بهترین برنامه خندوانه از نظر رامبد جوان تا پایان فصل سوم

برنامه خندوانه نیاز به معرفی ندارد. این برنامه آنقدر لحظات زیبا برای همه‌ی بینندگان خود ساخته است که معرفی بهترین برنامه خندوانه را تقریبا غیرممکن می‌کند. برنامه‌ای با رویکرد انرژی مثبت که جای خالی‌اش همیشه در برنامه‌های صدا و سیما احساس می‌شد. به دلیل سخت بودن انتخاب، روزچین نظر رامبد جوان را در مورد بهترین برنامه خندوانه ملاک قرار می‌دهد.

بهترین برنامه خندوانه از نظر رامبد جوان تا پایان فصل سوم

نیاز به معرفی ندارد. این برنامه آنقدر لحظات زیبا برای همه‌ی بینندگان خود ساخته است که معرفی بهترین برنامه خندوانه را تقریبا غیرممکن می‌کند. برنامه‌ای با رویکرد انرژی مثبت که جای خالی‌اش همیشه در برنامه‌های صدا و سیما احساس می‌شد. به دلیل سخت بودن انتخاب، روزچین نظر را در مورد بهترین برنامه خندوانه ملاک قرار می‌دهد.

خندوانه از آن برنامه‌های محبوب و معروف تلویزیون است که نیاز به معرفی ندارد. یک برنامه تلویزیونی شاد و مفرح که در ماه‌های مختلف سال در اواخر شب از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. رامبد جوان که کارگردانی و اجرای این شوی تلویزیونی شاد و مفرح را بر عهده دارد، با همفکری تیم خود توانسته نظر مثبت مردم را جلب کند.

قانع کردن عادل فردوسی‌پور برای حضور در خندوانه

بهترین برنامه خندوانه
حضور عادل فردوسی‌پور در بهترین برنامه خندوانه

رامبد جوان در فصل سوم خندوانه بالاخره توانست  را قانع کند که به یکی از سه قسمت پایانی خندوانه در فصل سوم برود. رامبد جوان که در سال‌های اخیر توانسته برنامه‌ای بسازد که از نظر محبوبیت با برنامه 90 رقابت کند، با تمام سختی‌هایی که بود توانست عادل فردوسی‌پور را راضی به حضور در خندوانه کند.

استفاده از حضور جناب خان

بهترین برنامه خندوانه
سلفی رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور

همان‌طورکه می‌دانید خندوانه جایی برای گفتن از علایق شخصی، عشق و خنده است. چیزهایی که عادل فردوسی‌پور خیلی درباره آنها چیزی نمی‌گوید. اگر دقت کرده باشید کمتر مصاحبه‌ای از این مجری محبوب برنامه ورزشی نود می‌بینید.

عادل فردوسی‌پور تمام علاقه‌اش را صرف فوتبال، و هوادارانش کرده است. بر همین اساس شاید برای او حرف زدن درباره این چیزها سخت باشد. اما گویا فرمول پیشنهادی رامبد جوان، استفاده از برای حرف زدن درباره فوتبال، پشت پرده‌هایش و شایعات آن بود، که نتیجه هم داد.

بهترین برنامه خندوانه

جناب خان در این برنامه با خیال راحت جملات لطیف و خنده‌دار زیادی را به سمت عادل روانه کرد. این برنامه طوری پیش رفته که رامبد جوان می‌گوید بهترین برنامه خندوانه بوده است. بخش‌هایی از مصاحبه رامبد جوان با عادل فردوسی‌پور را برای شما آماده کرده‌ایم. شاد باشید. 😃

فصل چهارم خندوانه

البته احتمالا این نظر تا انتهای فصل سوم معتبر بود. اگر به خاطر داشته باشید فصل چهارم خندوانه پر از لحظات شاد بود. به دلیل برگزاری مسابقه خنداننده شو و ادا بازی، انتخاب بهترین برنامه خندوانه در این فصل غیرممکن است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان