آغاز اکران «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» از شهرستان ها

تهیه کننده فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» از آغاز اکران این فیلم در شهرستان ها به جای تهران خبر داد.

آغاز اکران «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» از شهرستان ها

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عنصری تهیه کننده فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به کارگردانی سیدرضا صافی ضمن اعلام آغاز اکران این فیلم در شهرستان ها گفت: ابتدا قرار بود اکران فیلم از تهران آغاز شود اما با توجه به ترافیک شدید اکران و فیلم های که قرار است همزمان با هم به نمایش دربیایند، تصمیم گرفتیم تا در روند آغاز اکران فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» تغییراتی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در اکران فیلم ها به مخاطبان شهرستان ها آنگونه که باید توجه لازم صورت نمی گیرد و با توجه به اینکه فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» در استان بوشهر ساخته شده است و همچنین برای احترام به مخاطبان و کودکان شهرستانی، تصمیم گرفتیم اکران این فیلم را از شهرستان ها آغاز کنیم.

عنصری در پایان اظهار کرد: افتتاحیه اکران فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» هفته آینده در شهر بوشهر برگزار و همزمان اکران فیلم در شهرهای بوشهر، شیراز، مشهد، اصفهان آغاز می شود.

حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک‌فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری در «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل فیلم «پینوکیو، عاموسردار و رئیسعلی» عبارتند از کارگردان: سیدرضا صافی، تهیه‌کننده: ناصر عنصری، فیلمنامه‌نویس: سیدرضا صافی، مریم رنجبر، فیلمبردار: سیدرضا مهیمنیان‌پور، تدوینگر: سیدرضا صافی، صدابردار: روح‌الله مسیح حدپور سراج، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، چهره‌پرداز: جلال امیری مرند، موسیقی: محسن شریفیان، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: جواد رمضانی، پخش نسیم صبا، مدیر پخش سعید خانی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان