها مثل عملکرد ژاکت پشمی است. یک ظاهر غیر کاری که درست انتخاب شده باشد برای لایه‌بندی لباس‌ها روی هم مناسب است.

یک پلیور ضخیم‌تر را انتخاب کنید تا از تمام ظرفیت‌های این پلیور استفاده کرده باشید. یک پلیور شل خیلی خسته کننده به نظر خواهد آمد. مثل همیشه رنگ‌های کلاسیکی مثل: آبی ملوانی، خاکستری تیره و سیاه همیشه جواب می‌دهند اما برای چیزی که برجسته‌تر باشد به دنبال پلیورهایی باشید که برند ایتالیایی میسونی ارائه می‌دهد (برندی که مهارت بالایی در ارائه طرح‌های گره شکل دارد).

پلیورهای طرح‌دار

پلیورهای طرح‌دار

پلیورهای طرح‌دار

یک قانون: از طرح‌های عجیب و غریب خودداری کنید. یک پلیور طرح‌دار باید برجسته و هنری باشد و توجه مردم را جلب کند نه اینکه باعث ایجاد سوال‌هایی در مورد سلیقه شما شود.

لورنس می‌گوید: خیلی خوب است که می‌بینیم فشن در اینجا خودش را زیاد جدی نمی‌گیرد چرا که تاکید زیادی روی اینکه افراد باید حتماً این لباس‌ها را بپوشند، ندارد.

اگر تمکن مالی دارید آن را خرج کنید. چرا که گوچی برای شما انتخاب‌هایی دارد که همین الان هم قفسه‌ی فروشگاه را ترک می‌کنند. اما اگر پول کافی در اختیار ندارید هنوز انتخاب‌هایی دارید که می‌تواند با مد روز هماهنگ باشد. آخرین مجموعه اچ ‌اند ‌ام با همراهی کنزو همین سوم نوامبر عرضه شد و شامل طر‌ح‌های گرافیکی است که نشان‌دهنده میراث پاریسی این برند است.

پلیورهای خیلی بزرگ

پلیورهای خیلی بزرگ

پلیورهای خیلی بزرگ

استایل خمیده و بی‌حال، یک پلیور خیلی بزرگ 2 نقش را در زمستان ایفا می‌کند. راحت است و اجازه می‌دهد که بدون توجه به اندام‌تان، ظاهر خوبی را برای خود ایجاد کنید.

طراحانی مثل: اندرسون و یوهیجی یاماموتو برای خود پلیورهای خیلی بزرگ خاصی در این فصل داشته‌اند که مجموعه‌ای از محصولات با کیفیت و ساختارشکن را ایجاد کرده‌اند که کمی ساییده یا پاره پاره به نظر می‌رسند. از لحاظ سنتی نیز محصولاتی از برند آران وجود دارد.

یک پلیور بزرگ می‌تواند به عنوان طرح آزمایشی برای پوشیدن چندین لباس روی هم مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال: یک پلیور یقه اسکی در زیر یا یک کاپشن یقه گرد روی آن بپوشید. این را با یک شلوار جین تنگ برای ایجاد یک ظاهر آرام و البته متضاد ست کنید یا اینکه یک ظاهر خفه‌کننده را انتخاب کنید و یک نیم‌تنه ضخیم پوست سبز و پوتین‌های چلسی را بپوشید.

پلیور زیپ‌دار

پلیور زیپ‌دار

پلیور زیپ‌دار

یک زمانی فقط در فروشگاه‌های محیط باز پیدا می‌شد. اما این فصل یکی از شاخص‌ترین پلیورهاست که توسط یکی از برندهای لوکس به نام بلانسیاگا به بالای چرخه‌ی فشن خود را کشانده است.

پاول می‌گوید: یک مد کلیدی دیگر استفاده از زیپ به جای دکمه است. لانوین، رایی و برونلو کوچنلی همه ژاکت‌های پشمی زیپ‌دار درست کرده‌اند. به نوبه خود شما را گرم نگه نمی‌دارد اما به عنوان یک پوشش میانی ایده‌آل است و می‌تواند به روش‌های مختلفی پوشیده شود.

روی یک پیراهن و زیر یک بلیزر راحتی آن را بپوشید. برای ایجاد یک تغییر جدی در ظاهر همیشگی‌تان می‌توانید زیر آن یک پلیور یقه اسکی برای ایجاد یک ظاهر امروزی‌تر یا یک ژاکت زیپ‌دار همراه با یک شلوار مخروطی کشی و یک کت بامبر بپوشید.

وقتی نوبت به انتخاب رنگ می‌رسد به رنگ‌های روشن خنثی و زمینی توجه کنید چرا که به آسانی با هر لباسی در کمدتان ست می‌شوند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان