ماهان شبکه ایرانیان

نقاشی با طعم جنون، ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت

الکساندرا پاکولا (Alexandra Pacula) نقاش آمریکایی ساکن نیویورک و زاده شده در لهستان، تصورات و دیده‌های خودش را همانند زمانی که باحالت مستی با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت سوار بر ماشین باشد بر روی بوم نقاشی، کشیده است

الکساندرا پاکولا (Alexandra Pacula) نقاش آمریکایی ساکن نیویورک و زاده شده در لهستان، تصورات و دیده‌های خودش را همانند زمانی که باحالت مستی با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت سوار بر ماشین باشد بر روی بوم نقاشی، کشیده است. الکساندرا می‌گوید: کارهای من را می‌توان نمونه بارزی از مشاهدات غیرواقعی در حالت مستی و شب‌های نیویورک دانست. نقاشی‌هایی که هرکسی در دید اول می‌تواند درون‌مایه‌های ابهام، سحر و جادو را درک کند. همراه بنیتا باشید.

نقاشی با طعم جنونCredit: mymodernmet

الکساندرا می‌گوید: من به‌عنوان یک هنرمند، شیفته سحر و جادوی رنگ‌ها در هنگام شب در شهرها هستم. سرعت رفت و آمد ها، شتاب‌زدگی وسایل نقلیه همگی باعث ایجاد نوعی شگفتی و سردرگمی در من می‌شود. چراغ‌هایی که در روز عادی بودند در شب تبدیل به یکی از دیدنی‌ترین منظره‌های شبانه می‌شوند. پاکولا، با استفاده از رنگ‌روغن نقاشی‌های خودش را با الهام گرفتن از سرگیجه و سردرگمی‌های شبانه خودش همانند حالت مستی کشیده است. او به رنگ‌ها اجازه داده است که محو شوند و اشکال روی بوم در هم فرو بروند.

نقاشی با طعم جنونCredit: mymodernmet

الکساندرا اضافه می‌کند: من سرعت لحظه‌ها را کم کرده‌ام و برای جلوگیری از فراموشی آن‌ها را بر روی بوم نقاشی کشیده‌ام. سعی کرده‌ام به‌وسیله نقاشی و رنگ‌روغن، حالتی از همان فضا (فضای اسرارآمیز شب‌های شهر)، توهم و تصورات را برای بیننده نقاشی کنم. من دوست داشتم کسی که نقاشی‌های من را می‌بیند، خودش را همراه من در سفر هیجان‌انگیز به رنگ‌ها و جادوهای شبانه چراغ‌ها و ماشین‌ها تصور کند.

نقاشی با طعم جنون

نقاشی با طعم جنون

نقاشی با طعم جنون

نقاشی با طعم جنون

نقاشی با طعم جنون

نقاشی با طعم جنون

نقاشی با طعم جنون

Credits: mymodernmet

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان