لوکس بودن با برند کریستین فیشباخر

نزدیک به ۲ قرن است که در قلب صنعتی نساجی جهان در سوئیس کمپانی کریستین فیشباخر(Christian fischbacher) فعال است

روتختی

نزدیک به 2 قرن است که در قلب صنعتی نساجی جهان در سوئیس کمپانی کریستین فیشباخر(Christian fischbacher) فعال است. یک کمپانی خانوادگی که نسل در نسل این حرفه را ادامه میدهند.این کمپانی در سنت گالن مستقر میباشد که از قرن 13 میلادی مرکز صنعت نساجی بوده است. محصولات این شرکت در بالاترین حد استانداردها تولید میشود که با تلاش بی امان همه کارکنان و شرکاء در این شرکت این نتیجه حاصل شده است.کریستین فیشباخر یک گروه بزرگ جهانی است که دفاتر مختلفی در سراسر جهان از جمله آلمان ، ژاپن ، فرانسه ، هلند و ایتالیا را دارا میباشد.

به گفته ی مدیران این شرکت یکی از رازهای موفقیت آنها نو آوری و توسعه مستمر همراه با حفظ اصالت و سنت ها با تکیه بر دانش به روز میباشد.

نکته جالب در این کمپانی نام رهبران آن میباشد. در واقع تولد این کمپانی منتسب به اولین نفر از خانواده فیشباخر است یعنی کریستین فیشباخر که خودش در سال 1803 در دهکده ایی در شرق سوئیس متولد شد و در سال 1819 این کمپانی توسط او راه اندازی شد و تا به امروز که این شرکت ششمین لیدر یا رهبر خود را در اختیار دارد همگی با نام کریستین فیشباخر هدایت این کمپانی را به عهده دارند و این نشان از تعهد این خانواده بر حرفه ی خود و اصالت آنها می باشد.

الهام از طبیعت ، هنر و مد و تفسیر ایده های سنتی با تکنیک های نو آورانه و به روز همگی در کنار این برند را به جرأت  از مشهورترین برند های تولید پارچه و کالای خواب در جهان کرده است.

کریستین فیشباخر

من زمانی که مدیر این کمپانی را در ایران دیدم باور نمیکردم که شخصی در این جایگاه اینقدر با انرژی و در عین صمیمیت در برخورد در کارش بسیار جدی و مصمم است و همین نشان میدهد که چرا یک کمپانی موفق است. موفقیت در یک کار همیشه از بالاترین رتبه همان کار شروع میشود وقتی یک مدیر و مالک یک کمپانی اینقدر تلاش میکند همین تلاش ها و جدی بودن ها میشود بزرگترین شرکت نساجی در جهان.

کریستین فیشباخر در طی سالهای فعالیت خود جوایز بی شماری در این صنعت و در طراحی داخلی از آن خود کرده است.

مبلمان اسپرت

در این شرکت با طراحی و تولید انواع پارچه های با کیفیت برای پرده، مبلمان و... دنیایی از رنگ و طرح را برای شما به ارمغان می آورد و مطمئن باشید برای انتخاب پارچه در میان اینهمه ذوق و خلاقیت با مشکل مواجه خواهید شد.

پارچه طرحدار

یکی از اقدام های هنری این شرکت که من را مجذوب خودش کرد طراحی کالکشنی  با فرهنگ اصیل ایرانی به نام Persian Night   که بسیار زیبا و جذاب است.

روتختی دو نفره

در ایران کالای خواب زیاد مورد توجه نبوده اما اخیرا خب برند های متعددی وارد ایران شده که کاری به کیفیت و قیمت آنها نداریم.اما این شرکت با تمام تلاش کالای خوابی را برای شما تولید میکند که در طول زمان استراحت خود احساس خوشایندی را برای شما بوجود آورد.
تختخواب دو نفره

این برند توسط یک شرکت معتبر ایرانی وارد ایران شده و کالکشن هایی رویایی و با کیفیت اروپایی را در اختیار طراحان و مشتریان خود قرار داده است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان