تیپ و مدل لباس سوپراستارها (۱)

معمولا وقتی دنبال مدل لباس جدید و تیپ متفاوت هستیم، اول یه سری می‌زنیم به دنیای مد تا ببینیم سوپراستارها و افراد مشهور چی میپوشن؟ همیشه مدل لباس جدید بازیگرها برای همه جذاب بوده، مخصوصا تو فستیوال‌ها و مراسم‌های مختلف، همه چشم‌ها دنبال افراد مشهوره! بیایین ما هم ببینیم سوپراستارهای ایرانی چه لباسی می‌پوشن.

تیپ و مدل لباس سوپراستارها (1)

معمولا وقتی دنبال مدل لباس جدید و تیپ متفاوت هستیم، اول یه سری می‌زنیم به دنیای مد تا ببینیم سوپراستارها و افراد مشهور چی میپوشن؟ همیشه مدل لباس جدید بازیگرها برای همه جذاب بوده، مخصوصا تو فستیوال‌ها و مراسم‌های مختلف، همه چشم‌ها دنبال افراد مشهوره! بیایین ما هم ببینیم سوپراستارهای ایرانی چه لباسی می‌پوشن.

سوپراستارها مورد توجه همه هستن. هی تند و تند ازشون عکس میگیرن و بعدا کلی نظر و تعریف و انتقاد! خود بازیگرها هم قبل این جور مراسم‌ها دنبال طراح اختصاصی هستن و همینجوری یه لباس رو تنشون نمیکنن! تو این مقاله از روزچین کلی از مدل لباس جدید سوپراستارها رو براتون آماده کردیم، با هم میبینیم.

این عکس ها مربوط به جشن حافظ سال گذشته است، جشن حافظ نام جشنواره‌ایه که هر سال توسط مرحوم علی معلم برگزار می‌شد. تو این جشن همه فیلم‌های نماش داده شده تو اون سال رو داوری میکنن و از بین نامزدها چند فیلم انتخاب میشه و جایزه می‌گیرن!

رز رضوی، نفیسه روشن، ستاره اسکندری، پرستو صالحی

ناگفته نمونه تو این‌طور مراسم‌ها، کم لباس‌های عجیب و غریب نمی‌بینیم! یکی از اون لباس‌ها، لباس خانم نفیسه روشن هست که الهام گرفته شده از برج آزادی تهران هست! یعنی هنر معماری تو هنر طراحی لباس و پارچه تاثیرگذار بوده.

ماه چهره خلیلی، سمیرا حسن پور، متین ستوده

اینجا هم تو این عکس‌ها، یک سری بازیگر خوش تیپ و حرفه‌ای رو داریم که میتونن الگوهای خوبی باشن برای مد و فشن! البته لباس خانم متین ستوده با اون رنگبندی زیبا و متوازن، قطعا فقط به درد فستیوال و جشن حافظ میخوره و برآزنده خودشونه!

ساره بیات

این هم خانم ساره بیات بازیگر سریال عاشقانه. مجموعه محبوب این روزها، در سه تیپ مختلف! بدون شک ایشون رو می‌تونیم تو دسته خوش تیپ‌ها قرار بدیم!

شیلا خداداد، نیوشا ضیغمی، حدیث فولادوند

یه سری از سوپراستارها هم هستن که خیلی علاقه دارن با همسرشون ست بپوشن و دوتایی خوش تیپ باشن! که این تلاش یه موقع‌هایی جواب میده و یه موقع‌هایی هم خیلی خوب از آب در نمیاد…! البته زوج‌های هنرمند این پوستر خوب با هم مَچ شدن و به قول معروف به هم میان!

آزاده صمدی، پریناز ایزدیار

هر دو فردِ عزیز موجود در عکس از دید روزچین و دوستان زبلش خوش لباس و مورد پسندند! آزاده صمدی و پریناز ایزدیار عزیز که هر دو در عرصه بازیگری جزو خوب‌های سینمای ایران هستن و از نظر زیبایی و خوش‌پوشی هم حرف دیگه‌ای باقی نمی‌مونه.

کمند امیرسلیمانی، سحر جعفری جوزانی، نیکی مظفری

تو این عکس، خوش تیپ‌های پدر و دختری رو ملاحضه می کنید! کمند امیرسلیمانی، سحر جعفری جوزانی و نیکی مظفری همراه با والدین‌‎شون به جشن حافظ اومده بودن که صد البته باباهای هنرمندی هم دارن. خدا این پدر و دخترای سینمای ایران رو حفظ کنه.

نیکی کریمی

نوبتی هم باشه، نوبت میرسه به «عروس» سینمای ایران، خانم نیکی کریمی. یه سوپراستار همیشه خوش‌تیپ و خوش‌لباس. ایشون تنظیماتشون رو گذاشتن رو سن بیست و خورده‌ای و تکون نمیخورن! البته یه ماشاا… میگیم که یه موقع خدایی نکرده این بازیگر و کارگردان خوب سینما رو چشم نکنیم!

به پایان خوش تیپ‌ترین‌های این سری رسیدیم، ممنون از سوپراستارهای خوب سینمای ایران، ممنون از طراح‌های گمنام لباس‌ها و ممنون از شما که هستین…???

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان