ماهان شبکه ایرانیان

اگر صبح زمان لازم برای دوش گرفتن ندارید، به این ۸ ترفند نیاز خواهید داشت

همه‌ی ما صبح‌ها را به این شکل به‌خاطر می‌آوریم که زنگ ساعت به صدا در می‌آید، ما هم دکمه‌ی توقف زنگ را می‌زنیم و دوباره به خواب می‌رویم. اگر هیچ وقتی برای دوش گرفتن ندارید و باید سریعاً بیرون بروید از این مواد خانگی استفاده کنید تا به نظر بیاید که دوش گرفته‌اید!

همه‌ی ما صبح‌ها را به این شکل به‌خاطر می‌آوریم که زنگ ساعت به صدا در می‌آید، ما هم دکمه‌ی توقف زنگ را می‌زنیم و دوباره به خواب می‌رویم. اگر هیچ وقتی برای دوش گرفتن ندارید و باید سریعاً بیرون بروید از این مواد خانگی استفاده کنید تا به نظر بیاید که دوش گرفته‌اید!

 

دستمال‌مرطوب کودک

دستمال مرطوب

اگر عرق روز گذشته هنوز روی بدن شما قرار دارد دستمال مرطوب کودک را بردارید. دستمال را در مناطقی که بو می‌دهند بکشید و سپس مقداری اسپری معطر ضد باکتری را روی آنها بپاشید. اگر دوش نگرفتن تبدیل به عادت شما شده است سرمایه‌گذاری در دستمال‌های مرطوبی که به این منظور طراحی شده‌اند را در نظر بگیرید. ما استفاده از دستمال‌های مرطوب مخصوص دوش گرفتن برند (Yuni) را توصیه می‌کنیم. آنها خیلی نرم، گیاهی و قابل تجزیه هستند و بوی خیلی خوبی دارند.به این شکل، بوی بد از بدن شما رخت خواهد بست.

 

پودر بچه

پودر بچه

Credit: ISTOCK/WACHIWIT

بسته به ضخامت و بافت موهای شما، اگر یک روز موهای خود را نشویید آنها می‌توانند روز بعد  ژولیده یا فقط چرب به نظر بیایند. اگر مشکل فقط این است، کمی پودر بچه را روی جمجمه خود بمالید تا چربی‌ها را خشک کند. دوباره تاکید می‌کنم اگر دوش نگرفتن صبحگاهی عادت شماست روی خرید یک شامپوی بدون کف سرمایه‌گذاری کنید که کثیفی‌ و چربی را از موهای شما بزداید بدون اینکه هیچ‌گونه ردی را روی سر شما بگذارد. محصولی مثل: شامپوی بدون کف برند (R+CO Death Valley). اگر بوی بد موها مشکل اصلی شماست کمی از اسپری‌های عطر که به همین منظور ساخته شده‌اند استفاده کنید. مثل: اسپری موی برند (Oribe Cote D'Azur).

 

سرکه‌ی سیب

سرکه سیب

Credit: ISTOCK/MAREKULIASZ

برای پوست‌های چرب اول صبح،  ابتدا صورت خود را با یک پاک‌کننده بشویید. بعد از خشک شدن کمی سرکه‌ی سیب را روی پوست بمالید تا به همراه تازگی پوست خود از مزایای دیگر آن  مثل: از بین بردن باکتری‌ها، تنظیم کردن (pH) پوست شما به منظور از بین بردن بوی بد نیز بهره‌مند شوید.  پس با خیال راحت از این ماده در قسمت‌های بودار بدن استفاده کنید. 

 

عنبر سائل

عنبر سائل

Credit: ISTOCK/GRATYSANNA

یک محصول دیگر فوق‌العاده برای پوست، عنبر سائل است. مقدار کمی از آن را روی یک دستمال پنبه‌ای بریزید و روی گونه، پیشانی، چانه و بینی خود بکشید تا روغن و عرق اضافی را بزداید. یک بطری از آن را درون کشوی میز کارتان هم نگه‌داری کنید تا منطقه‌ی پر چرب بینی و پیشانی را با آن پاک کنید. اجازه ندهید این پوست چرب، رنگ پوست شما را تغییر بدهد.

 

روغن درخت چای

روغن درخت چای

Credit: ISTOCK/CHRISTOPHER AMES

پاهای خود را به مدت 3 دقیقه درون روغن درخت چای قرار دهید تا از شر بوی بد پا خلاص شوید. مقداری رفع‌کننده‌ی بوی بد را درون کفش خود اسپری کنید تا جلوی ایجاد بوی بد را بگیرید.

 

روغن‌های ضروری

روغن‌های ضروری

Credit: ISTOCK/MARCOMARCHI

بعضی رو‌غن‌های رقیق ضروری را می‌توان مستقیما بر روی پوست، برای ایجاد بوی طبیعی و پایدار مورد استفاده قرار داد. شما می‌توانید روغن‌هایی را انتخاب کنید که با ذائقه‌ی شما سازگارند.

 

اسکراب صورت

اسکراب صورت

Credit: ISTOCK/GLOBALSTOCK

همه‌ی پاک‌کننده‌های طبیعی و قوی صورت می‌توانند کثیفی‌ و دوده‌هایی که درون پوست شما نفوذ کرده‌اند را بزدایند و یک پوست تمیز و سالم را حتی بدون دوش گرفتن به شما هدیه بدهند.

 

اسپری پارچه

اسپری پارچه

Credit: ISTOCK/GEO GRAFIKA

برای اینکه بدون دوش گرفتن هم بوی خوبی بدهید مقداری اسپری پارچه را روی لباس‌های تمیز خود بپاشید. لباس شما نرم‌تر به نظر خواهد آمد و بوی بسیار خوبی هم می‌دهد و جلوی هرگونه بوی بدی را نیز خواهید گرفت. برای درست کردن اسپری مخصوص خودتان در خانه می‌توانید یک قاشق چایخوری جوش شیرین به همراه 2 فنجان آب و 10 قطره از روغن مخصوص خود را با هم مخلوط کنید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان