آیا BYD TANG در نمایشگاه خودروی تهران معرفی می‌شود؟

امروزه در بازار خودروی ایران، شرکت‌های چینی حضوری پر رنگ و متعدد را دارا هستند. یکی از این شرکت‌ها که در واقع می‌توان گفت باکیفیت‌ترین خودروساز چینی حاضر در کشور است، BYD نام دارد.

امروزه در بازار خودروی ایران، شرکت‌های چینی حضوری پر رنگ و متعدد را دارا هستند. یکی از این شرکت‌ها که در واقع می‌توان گفت باکیفیت‌ترین خودروساز چینی حاضر در کشور است، BYD نام دارد.

 نماینده اصلی و شریک تجاری این برند خوش‌نام در ایران، شرکت خودروسازی کارمانیا بوده که فعالیت خود را در ارگ جدید بم در زمینه تولید محصولات این شرکت چینی و عرضه آن‌ها به بازار داخلی کشور از حدود دو سال پیش تاکنون آغاز نموده است.

حال کارشناسان معتقد هستند که خودروسازی کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران محصولی جدید را به بازار ایران معرفی می‌کند. اما این خودرو جدید با سایر رقبا تفاوت های بسیاری را دارا خواهد بود، زیرا قوی ترین خودروی صفر کیلومتر بازار لقب می‌گیرد.

 بی وای دی تانگ به‌عنوان یک اتومبیل هایبرید و کراس اوور در بازار جهانی شناخته می‌شود. این محصول مجهز به یک موتور دولیتری توربو بنزینی و دو موتور الکتریکی بوده و قادر است قدرتی برابر با 504 اسب بخار را تولید کند. از دیگر نکات جالب در این خودرو، شتاب صفر تا صد آن است که طبق اعلام رسمی شرکت سازنده، در بهترین شرایط برابر با 4.9 دهم ثانیه خواهد بود که با توجه به جسه نسبتا بزرگ این خودرو، عددی شگفت انگیز است.

همچنین این خودرو یک کراس اوور دو دیفرانسیل بوده که از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارد و از طرفی فروش آن در بازارهای سایر نقاط جهان آغاز شده است و احتمال آن می‌رود همزمان با فروش جهانی، این مدل در نمایشگاه خودروی تهران نیز حضور یابد و به علاقمندان و مشتریان احتمالی این شرکت معرفی شود.

لازم به ذکر است، بی وای دی تانگ در برخی از کشورها قیمتی بیش از 50 هزار دلار را به خود اختصاص داده است که در این نسخه‌ها، سطح امکانات در بالاترین نوع خود قرار دارند. حال با توجه به سیاست های فروش و عرضه توسط کارمانیا، احتمال آن می‌رود که این شرکت بالاترین مدل این خودرو را در این رویداد بین المللی به بازار داخلی کشور معرفی کند. اما این نکته دور از ذهن نیست که با توجه به شیوه قیمت گذاری و هزینه‌های جانبی، بی وای دی تانگ در صورت عرضه در بازار ایران، قیمتی بیش از 250 میلیون تومان را دارا خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان