۲۰۱۷ یکی از شگفت انگیزترین سال های تاریخ اکس باکس خواهد بود

همراه با عرضه «قوی ترین کنسول بازی که در تاریخ ساخته شده»، مایکروسافت قصد دارد بازی های انحصاری بسیار بیشتری در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال پیش منتشر کند.

2017 یکی از شگفت انگیزترین سال های تاریخ اکس باکس خواهد بود

همراه با عرضه «قوی ترین کنسول بازی که در تاریخ ساخته شده»، مایکروسافت قصد دارد بازی های انحصاری بسیار بیشتری در سال 2017 نسبت به سال پیش منتشر کند.

به گفته «فیل اسپنسر» مدیر تجارت اکس باکس مایکروسافت، عناوین متعدد و بزرگتری همراه با پروژه اسکورپیو عرضه می شوند.

اسپنسر با اشاره به بازی های قبلاً معرفی شده «Sea of Thieves» و «State of Decay 2» و «Crackdown 3» به کاربرانش وعده می دهد که منتظر عناوین بسیار بیشتری در نمایشگاه E3 2017 باشند.

ما در تلاشیم تا بزرگترین مجموعه بازی های قابل بازی تاریخ را روی کنسول اکس باکس وان فراهم کنیم و به همین دلیل است که روی سرویس Backwards Compatibility تاکید زیادی داریم.

با طیف گسترده ای از بازی های انحصاری که در راه است و همینطور پیشرفت های بی پایانی که به مرور در شبکه اکس باکس لایو اعمال می شود و به خصوص عرضه پروژه اسکورپیو، سال 2017 یکی از شگفت انگیزترین دوران ها برای اکس باکس وان و ویندوز 10 خواهد بود.

گفتنی است رویداد اختصاصی مایکروسافت در E3 2017 یکشنبه بیست و یکم خرداد ماه سال 1396 برگزار می شود و به احتمال زیاد با نام و شمایل و همینطور مشخصات سخت افزاری دقیق کنسول مورد انتظار اسکورپیو آشنا خواهیم شد.

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان