در نشست خبری با حضور مدیران بانیان الکترونیک و میدیا، شرکت بانیان الکترونیک به عنوان نمایندهی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی میدیا در ایران انتخاب شد.
![شهرام امیری بانیان الکترونیک](/Upload/Public/Content/Images/1395/12/02/0906150036.jpg)
شهریار امیری رئیس هیئت مدیره بانیان الکترونیک در این مراسم گفت: «سال گذشته با محصولات کولرگازی میدیا کار خود را شروع کردیم و در سال 95 همهی محصولات خانگی را به سبد کالایی خود اضافه کردیم. کاری که در زمینهی میدیا انجام دادیم انتخاب بهترینها بود تا ذهنیت مردم در مورد کالاهای چینی تغییر پیدا کند.»
![الویس وانگ میدیا](/Upload/Public/Content/Images/1395/12/02/0906150076.jpg)
الویس وانگ مدیر منطقهای خاورمیانه میدیا نیز در این مراسم گفت: «امروز روز مهمی برای میدیا در ایران است چون امروز شریک جدیدمان با نام بانیان الکترویک رو معرفی کنیم. شرکت میدیا یکی از بزرگترین شرکتهای لوازم خانگی حاضر در خاورمیانه است. در راستای فروش بازار جهانی در سال 2016 میدیا به لیست 500 شرکت پرفروش دنیا فورچون اضافه شد.»
او ادامه داد: «ایران یکی از بازارهای مهم و استراتژیک در خاورمیانه بوده و برای میدیا بازار پر ارزشی است. مشتری ایران همیشه دنبال یک کالای با کیفیت با قیمت مناسب است. ما نیز کیفیت را به همراه قیمت مناسب در سبد کالایی خود قرار میدهیم تا بتوانیم نظر مصرفکنندگان ایران را جلب کنیم.از این جهت با خدمات پس از فروش مناسب سعی داریم نظر مصرفکنندگان ایرانی را به سمت کالاهای میدیا جذب کنیم. به همت بانیان الکترونیک ما با کیفیتترین محصولات را به بازار ایران میآوریم و با استفاده از این کالاهای با کیفیت قیمت مناسبی را برای ایرانیان فراهم خواهیم کرد.خیلی خوشحالیم که با شرکت بانیان الکترونیک همکاری داریم و امیدواریم بتوانیم همکاری مؤثری داشته باشیم.»
![رضا جابری میدیا](/Upload/Public/Content/Images/1395/12/02/0906150117.jpg)
رضا جابری مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران اعلام کرد: «با توجه به سابقهی بانیان الکترونیک میتوانیم امیدوار به همکاری میدیا و بانیان باشیم که میتواند همکاری موفق برای هر دو برند باشد. ما به دنبال خلق ارزش برای مصرف کنندهی ایرانی هستیم و میخواهیم در مسیر کیفیت گام برداریم و نگذاریم کیفیت کاهش یابد. شرکت میدیا تولیدکنندهی 1000 برند لوازم خانگی معتبر در اروپا و آمریکا است و از سال 2015 تمرکز روی تولید محصول با برند خودش است. با توجه به استراتژیک بودن بازار ایران این شرکت بهترین محصولات را برای عرضه در کشور انتخاب خواهد کرد.»
جابری ادامه داد: «شرکت میدیا در حال حاضر بزرگترین تولید لوازم خانگی در دنیا است. این شرکت از سال 1968 آغاز به کار کرده و از سال 1980 با تولید پنکه خودش را به بازار لوازم خانگی دنیا را کسب میکند. این شرکت محصولات برندهایی چون بوش، کنوود و برندهای معتبر دیگر را در سابقه خود دارد. برخلاف شرکتهای دیگر چینی که تولید محور هستند این شرکت 4 درصد از درآمدش رو به تحقیق و توسعه پرداخته و توانسته 34 هزار پتنت را به نام خود ثبت کند. ورود به رباتیک، ابزار امنیتی و خانهی هوشمند از اهداف جدید میدیا است که روی آنها تمرکز خواهد داشت.»
![میدیا](/Upload/Public/Content/Images/1395/12/02/0906150155.jpg)
به گفتهی مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران، دفتر مرکزی میدیا در جنوب چین واقع است، اما این شرکت با بکارگیری بالغ بر صد هزار نیروی متخصص در بیش از 200 کشور و سرزمین جهان، در واقع یک شرکت بینالمللی بزرگ به حساب میآید. در حال حاضر میدیا 21 کارخانه و 260 انبار و مرکز حمل و نقل در سراسر جهان دارد و پس از 50 سال رشد و پیشرفت متوالی، از فروشی افزون بر 22 میلیارد دلار در سال سود میبرد.
![مرتضی وحیدی بانیان الکترونیک](/Upload/Public/Content/Images/1395/12/02/0906150192.jpg)
مرتضی وحیدی مدیر خدمات پس از فروش بانیان الکترونیک نیز در این مراسم گفت: «مشتریان به خدمات پس از فروش اهمیت زیادی میدهند. ضمانتهای بانیان الکترونیک در خدمات پس از فروش طولانی بوده و به عنوان برترین ضمانتنامهی خدمات پس از فروش بانیان الکترونیک است. ما دانش فنی تکنسینها را بالابرده، نرمافزارهای به روز و خوب خدمات پس ار فروش را استفاده کرده، از نیروهای برجسته شهرستانها بهره برده و از تجربیات مصرفکنندگان نیز استفاده میکنیم تا بتوانیم در ایران خدمات پس از فروش خوبی داشته باشیم.»