همه چیز درباره تاکسی لوکس تهران

تاکسی یکی از مهم‌ترین ارکان حمل و نقل شهر تهران را تشکیل می‌دهد. در بسیاری از مسیرها که وسایل حمل و نقل عمومی کافی وجود ندارد، هنگامی که به دلیل نبود جای پارک مناسب یا طرح ترافیک و امثال این موارد استفاده از خودروی شخصی ممکن نیست، تاکسی بهترین گزینه است

همه چیز درباره تاکسی لوکس تهران

تاکسی یکی از مهم‌ترین ارکان حمل و نقل شهر تهران را تشکیل می‌دهد. در بسیاری از مسیرها که وسایل حمل و نقل عمومی کافی وجود ندارد، هنگامی که به دلیل نبود جای پارک مناسب یا طرح ترافیک و امثال این موارد استفاده از خودروی شخصی ممکن نیست، تاکسی بهترین گزینه است. تاکسی لوکس یکی از شرکت‌هایی است که مختص مسیر فرودگاه امام و منزل مسافرین بوده و آغاز و پایان سفر را برای مسافرین لذت بخش می‌نماید. بیایید با این سرویس آشنا شویم.

هنگامی که وقت اندکی دارید یا در ساعات خاص شبانه روز هستید که به سختی می‌توان وسیله نقلیه مناسبی برای رسیدن به مقصد پیدا کرد؛ وجود یک شرکت تاکسیرانی که رانندگان مجرب، با ادب و مورد اعتماد را نزد شما بفرستد، یک موهبت است. خوشبختانه امروزه شرکت‌های گوناگونی در زمینه ارسال سریع راننده و تاکسی لوکس فعالیت می‌کنند.

اگر قصد مسافرت هوایی دارید یا می‌خواهید مهمان عزیزی را به سمت فرودگاه روانه کنید، استفاده از تاکسی‌های لوکس گزینه‌ای است که نباید آن را فراموش کنیم. خصوصا اگر مهمان‌تان خارجی است یا می‌خواهد مهمانان ویژه (VIP) خود را حسابی تحت تاثیر قرار دهد، تاکسی لوکس انتخابی عالی است.

تاکسی لوکس چیست؟

شرکت آیندگان برتر راه ایرانیان که با نام تاکسی لوکس (Taxi Lux) شناخته می‌شود، تجربه متفاوتی از سواری با تاکسی را برای مسافرین رقم می‌زند. محدوده فعالیت تاکسی‌های لوکس از منزل مسافرین به فرودگاه امام خمینی (ره) (IKA) و بلعکس می‌باشد. بدین ترتیب مسافران هیچگونه نگرانی در قبال دیر رسیدن به پروازها یا فاصله زیاد محل پارک اتومبیل تا درب اصلی فرودگاه را نخواهند داشت.

تاکسی‌های لوکس گزینه‌ای جذاب برای رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) یا برگشت به خانه است.

تمامی اتومبیل‌های به کار گرفته شده در ناوگان حمل‌ونقل تاکسی لوکس، خودروهای تویوتا کمری تمیزی هستند که راحتی و ایمنی مسافران را فراهم می‌آورد. تمامی تاکسی‌های لوکس به سامانه کنترل تردد رانندگان متصل هستند و ضمن آنکه مسیر حرکت خودرو قابل پیگیری است، به رانندگان اطلاعاتی جهت انتخاب بهترین و کم ترافیک‌ترین مسیرها داده می‌شود تا مسافرین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد رسیده و از انتخاب تاکسی لوکس رضایت کامل داشته باشند.

تاکسی لوکس چه امکاناتی دارد؟

مهم‌ترین ویژگی تاکسی‌های لوکس خدمات بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته (24x7) است. همچنین به سبب آنکه امروزه بخش عمده‌ای از ارتباطات ما از طریق اینترنت صورت می‌گیرد، تمامی خودروهای تاکسی لوکس دارای اینترنت بی‌سیم پرسرعت هستند.

اینترنت بی‌سیم یکی از امکانات اولیه تاکسی‌های لوکس است

علاوه بر این‌ها، هنگامی که از تاکسی‌های لوکس درخواست خودرو می‌کنید، خود را برای یک تشریفات ویژه و درخور شان خود و مسافرتان آماده کرده‌اید. موضوعی که در برخی ملاقات‌های کاری یا شخصی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

رانندگان تاکسی لوکس چه شرایطی دارند؟

تمامی خودروهای تاکسی لوکس زرد رنگ و دارای آرم بوده و رانندگان کارآزموده تاکسی لوکس نیز دارای لباس فرم خاص و شیک شامل کت و شلوار و کلاه می‌باشند. تمامی این رانندگان به منظور بدرقه و استقبال از میهمانان، کلاس‌های تشریفات را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

پرستیژ راننده یکی از فاکتورهای مهم برای استخدام در تاکسی لوکس است. بنابراین حتی زمانی که مهمان خارجی مهمی داشته باشید، می‌توانید با خیال راحت میهمان خود را به رانندگان تاکسی لوکس بسپرید و از این نظر نگرانی نداشته باشید.

تاکسیهای لوکس تهران فرودگاه امام خمینی IKA

چگونه یک تاکسی لاکچری بگیریم؟

به منظور رزرو اینترنتی تاکسی لوکس به سادگی وارد وب سایت این شرکت شده و روی گزینه «رزرو تاکسی» کلیک کنید. یک فرم ساده شامل نام، آدرس مبدأ و مقصد (یکی از آنها باید آدرس منزل و دیگری آدرس فرودگاه امام باشد)، تاریخ و ساعتی که به تاکسی نیاز دارید را همراه با تعداد مسافران و چمدان‌ها و شماره تماس وارد کنید.

به همین سادگی یک خودروی لاکچری از شرکت تاکسی لوکس رزرو می‌کنید و از بابت به موقع رسیدن به مقصد و دیگر خصوصیات این دست تاکسی‌ها کاملاً آسوده خاطر خواهید بود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره تاکسی لوکس می‌توانید با شماره 1804 تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان