ماهان شبکه ایرانیان

هیجان انگیزترین شهربازی های دنیا

همیشه و در همه جای دنیا، وسایل بازی هیجان انگیز مورد علاقه‌ی عموم هستند. در حال حاضر میلیون‌ها نفر در شهربازی‌های جهان با هم رقابت می‌کنند تا توجه جویندگان آدرنالین را به خود جلب کنند. در جدیدترین شهر بازی‌های جهان، سریع‌ترین ترن‌های هوایی وجود دارد که از برجسته‌ترین اجزای بهترین پارک‌های تفریحی هستند. با بنیتا همراه باشید.

همیشه و در همه جای دنیا، وسایل بازی هیجان انگیز مورد علاقه‌ی عموم هستند. در حال حاضر میلیون‌ها نفر در شهربازی‌های جهان با هم رقابت می‌کنند تا توجه جویندگان آدرنالین را به خود جلب کنند. در جدیدترین شهر بازی‌های جهان، سریع‌ترین ترن‌های هوایی وجود دارد که از برجسته‌ترین اجزای بهترین پارک‌های تفریحی هستند. با بنیتا همراه باشید.

تیوولی گاردنز (TIVOLI GARDENS)

مکان: کپنهاگ، دانمارک

تیوولی گاردنز

یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تفریحی جهان، تیوولی گاردنز است که از سال 1843 افتتاح شده است. این پارک در مرکز کپنهاگ واقع شده که مردم محلی و گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. ترن هوایی اصلی پارک (Rutschebanen)، به عنوان بهترین کوستر پارک شناخته شده که در داخل و اطراف کوه عبور می‌کند.

پارک افتلینگ (EFTELING PARK)

مکان: کاتشوول، هلند

افتلینگ پارک

اگر به اسطوره‌های باستانی و افسانه‌ها و روایات قومی علاقه دارید، حتماً به افتلینگ پارک هلند سر بزنید. افتلینگ پارک از زمان آغاز تاسیسش در سال 1953، هر سال حدود 4٫6 میلیون بازدید کننده دارد که از 6 ترن هوایی آن دیدن می‌کنند. پارک افتلینگ، جاذبه‌های دیگری همچون جنگل مسحور، و داستان کلاسیک زندگی در جنگل پری‌ها را به ارمغان می‌آورد.

بتو کاررو ورلد (BETO CARRERO WORLD)

مکان: پنها، برزیل

بتو کاررو ورلد

بزرگ‌ترین پارک آمریکای لاتین، بتو کاررو ورلد، با ظاهر رنگین خود خانواده‌ها و ماجراجویان را جذب می‌کند. این پارک به هفت منطقه مجزا با چهار ترن هوایی تقسیم شده است. سرعت این ترن ها به بیش از 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این شهربازی با دریم ورکز و یونیورسال استودیو در فیلم «سریع و خشمگین» یا همان "The Fast and the Furious" همکاری کرده است.

یوروپا پارک (EUROPA PARK)

مکان: راست، آلمان

یوروپا پارک

بزرگ‌ترین پارک آلمان و دومین پارک مشهور اروپا (پس از دیزنی لند پاریس)، یوروپا پارک است که به واسطه‌ی 12 ترن هوایی‌اش با طراحی‌های بین المللی در سراسر جهان مشهور است. هر ساله بیش از 5٫5 میلیون ماجرا جو از میان دروازه‌های 40 ساله این پارک عبور می‌کنند. از میان این طراحیها می‌توان به کوه‌های آلپ سوئیس و ماشین پرنده لئوناردو داوینچی اشاره کرد.

لاته ورلد (LOTTE WORLD)

مکان: سئول، کره جنوبی

 

لاته ورلد

لاته ورلد مقصدی برجسته در کره‌ی جنوبی و بزرگترین پارک سرپوشیده‌ی جهان است، پارک تفریحی فضای باز آن "جزیره سحر و جادو" نام دارد. لاته ورلد سرمایه گذاری قابل توجی در بازآفرینی برخی جاذبه‌های محبوب و سرگرمی‌های دیزنی لند کرده است. از این جاذبه‌ها می‌توان به ماجراجویی ایندیانا جونز، ماجراهای سندباد، و دزدان دریایی کارائیب اشاره کرد.

گاردالند پارک (GARDALAND PARK)

مکان: کاستلنوئوو دل گاردا، ایتالیا

گاردالند پارک

گاردالند پارک با 30 جاذبه‌ی گردشگری، سالانه نزدیک به 3 میلیون بازدید کننده دارد. ترن هوایی جدیدی که اخیراً رونمایی شده است الهام گرفته از انیمیشن‌های دریم ورکز و پاندای کنگ فوکار است.

دیزنی لند (DISNEYLAND)

مکان: آناهایم، کالیفرنیا

دیزنی لند

معروف‌ترین موش جهان، میکی ماوس و دوستانش در خیابان اصلی ایالات متحده آمریکا از سال 1955 ساخته شده‌اند.  دیزنی لند پارکی است که توسط والت دیزنی طراحی شده و نوستالژی و تکنولوژی را کنار هم آورده است.

سدار پوینت (CEDAR POINT)

مکان: سنداسکی، اوهایو

سدار پوینت

سدار پوینت به عنوان پایتخت ترن هوایی‌های جهان با 17 ترن شناخته شده است. مهندسی الهام بخش و چشم انداز فوق العاده‌ی این پارک، شایان تمجید است. سرعت ترن های آن به 149 کیلومتر در ساعت می‌رسد. جدیدترین و چشمگیرترین ترن هوایی‌ای که در سدار پوینت رونمایی شده، رکورد بلندترین، سریع‌ترین، طولانی‌ترین شیرجه‌ی کوستری را در جهان به نام خود کرده است.

اوشن پارک (OCEAN PARK)

مکان: هنگ کنگ، چین

اوشن پارک

 

اوشن پارک به عنوان جاذبه‌ی گردشگری ادغامی از سه جاذبه‌‌ی مهم، از جمله: یک پارک تفریحی، یک پارک دریایی، و یک باغ وحش ساخته شده است که حدود 91 هکتار از جنوب جزیره‌ی هنگ کنگ را پوشش می‌دهد. چهار ترن هوایی و دو ترن آبی در میان 80 سرگرمی متنوع، از جمله چرخ و فلک قرار گرفته‌اند. این ترن هوایی ها نمایش‌های باور نکردنی و حتی حرکاتی وارونه در مسیر کوهستان دارند.

دالیوود (Dollywood)

مکان: پیجن فورج، تنسی

دالیوود

دالیوود جذابیتی دوست داشتنی همراه با نمادی فرهنگی دارد و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های تنسی است. مساحتش 119 هکتار است و دارای بیش از 40 سرگرمی و 15 نمایش زنده است. هشتمین ترن جدید این پارک که برای اولین بار در جهان راه اندازی شده، رکورد سریع‌ترین ترن های چوبی با سرعت 117 کیلومتر در ساعت را دارد. غذاهای زیادی از جمله انواع غذاهای باربیکیو و سرخ کردنی‌ها و پای تازه پخته شده، لذت دالیوود را دوچندان می‌کند.

پرتاونتورا ورلد (PORTAVENTURA)

مکان: سالو، اسپانیا

پرتاونتورا ورلد

یکی از بلندترین سواریهای جهان در کاتالونیا در ارتفاع 100 متر واقع شده است. پارک پرتاونتورا ورلد هشت ترن وارونه، کشتی اژدها، بلندترین و سریعترین ترن هوایی های جهان را دارد. در سال 2017 از زمین‌های جدید این پارک که به پروژه‌ی شرکت ایتالیایی خودروی فراری اختصاص داده شده بهره برداری می‌شود.
منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان