ماهان شبکه ایرانیان

تاکید کارگروه رسانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس بر فعالیت بیشتر در فضای مجازی

در کارگروه رسانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس بر تعامل بیشتر موزه با رسانه‌ها و حضور گسترده‌تر در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجموعه برای رسانه‌ای شدن بیشتر موزه وآشنایی مردم با اندیشه‌های انقلاب اسلامی و ارزشهای دفاع مقدس تاکید شد.

تاکید کارگروه رسانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس بر فعالیت بیشتر در فضای مجازی

به گزارش ایسنا، نخستین کارگروه رسانه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و جمعی از دست‌اندرکاران و صاحب نظران حوزه رسانه در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های موجود و بکار گیری فناوری‌های روز دنیا در موزه گفت: ظرفیت‌های فراوانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وجود دارد که می‌تواند تاثیر گذاری فراوانی بر نسل جوان داشته باشد.
وی افزود: وظیفه اصلی این کارگروه  یافتن شیوه‌ها و راهکارهایی است که زمینه آشنایی بیشتر مردم خصوصاً نسل جوان را با این مجموعه عظیم فراهم کند.
جعفری اظهار کرد : به رغم تلاش‌های گسترده‌ای که در ایجاد و راه‌اندازی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفته است موزه در میان مردم ناشناخته است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا مردم حضور گسترده تر و موثر تری در موزه داشته باشند.
مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی سهم قابل توجهی از سبد رسانه‌ای جامعه را به خود اختصاص داد لذا  باید از این ظرفیت گسترده برای معرفی اندیشه‌های انقلاب اسلامی و ارزشهای دفاع مقدس استفاده کرد.
در ادامه طرح افزایش مخاطبین و بازدیدکنندگان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد بررسی کارشناسانه قرار گرفت و ادامه بررسی آن به جلسه بعدی موکول شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان