سفیدی مطرح کرد؛

وعده دولت برای ارتقای جایگاه روابط عمومی ها عملی نشده است

دبیرکل سمپوزیوم روابط عمومی گفت: در حال حاضر روابط عمومی به دلیل ناپایداری، از ایفای این نقش عاجز است و دولت عملاً برنامه ای برای توسعه پایدار روابط عمومی ارائه نکرده است.

وعده دولت برای ارتقای جایگاه روابط عمومی ها عملی نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر ، هوشمند سفیدی دبیرکل سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در مراسم افتتاحیه این سمپوزیوم گفت: نقش روابط عمومی در توسعه پایدار، یگانه، ممتاز و بی بدیل است، اما در حال حاضر روابط عمومی به دلیل ناپایداری، از ایفای این نقش عاجز است و دولت عملاً برنامه ای برای توسعه پایدار روابط عمومی ارائه نکرده است.

وی افزود: منحنی توسعه روابط عمومی در کشور، دارای نوسان شدیدی است و متأسفانه به دلیل نبود ساختار منسجم و عزم جدی و نیز عدم درک ارزش ارتباطات و روابط عمومی در جامعه ، برای توسعه پایدار روابط عمومی، برنامه ای وجود ندارد. سیاستگذاران ارتباطات و اطلاع رسانی کشور، فاقد درک عمیق و باور کافی به این واقعیت هستند و این خود از موانع فرهنگی توسعه پایدار محسوب می‌شود.

سخنگوی دبیرکل خانه روابط عمومی ایران همچنین به کارکردهای روابط‌عمومی در توسعه گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، مشارکت سازی، فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ توسعه پایدار و ایجاد گفتمان عمومی، در این خصوص مهمترین کارکردهای روابط عمومی در زمینه توسعه پایدار هستند.

سفیدی ادامه داد: جامعه ای می تواند به توسعه پایدار برسد که ابتدا "ارتباطات توسعه" را نیز پشت سر گذاشته باشد، و ما هنوز در این زمینه ضعیف هستیم. نهاد روابط عمومی همچنان در مظلومیت بسر می برد و هنوز وعده دولت برای ارتقای وضعیت آن عملی نشده است.

دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در پایان سخنانش گفت: با ارائه 12 مقاله در این رویداد، امیدوارم نتایج آن در قالب بیانیه تهران منتشر کنیم و در اختیار جامعه جهانی روابط عمومی قرار دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان