ماهان شبکه ایرانیان

چیزهایی که باید قبل از ازدواج با یک مرد بامزه بدانید

بعضی مردها بامزه‌اند، مدام شوخی می‌کنند و آدم را سرگرم می‌کنند. اما حواس‌تان باشد؛ این نکته‌ها شوخی نیستند.

ازد واج

بعضی مردها بامزه‌اند، مدام شوخی می‌کنند و آدم را سرگرم می‌کنند. اما حواس‌تان باشد؛ این نکته‌ها شوخی نیستند.

1. ما تضمین می‌کنیم که روز شما را بهتر کنیم؛

مثل یک شیرینی از جنس آدم. سر کار روز مزخرفی داشته‌اید؟ با بهترین دوست‌تان دعوا کرده‌اید؟ می‌دانید که کافی است تلفن را بردارید و به ما زنگ بزنید. کاری می‌کنیم که خنده روی لب‌تان بنشیند.

2. مردهای شوخ مثل سیر می‌مانند؛

بی‌مزه‌ترین چیزها را هم خیلی خیلی بهتر می‌کنند. ما حتی از ملال‌آورترین ماجراها هم یک چیز شگفت‌انگیز می‌سازیم. برادرتان می‌خواهد اسباب‌کشی کند یا به خوابگاه برود و کمک لازم دارد؟ ما را هم با خودتان ببرید. عروسی فامیلی حوصله سربر؟ ما به درد می‌خوریم.

3. از این که به ما بگویند آدم بامزه، متنفر هستیم.

خیلی از ما حتی از این که خودمان را یک آدم بامزه بدانیم، متنفریم. اگر دیگران ما را به عنوان یک آدم بامزه معرفی کنند یا حتی بخواهند که جوک تعریف کنیم، عقب‌نشینی می‌کنیم.

4. بله، موقع بحث‌های جدی شوخی می‌کنیم.

در قبال ما بردبار باشید و عصبانی نشوید. گاهی اوقات نمی‌توانیم جلوی خودمان را بگیریم و حتی موقع یک بحث بسیار جدی درباره رابطه‌مان، یکهو شوخی می‌کنیم. جلوی خودتان را بگیرید.

 سبیل خنده دار

5. اما معنایش این نیست که نمی‌توانیم جدی باشیم.

در نیمی ‌از موارد که داریم شوخی می‌کنیم، باز هم نگاه جدی به مسایل داریم. قرار هم نیست، خل بازی دربیاوریم. دیوانه که نیستیم. عرف جامعه را می‌شناسیم.

6. چون می‌توانیم خوب جوک تعریف کنیم، قرار نیست استندآپ کمدین شویم.

اغلب ما فقط دنبال خنداندن مردم هستیم. ما را به طرف این که جدی‌تر به موضوع فکر کنیم و کلاس برویم و این جور چیزها هل ندهید، مگر این که خودمان بحثش را پیش بکشیم. اگر این کار را کردیم، آن وقت آماده ساعت‌های طولانی و عجیب و غریب و سوال‌های زیادی درباره این که فلان جوک بامزه است یا نه، باشید.

7. آماده باشید که در مورد بعضی از برنامه‌های تلویزیون، خیلی نخبه‌گرا باشیم.

می‌خواهید فلان برنامه طنز را ببینید؟ این دیگر چه جور برنامه‌ای است؟ ولش کن.

8. پشت این چشم‌ها غم خوابیده.

این که دایم شوخی می‌کنیم به این معنی نیست که همیشه خوشحال و خوش شانس هستیم. این رفتار می‌تواند یک مکانیسم دفاعی باشد. حتی اگر می‌خندیم، گاهی اوقات حال‌مان را بپرسید.

9. نمی‌توانیم با شما همیشه سرحال برخورد کنیم.

معمولا دوستان‌مان همیشه و همه‌جا روی خوشحال و بامزه ما را می‌بینند ولی قرار نیست شما هم همیشه با این برخورد روبرو شوید. گاهی اوقات لازم است که ما بی‌مزه و ملال‌آور باشیم.

10. ما موقع شام کاری، اسلحه پنهان شما هستیم.

می‌توانیم هر کسی را که لازم دارید، مسحور کنیم. رییس‌تان؟ همکاران‌تان؟ آن آدمی ‌که نمی‌توانید با او کنار بیایید؟ حالا با همه این‌ها دوست صمیمی ‌شده‌ایم. ما مثل کلیدسازی هستیم که قفل آدم‌ها را باز می‌کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان