جاذبه ای دیدنی و گردشگری در شهر زیبای دبی

جاذبه ای دیدنی و گردشگری در شهر زیبای دبی یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - جهان گردی,گردشگری دبی شهری لوکس می باشد که در حال حاضر گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند

دبی شهری لوکس می باشد که در حال حاضر گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. این شهر زیبا در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. دبی شهری امیرنشین است و همین موضوع سبب شده که این شهر به سرعت پیشرفت کند زیرا انواع مراکز خرید، برج های آسمان خراش و شرکتهای بزرگ تجاری در دبی فراوان است و همین امر این شهر را به شهری زیبا و توریستی تبدیل کرده است. به طور کلی اشخاص بسیاری از اکثر کشورهای جهان به دبی سفر می کنند و در این شهر به تفریح و خوش گذرانی می پردازند.
دبی از جمله شهرهایی می باشد که ایرانیان علاقه زیادی به سفر در این شهر دارند. از همین رو آژانس های مسافرتی برای فواصل زمانی مختلف در سال یا مناسبت ها همچون تعطیلات نوروزی برنامه های سفر به دبی را فراهم می کنند. این آژانس های مسافرتی تور دبی را برگذار می کنند , تور دبی یکی از تورهای مسافرتی محبوب در بین مسافران می باشد. سایت همگردی همواره انواع تور دبی را به بازدیدکنندگان ارائه می کند و شما می توانید برای سفر به دبی، تور دبی را انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید. در این متن درباره یکی دیگر از مکان های گردشگری دبی توضیح می دهیم پس با ما همراه باشید.

دبی

خور

خور دبی یکی از بندرگاه های این شهر می باشد که دارای جاذبه های طبیعی نیز است که همین جاذبه ها این منطقه را به مکانی گردشگری تبدیل نموده است. بندرگاه خور دارای پارکی بزرگ و زیباست که از دیدنیهای دبی به شمار می آید. کودکان در این پارک با  دنیایی از سرگرمی و تفریح  مشغول می شوند. اگر شما با خانواده تان به دبی سفر می کنید پیشنهاد می کنیم همواره کودک خود را به این پارک مهیج و  زیبا ببرید. این پارک دارای بخش های زیبا و چشم نوازی است که مسافران می توانند از این بخش ها استفاده کنند و لذت ببرند. به طوری که در این پارک مکان مجهزی برای بازی و گردش بچه ها قرار دارد به این مکان اصطلاحا شهر بچه ها نیز گفته می شود. این شهر کودک برای کودکان در حدود سنین 2 تا 15 سال ساخته شده است. کودکان در پارک کودک خور علاوه بر بازی و سرگرمی می توانند به صورت عملی با زمینه های علمی، تکنولوژی، طبیعتی و .. نیز آشنا شوند. پارک خور سرگرمی های بسیاری دارد که نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را جذب می کند. در پارک خور علاوه بر تجهیزات بازی و  امکانات تفریحی، سالن تاتر، سالن نجوم و ستاره شناسی، سالن های علمی همچون کامپیوتر، جانورشناسی، رستوران ها و فروشگاه های اسباب بازی قرار دارد.
مسافرانی که با تور دبی به این شهر سفر می کنند می توانند از مکان های گردشگری تفریحی این شهر بازدید کنند. یکی از این مکان های تفریحی پارک خور است ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما به این پارک رفته و این پارک را بازدید کنید. 

خور دبی

خور دبی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان