ماهان شبکه ایرانیان

راهنمای خرید کت و کاپشن برای روزهای سرد

با اینکه در فصل پاییز قرار داریم اما آب‌وهوای این روزهای ایران به‌شدت سرد شده است، و کم‌کم وارد فصل برف و سرما می‌شویم

با اینکه در فصل پاییز قرار داریم اما آب‌وهوای این روزهای ایران به‌شدت سرد شده است، و کم‌کم وارد فصل برف و سرما می‌شویم. در طی سال‌های اخیر برف و سرما در ایران به اوج خودش رسیده است و مناطقی که تاکنون برف به خود ندیده بودند هم دچار سرمای فلج‌کننده شده‌اند. ازآنجایی‌که تجربه نشان داده است با وجود پاییز سرد همیشه زمستان سردتری درراه است، تصمیم داریم در دو نوع از پوشش اصلی بانوان در این روزهای سرد یعنی پالتو و کاپشن زمستانی که عمدتاً موردتوجه همه هستند مقایسه ای داشته باشیم تا شما بتوانید با چشم‌باز انتخابتان را انجام دهید. همراه بنیتا و مقایسه‌ی این سپر مبارزه با دمای زیر صفر در روزهای آینده باشید.

 

کاپشن زنانهCredit: peterhahn

در پالتوها و کت‌هایی که بلند هستند، باید نکاتی همانند وزن آن‌ها موردتوجه قرار گیرد. همچنین این کت‌های بلند برای روزهای خیلی سرد توصیه می‌شود. این کاپشن‌ها این ویژگی را دارند که می‌توانند هوا را در میان خودشان و بدن شما محبوس کنند تا گرمای کمتری از دست بدهید و همچنین سرمای کمتری وارد بدن شما بشود، این کاپشن ها کمک می‌کنند که همیشه شما در گرما باشید. زمانی که هوای سرد از پایین این کاپشن‌ها وارد می‌شود تا به تنه‌ی شما برسد گرم می‌شود و باعث می‌شود شما بیشتر احساس گرما داشته باشید. نکته‌ای که در مورد این کاپشن هاوجود دارد این است که نباید آن را در روزهای بارانی و برف شدید بپوشید، زیرا معمولاً بدون عایق هستند. پس زمانی که با سرمای زیاد و کولاک مواجه هستید بهتر است فکر استفاده از این کاپشن ها را کنار بگذارید.

 

کاپشن زمستانیCredit:locomolife

برخلاف کاپشن‌های بلند این کاپشن‌های کوتاه در خودشان عایق‌های حرارتی و رطوبتی مناسبی دارند. این کاپشن‌ها از الیافی ساخته می‌شوند که در مقابل رطوبت هم می‌توانند مقاومت بالایی  از خودشان نشان دهند. براساس گفته‌ی حرفه‌ای‌ها، الیاف این کاپشن‌ها با جذب رطوبت هم خاصیت عایق بودنشان را از دست نمی‌دهند. البته میزان این رطوبت هم‌مقدار مشخصی دارد. این کاپشن‌ها حتی اگر کاملاً خیس هم شده باشند به شما در گرم ماندن کمک خواهند کرد. این کاپشن‌ها برخلاف پالتوهای بلند دوام و تراکم بالاتری دارند. کت‌های بلند برای آب‌وهوای یخبندان و سرمای شدید اصلاً مناسب نیستند. برخلاف کاپشن‌های پر که برای روزهای سرد کاملاً مناسب هستند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان