دکوراسیون داخلی شب کریسمس

کریسمس یکی از جشن های قدیمی است که در جهان به مناسبت میلاد حضرت مسیح در سراسر جهان در شب ۲۴ دسامبر برگزار میشود و این مراسم مورد احترام همه ادیان است در ایران هم این جشن مورد توجه قرار میگیرد البته نه در حد دیگر کشورها.

 درخت کریسمس

کریسمس یکی از جشن های قدیمی است که در جهان به مناسبت میلاد حضرت مسیح در سراسر جهان در شب 24 دسامبر برگزار میشود و این مراسم مورد احترام همه ادیان است در ایران هم این جشن مورد توجه قرار میگیرد البته نه در حد دیگر کشورها.

این شب از کودکی برای ما شبی رویایی بوده شبی که بابا نوئل برای بچه ها کادو می آورد درخت کاجی پر از چراغ های نورانی و توپ های رنگی به همراه کلی کادو های رنگارانگ.

نماد های زیادی برای این شب وجود دارد .در این شب معمولا 4 رنگ بیشترین استفاده را دارد، قرمز، سبز،سفید و طلایی البته رنگ های دیگری را میتوان استفاده کرد اما خب این 4 رنگ را بیشتر در این شب استفاده میکنند.
درخت کریسمس

نماد دیگر درخت کاج است که باید با توجه به فضایی که دارید درختی متناسب و اندازه را تهیه کنید درخت خود را در گوشه ایی از خانه قرار دهید تا هم جلوه ی بیشتری داشته باشد هم فضای شما را اشغال نکند.ازدرخت های مصنوعی استفاده کنید زیرا هم خطر آتش سوزی ندارند هم تمیزتر و نیازی به نگهداری ندارد.درخت را میتوانید با روبان های طلایی یا سفید و یا قرمز تزئین کنید. از گوی های رنگی استفاده کنید و از شاخه های درخت آویزان کنید.درخت خود را نیز میتوانید در کنار شومینه قرار دهید البته مراقب باشید زیاد به شومینه نزدیک نباشد. با روشن بودن شومینه در کنار درخت تزئین شده صحنه ی زیبایی را بوجود خواهد آورد لابه لای شاخه درخت از چراغ های کوچک استفاده کنید.

 کریسمس

شومینه یکی از بهترین مکان ها برای دکوراسیون در شب کریسمس به حساب می آید پس اگر در خانه شومینه دارید برای تزئین آن وقت بگذارید .

 جشن کریسمس

یک داستانی که همیشه از کودکی در کارتون ها و فیلم ها دیدیم این بوده که در شب کریسمس بابانوئل از تو دودکش شومینه میاد و تو جوراب بچه ها کادو میذاره و میره پس شومینه را با جوراب های قرمز مخصوص تزئین کنید بر روی لبه شومینه هم میتوانید از چراغ ها و آویزها برای دکور آن استفاده کنید حتما تعدادی بسته کادویی در پایین درخت خود بچینید  البته اگر کودک دارید حتما در بین آن جعبه ها کادویی واقعی برای اون بگذارید .با روشن شدن شومینه و چراغ های تزئینی درخت کاج نورهای دیگر در خانه را کم کنید تا فضای خانه با همان چراغ ها روشن شود.

 کریسمس

برای میز غذاخوری از رومیزی چهارخانه به رنگ قرمز و سفید و سبز میتوانید استفاده کنید.

 کریسمس

دستمال های سفره به رنگ قرمز باشد و در بشقاب های سفید جذاب خواهد بود میز خود را در جایی قرار دهید تا وقتی با مهمان های خود مشغول صرف غذا هستید از زیبایی درخت کاج هم بهره ببرید.

روی میز غذا خوری حتما فضایی را برای شمع های روشن در نظر بگیرید.

 کریسمس

برای اتاق خواب هم میتوانید همین نماد ها را استفاده کنید حتی پیشنهاد میشود که برای اتاق کودک خود یک درخت کوچک جداگانه در نظر بگیرید تا این حس زیبا در طول شب برای کودک شما حفظ شود. البته توجه داشته باشید تغییر دکوراسیون و چیدمان در شب کریسمس  برای مدت طولانی نیست برای همین سعی کنید هزینه این شب برای شما گران تمام نشود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر