تور طبیعت گردی غار گل زرد

تور طبیعت گردی غار گل زرد شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ایران گردی,گردشگری در حال حاضر آژانس های مسافرتی و سایت های گردشگری انواع تورهای مسافرتی را برگذار می کنند یکی از این تورها که طرفداران خاص خ ...

در حال حاضر آژانس های مسافرتی و سایت های گردشگری انواع تورهای مسافرتی را برگذار می کنند یکی از این تورها که طرفداران خاص خود را دارند تورهای طبیعت گردی می باشند سایت جامع همگردی سایتی معتبر می باشد که انواع تورهای طبیعت گردی را به مسافران ارائه می دهد . طبیعتگردان خوش ذوق برای روزهای تعطیل خود می توانند تور های طبیعت گردی را انتخاب کنند زیرا این تورها انواع متفاوتی دارند و هر کدام دارای بازه های زمانی متفاوتی می باشند به طوری که تور یک روزه و چند روزه طبیعت گردی وجود دارد. در این متن درباره یکی از این تورها توضیح می دهیم امیدواریم برای شما جالب باشد و برای سفر خود در طبیعت این تور را انتخاب کنید.

دهانه ورودی عجیب این غار

در منطقه ای کوهستانی به نام پلور، غاری شگفت انگیز قرار دارد که نام آن گل زرد می باشد، به عبارت دیگر می توان گفت که این غار در نزدیکی تهران است و در واقع از مسیر جاده هراز می توان به این غار رفت. در این غار زیبا همواره شگفتیهای بسیاری وجود دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند و همین موضوع باعث شده تا طبیعت گردان از گردش در این غار لذت ببرند. دهانه غار گل زرد بسیار تنگ است، از همین رو این نیز یکی از شگفتیهای این غار است، البته مسیر غار بسیار هموار و مشخص است و نیازی به خط کشی یا سیم کشی ندارد.

کمی بیشتر درباره غار گل زرد

غار گل زرد بسیار زیبا می باشد و دارای شکاف ها و حوض های کوچک آب است که بایستی از کنار آنها با احتیاط عبور کنید. در این غار زیبا، جویبارهای زیرزمینی و سازه هایی از جنس آهک بسیار است و همین موضوع، مناظر زیبایی را رقم زده است که برای بازدید کنندگان لذت بخش است . زمانی که به فضای درون غار قدم می گذارید صدای آب که از میان جوی های درون غار می گذرد شما را به وجد می آورد ما به عنوان یکی از مجریان برگزاری انواع تورهای مسافرتی، داخلی، خارجی، طبیعت گردی و ... تور غار گل زرد را به شما پیشنهاد می دهیم. در این غار جوی های آب به رودخانه ای در کف غار منتهی می شود که خود نیز به جوبی کم عمق شبیه است در میان غار دو راهی نیز وجود دارد که اگر از هر کدام از این راه ها عبور کنید به انتهای غار می رسید . غار گل زرد استلاگمیت های زیبای فراوانی دارد  این استلاگمیت  به همراه حوضچه های آبی است  که از جریان آب کف غار به وجود آمده اند. این غار زیبا دارای جوی های آبی می باشد که باعث خیس شدن نمی شود یعنی آب در این غار به اندازه ای زیاد نیست که بازدیدکنندگان را اذیت کند اما برای راحتی بیشتر می توانید از کفش و لباس مناسب کوه نوردی استفاده کنید.در پایان امیدواریم این غار زیبا را برای تور طبیعتگردی خود انتخاب کنید و از بازدید آن لذت ببرید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان