آشنایی با مشهورترین مراکز خرید در کیش

آشنایی با مشهورترین مراکز خرید در کیش یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ایران گردی,گردشگری جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس می باشد که همواره مسافران بسیاری را جذب می کند

جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس می باشد که همواره مسافران بسیاری را جذب می کند. این جزیره به عنوان یک شهر توریستی در سال بیش از میلیون ها گردشگر و مسافر را جذب می کند. جاذبه های توریستی جزیره کیش بسیار است و همین جاذبه ها جزیره کیش را به یک جزیره شگفت انگیز تبدیل کرده است. ساحل زیبا و آرامبخش، دریای نیلگون، آسمان آبی، مراکز خرید لوکس و دیدنی، مکان های تفریحی و ... از جاذبه های توریستی کیش می باشند.
کیش تنها یک جزیره نیست بلکه به عنوان عروس خلیج فارس شهره می باشد. در جزیره کیش ایرانیان و عرب ها سکنی دارند و گردشگران بسیاری از سایر نقاط جهان هر ساله به این منطقه مسافرت می کنند و از دیدنی های آن دیدن می کنند. 
در جزیره کیش مراکز خرید بزرگ و لوکسی قرار دارد که البته همیشه شلوغ می باشند و گردشگرانی که به کیش سفر می کنند برای خرید و گاهی گشتن در این مراکز خرید به این مراکز می روند. در این مراکز خرید، انواع اجناس و پوشاک یا وسایل با انواع برندها مشهور جهان موجود است و شما عزیزانی که با تور کیش یه این جزیره زیبا سفر می کنید حتما به این مراکز رفته و بازدید کنید. در این متن به مکان های دیدنی و بازارهای خرید کیش اشاره می کنیم امیدواریم برای شما عزیزان لذت بخش باشد و با ما همراه باشید.

بازار پردیس دو

پردیس 2

بازار پردیس دو کیش یکی از بزرگترین مراکز خرید این جزیره  در 4 طبقه می باشد که می توان گفت نوعی بازار بین المللی است  که در ساحل شرقی کیش قرار دارد. بازار پردیس دو دارای معماری بسیار خاصی می باشد و همین معماری به نوعی یکی از جاذبه های کیش می باشد و این بازار یکی از جاذبه گردشگری کیش نیز به شمار می آید. در بازار پردیس انواع نمایندگان محصولات خارجی نظیر لوازم آرایشی، لوازم خانگی و پوشاک و… مشاهده خواهید کرد.  بنا براین اگر به دنبال برند خاصی هستید در این بازار می توانید آن را پیدا کنید. این بازار دارای فضای سبز و زیبا می باشد که درخت نخل های بلند آن را زیباتر کرده است پیشنهاد ما به شما خرید و گشت و گذار از این بازار مشهور است.

بازار پانیذ

بازار پانیذ

یکی دیگر از بازارهای کیش، بازار پانیذ می باشد. این بازار خرید بین دو بازار پردیس یک و پردیس دو قرار دارد. به طوری که اگر از بازدید و خرید از این بازارها خسته شده اید و دنبال تنوع اجناس بیشتری می باشید می توانید به بازار خرید پانیذ نیز سر بزنید. زیرا در این بازار هر نوع جنسی که بخواهید موجود است. بازار پانیذ دارای دو طبقه بزرگ می باشد که وسایل صوتی و تصویری و تلفن و پوشاک وخوراک و ...در آن موجود است. اگر در هنگام خرید به کافی نت نیاز داشتید می توانید از کافی نت های این مرکز خرید نیز استفاده نمایید. اگر مایل به بازدید ازجزیره زیبای کیش میباشید کافیست از تور کیش سایت همگردی  بازدید کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان