پارک آبی وایلد وادی وحشت ؛ پارکی هیجان انگیز در دبی

پارک آبی وایلد وادی وحشت ؛ پارکی هیجان انگیز در دبی یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - جهان گردی,گردشگری شهر دبی یکی از زیباترین های حاشیه خلیج فارس است که در حال حاضر به عنوان یکی از قطب های گردشگری ...

شهر دبی یکی از زیباترین های حاشیه خلیج فارس است که در حال حاضر به عنوان یکی از قطب های گردشگری به شمار می آید. اماکن دیدنی بسیاری در دبی وجود دارد و شاید یکی از دلایل این که گردشگران بسیاری به این جا جذب می شوند همین اماکن زیبا و خاص است که در دنیا کم نظیر است. اشخاصی که به دبی سفر می کنند یا با تور دبی به این امیرنشین می روند از امکانات ویژه و تفریحات ساحلی این شهر زیبا بهره مند می شوند. در این متن درباره یکی دیگر از اماکن دیدنی دبی توضیح داده شده است با ما همراه باشید تا بیشتر با اماکن دیدنی دبی آشنا شوید.

پارک آبی وادی

پارک آبی وایلد وادی 

یکی از  مناطق بسیاردیدنی و هیجان انگیز دبی، پارک آبی وادی وحشت نام دارد. از همین رو همواره مسافران بسیاری به این پارک رفته و هیجان بسیاری را تجربه می کنند. وسعت این پارک آبی در حدود  5 هکتار است و دارای پیشرفته ترین وسایل برای بازی، تفریح و سرگرمی است. این پارک بسیار زیبا و جذاب است و هر گردشگری را به خود جذب می کند و بازی در آن بسیار مهیج و هیجان آور است. در این پارک آبی بیست و سه بستر مختلف فراهم شده که هر کدام با هم متفاوت بوده و همه تفریحی می باشند وجود امکانات ویژه ی این پارک باعث شده تا این پارک از پیشرفته ترین پارک های دنیا به شمار آید و همواره گردشگران بسیاری برای بازدید از این پارک به دبی می روند البته مسافران تور دبی به مکان های دیدنی این شهر رفته و از این مکان ها دیدن می کنند و در کنار عزیزان خود سفری لذت بخش را تجربه می کنند.

پارک وادی دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است. شما در این محل می توانید 23 ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود 5 هکتار است و ساحل جمیرا قرار دارد. هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی در تور دبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است. می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز 33 متری، شما را به عمق وادی می برد. هزینه های ورود به این پارک نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد. در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید در تور لحظه آخری دبی برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید. 

پارک آبی

پارک آبی دبی

پارک آبی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان